cannabis olie

De olie van mij komt ook uit Haarlem dus ook van die productie ? ik maak me er niet druk om als het werkt ,ik neem het dan periodiek als kuur.

jeetje belachelijk zeg ,mijn 10ml uit Haarlem is te snel op gegaan.Kan mijn bevindingen hier over nog niet met jullie delen.Bestel even geen nieuwe ,ben met andere belangrijke supplementen bezig.

Absurde prijs inderdaad, zelfs al is het drie keer zo sterk al mijn adresje, is tien keer de prijs wel erg gortig voor een extract uit onkruid.

In Australië wordt gepatenteerde cannabis voor medische doeleinden gelegaliseerd. Oftewel: er valt weer geld te verdienen door Big Pharma plus, omdat het een gemankeerd product is geworden, vallen er ook doden door gebruik hiervan.

Many forget the pharmaceutical industry and lobby is deeply embedded in the Australia Government and have had 20 years since Medical Cannabis was legalised in California to prepare for this.

Recently when an MP was asked if he was for or against medical cannabis, he said unashamedly, "it depends if Novartis says it is or not." Novartis are the 2nd largest Pharmaceutical Company in the world worth around $107Billion AUD.

Novartis is the sole distributor of products by GW UK in Australia (fulfilled by Bayer in the USA).

GW UK in 2011 on discovering that some of the over 100 cannabinoids and 400 enzymes in Cannabis did some pretty good things, went on dissecting the elements and patented them and their extraction process into medicine for trial. Sativex was the first one that has failed in some trials. It uses an unnatural mix of THC and CBD. Epidiloex the latest drug being tested in Australia has no THC and has seen deaths during trials in the USA.

Synthetic Cannabis Extracts like Sativex, CBDv, and Epidiloex are too new and too untested to be trialed on our children. Full cannabis products have been used for many years with no deaths and have been legal for over 20 years in the USA.

https://thisweekinweed.wordpress.com/2016/02/26/australia-legalizes-framework-for-medical-cannabis-minus-the-cannabis/

Mark

Ik koop mijn cbd olie bij www.decbdsite.nl snelle levering en altijd snel antwoord, ook krijg ik mijn olie altijd heel leuk en mooi ingepakt binnen, zeer tevreden en het werkt voor mij

In de VS is het doek voor CBD-olie inmiddels alweer gevallen.

http://www.naturalnews.com/053369_CBD_hemp_oil_extract_FDA_regulations.html

Lang artikel. Samengevat: de farmaceutische industrie doet onderzoek naar CBD's om ze toegelaten te krijgen als medicijn. De Food & Drug Administration heeft daarop de status van CBD's veranderd naar "investigated as a new drug". Dit houdt onder andere in dat producten met CBD's niet meer mogen worden verkocht als supplement.

gistermiddag een beginnende scherpe keelpijn. Ik heb 1 druppel THC genomen en het is binnen 10 minuten verdwenen. Vanochtend weer hetzelfde. 1 Druppel weer en tot nog toe geen last. Zelfs mijn oor aan die kant "deed mee", voel nog wel een dof gevoel aan oor maar geen pijn.
Wonderlijk spul toch die olie!

Ik ken nu weer 2 dames aan de olie, de ene borstkanker, tijdens eerste chemo gestopt omdat ze zo ziek was dat ze wel een spuitje wilde, zo beroerd. (bij wijze van)
De andere dame had slokdarmkanker dik half jaar geleden en nu een uitgezaaide longkanker. De oncoloog geeft haar nog minder dan een jaar :<(((
Allebei moeders van medebewoners van onze dochter.
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen..

ja www.decbdsite.nl vind ik wel de beste en de goedkoopste (ook heel belangrijk), en altijd antwoord op je vragen.
Ik ben zeer tevreden, ik gebruik sinds kort ook de zeep en de thee heelijk ;)

Hallo,

Zelf heb ik een maand terug via www.decbdsite.nl de olie 4%,balsem en thee besteld om te proberen. Ook via www.cbdverkoop.nl de olie besteld omdat deze 11% is. Beide sites, kleinschalig en biologische teelers. Goede service en advies. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima.
Mijn bevindingen: tintelingen in armen en handen zijn verdwenen. Ik slaap aan 1 stuk door en vast. Het gejaagde in mijn hoofd is eraf,het voelt helderder en kan makkelijker informatie filteren.
Mijn oudste zoon van 7 krijgt de 4% druppels, 2x per dag 2 druppels voor zijn luchtwegen en wat uitslag wat onder zijn lip bleef terugkomen. Bij hem en mij zijn het absoluut de bijnieren. Met de voeding volgens Weston price zijn we al mega ver gekomen.

Groeten van Suzanne

Ik ken iemand die het op grote schaal zelf maakt (stiekem). Prijs is goed, maar in kwaliteit zal er wel veel verschil zijn denk ik. Ik durf het niet aan. Wat vinden jullie?

Joost

als het met comsumptie alcohol tot stand gekomen is, van buitenteelt en organische mest is lijkt mij dan geen enkel probleem.
Gaat het over de cbd? dan is er helemaal geen probleem, daar kan je never en te nimmer high van worden.

LET OP! veel olie,zoals cbd olie worden door veel olie makers gemaakt met gif alcohol iso propnol (oplos middel) en daarom kies ik voor www.decbdsite.nl zij maken hun olie zonder gebruik te maken van alcohol, 100% puur natuur, de gene achter de site is super, echt een aanrader, en de olie werkt, ze hebben nu ook heelijke thee wat ook helpt om beter te kunnen slapen ;) heelijk

Even van Miep tot Miep, je hebt nu drie keer de site gepromoot. Lijkt me voldoende. Als je echt op dit forum wil meedoen, stel je dan even voor in een voorsteltopic. ?

@Moderator: Miep123 heeft nu 3 reacties en allemaal met een link naar dezelfde website.
Als ik zo snel kijk een verkoop site zonder enige vorm van controle of keurmerk.
Geen bezoekadres en alleen een 06-nummer.
Ik heb verder geen bewijs, maar deze manier van reclame maken, maakt het product ook onbetrouwbaar, voor mij dus een afrader.

Sowieso een probleem met CBD-olie, er is nauwelijks tot geen controle. Hoe kies je een goeie?
Daarnaast kan ik niet zoals met bijvoorbeeld kaas en vlees de boerderij bezoeken.

(edit: Miep was iets sneller met tikken)

er zijn ook producten zoals zalven en huidcremes met CBD olie,en probeer daar maar wat goeds bij te vinden!
Ik heb heb rode vlek op mijn arm en jeuk "downn under" ( candida?) dus na alles al geprobeerd te hebben besteld ik bij Apollyon CBD zalf met extra Teatree.( Trompetol)
Tegen huidinfecties,eczeem,schimmels!
Waarvan de Tea Tree olie antivirale,antiparasitaire en anti Candida eigenschappen zou hebben.
De site vermeldt bij ingrediënten: als eerste: Bio olijfolie,Hennepzaadolie,,Cannabis Salvia, Tea Tree olie.
Niks mis mee zo te lezen,ik heb het met moeite 6 dagen gesmeerd,maar moest er mee stoppen omdat de rode plek op mijn arm alsmaar roder en vuriger werd,gaf bijna licht,zo rood! En de jeuk ging er zeker NIET van over,dus mee gestopt.
Lees ik nog wat beter op het etiket op het potje: gekleurd papier en hele kleine lettertjes,wat staat er als eerste als ingrediënt??? PETROLATUM!
Daarvan KRIJG je toch juist huidirritaties? Ja,ik had het etiket natuurlijk eerst moeten lezen voordat ik ging smeren!!
Ik heb het vaker met webwinkels,bv als je supplementen bestelt: natuurlijk ga je bij het produkt eerst lezen wat de ingrediënten zijn en of er kwalijke toevoegingen zijn en zo niet: dan bestel ik het en blijkt er weer bv magnesium stearaat in te zitten,maar dat stond er niet bij,kwalijk dus!
Stom dat ik daar niet van geleerd heb eerst bij die zalf te kijken,zou het dus de Petrolatum kunnen zijn waar ik zo op reageerde? Ik ga nog contact opnemen met het bedrijf.
Ben nu bezig met pure CBD olie,maar wat een gesmeer....
Mijn drogist heeft ook CBD huidcreme,man man wat een troep zit daar verder in!! Als iets een "hype"is zoals het CBD verhaal,dan liften er altijd producenten op mee met ronduit rommel op de markt te brengen.
Babbe.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan