cannabis olie

Hennep, superspul, wie hadden er voor gezorgd dat er plastics op basis van aardolie moesten komen ipv iets waar de goy beter van zouden worden.
Hetzelfde tuig achter de VN dat straks wil dat we soylent green gaan vreten.
@Mr.Nice Guy, proberen kan altijd, je zal niet direct dood neervallen denk ik.
Maar het leek mij meer iets voor vogeltjes.

Niet 11: 1 Flesje bevat 2,75% CBD.

ingrediënten: hennepzaadolie (75%), henneppasta (blad en bloem) (25%). De CBD pasta bevat 11% CBD, 0,6% CBG en 1,4 % CBC. 1 Flesje bevat 2,75% CBD.

Trouwens, op die website van allprepare.com vind je ook allerlei noodvoorzieningen zoals voedsel en water voor als de hele boel klapt.

Mark

Volgens mij is dat precies dezelfde als bij de tuinen:
Hennepzaadolie 75%
Henneppasta (blad en bloem) 25%
De CBD pasta bevat ca. 11% CBD / 0,6% CBG / 1,4% CBC

De pasta bevat 11%, maar dat is slecht 25% de rest is olie (75%)
0,25 * 11% = 2,75%

Op hun site vind ik maar één soort:
http://jacob-hooy.nl/producten/?catId=53

OK, dan lees ik te snel, maar als verzachtende omstandigheid wil ik aanvoeren dat Jacob Hooy enigzins misleidend is door te vermelden dat de de cbd-pasta 11% is. Evengoed zal het prima cbd-olie zijn en het geeft aan dat cbd nu mainstream is geworden in Nederland.

Mike

Ik zat laatst bij de huisarts met mijn moeder die nogal last heeft van hernia pijn. Toen de huisarts begon over Tramadol toen begon ik maar over cbd olie! Had ie natuurlijk nooit van gehoord en toen ik zei cannabis olie toen kreeg hij een slappe lach ofzo. Ook lachte hij magnesium olie maar wat weg. Wat een idioot van een huisarts heeft mijn moeder.

Mijn moeder heeft ernstig lever falen dus ik dacht ik doe een poging om te vragen of het kwaad kon maar ja beetje naïef van mij achteraf gezien!

@Sampjes

Gewoon zelf die CBD olie en magnesium bestellen en haar laten proberen.
Rustig opbouwen uiteraard, dan lijkt het me stug dat het kwaad kan.

Mark

Stichting mediwiet is blijkbaar weer gestopt met de olie waar de thc inzit te verkopen, iemand enig idee waar je dan terecht kunt als terminale kankerpatient die geen energie heeft om het allemaal zelf te gaan maken?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan