Ben toch weer uitgekomen op smeren met pure olie.
Nou heb ik in de loop der maanden ong.6 flesjes van 10ml geprobeerd van diverse merken en webshops,gebruik ook inwendig 13 druppels in totaal over 4 innamemomenten. ( 4 of 5% cbd)
Ik vind het een schimmmige wereld,die cbd olie.
Wil graag weten of er iemand heel veel verstand van heeft? Als ik 1 goed en betrouwbaar merk hoor hoef ik niet verder te zoeken.
Vragen: cbd olie op basis van olijfolie of hennepzaadolie? Het staat er vaak niet eens bij en OOK niet op het flesje. Sowieso staat er weinig info op de flesjes of verpakkingen,ze schermnen allemaal met certificaten en biologische olijfolie,maar dan staat er niet eens zo'n bio-tekentje op.
Een mevrouw van zo'n webwinkel schrijft: ik maak alle olie ZELF! tja,wat zit daar voor controle op? Ze beweert ook bio-olijfolie te gebruiken,maakt ze dat ook zelf?
Olie uit Nederland beter dan bv Oostenrijk,wat ik ook veel tegenkom?
wel of niet CBDA als toevoeging?
Is BIO echt veel beter?
bij de een staat dat ze de olie maken van de bladeren en toppen,anderen ook van de stengels.
Ik vind de olie ook zeer verschillend van kleur: heel donker,bijna zwart en dik,OF heel lichtgeel en dun en als je dan het pipetje boven je mond houdt om het onder je tong te druppelen vallen de druppels er al vanzelf uit,DIKKE olie voelt voor mij als "beter",maar geen idee of dat zo is? De smaak verschilt ook,kan mij niet schelen dat het bv bitter is!
Weet nog niet of de olie werkt,maar heb het idee iets opgewekter te zijn en dat zou mij alles waard zijn.
Maar ik wil NU bij 1 merk blijven,wie helpt mij aan betrouwbaar merk / adres?
Babbe.