er zijn ook producten zoals zalven en huidcremes met CBD olie,en probeer daar maar wat goeds bij te vinden!
Ik heb heb rode vlek op mijn arm en jeuk "downn under" ( candida?) dus na alles al geprobeerd te hebben besteld ik bij Apollyon CBD zalf met extra Teatree.( Trompetol)
Tegen huidinfecties,eczeem,schimmels!
Waarvan de Tea Tree olie antivirale,antiparasitaire en anti Candida eigenschappen zou hebben.
De site vermeldt bij ingrediënten: als eerste: Bio olijfolie,Hennepzaadolie,,Cannabis Salvia, Tea Tree olie.
Niks mis mee zo te lezen,ik heb het met moeite 6 dagen gesmeerd,maar moest er mee stoppen omdat de rode plek op mijn arm alsmaar roder en vuriger werd,gaf bijna licht,zo rood! En de jeuk ging er zeker NIET van over,dus mee gestopt.
Lees ik nog wat beter op het etiket op het potje: gekleurd papier en hele kleine lettertjes,wat staat er als eerste als ingrediënt??? PETROLATUM!
Daarvan KRIJG je toch juist huidirritaties? Ja,ik had het etiket natuurlijk eerst moeten lezen voordat ik ging smeren!!
Ik heb het vaker met webwinkels,bv als je supplementen bestelt: natuurlijk ga je bij het produkt eerst lezen wat de ingrediënten zijn en of er kwalijke toevoegingen zijn en zo niet: dan bestel ik het en blijkt er weer bv magnesium stearaat in te zitten,maar dat stond er niet bij,kwalijk dus!
Stom dat ik daar niet van geleerd heb eerst bij die zalf te kijken,zou het dus de Petrolatum kunnen zijn waar ik zo op reageerde? Ik ga nog contact opnemen met het bedrijf.
Ben nu bezig met pure CBD olie,maar wat een gesmeer....
Mijn drogist heeft ook CBD huidcreme,man man wat een troep zit daar verder in!! Als iets een "hype"is zoals het CBD verhaal,dan liften er altijd producenten op mee met ronduit rommel op de markt te brengen.
Babbe.