cannabis olie

Dank jullie voor de input!

Ik weet niet wat de percentages moeten zijn.
Het blijkt dat je bij schrijnende gevallen toch bij de stichting terecht kunt en op fb zijn er ook wat adresjes te vinden als je wietolie zoekt.

Je schrikt anders wel van de prijzen. Zullen we ook maar geld "creeren" ?

Ik heb anderhalve week geleden op Ecoboerderij de Haan THC olie gekocht, geen idee eigenlijk wat het percentage is...
En vorige week de BDC olie van Jacob Hooy, het spul komt er lastig uit en ik kan niet direct zeggen dat ik een effect merkte. Is er toevallig nog iemand die deze gebruikt heeft?

Bananenjam, heb je het rustig opgebouwd en op hoeveel druppels per dag zit je nu? De CBD olie van Jacob Hooy bevat geloof ik 2,7 % CBD.

Ik neem deze, daar zit 4% CBD in en ik neem op het ogenblik zo'n 2 x 2 druppels per dag (2 druppels 's ochtends en 2 's middags).

Mark

Hoi Mark,

De BDC gebruik ik irregulair en heb ik dus niet opgebouwd.
Ik hoopte dat mijn enorm slechte humeur er mee verlicht kon worden, want door het verminderen van de paroxetine werden mijn stemmingsklachten weer heel hevig. Uit jouw reactie maak ik op dat opbouwen zou kunnen helpen, werkte dat voor jou het beste?

Wat betreft de THC olie kan ik melden dat ik merk dat mijn lichaam wat minder gespannen is. Manlief slaapt door zijn bijnieruitputting al maanden erg slecht, maar slaapt nu beter op een paar druppels, hij woelt minder, waardoor ik ook weer beter slaap. Zelfs zoonlief slaapt beter, maar wellicht heeft dat (ook) met andere zaken te maken, want de borstvoeding is niet van dusdanige kwantiteit dat hij grote hoeveelheden THC binnen krijgt.

@MIKE Vandaaaaaaar dat ik geen effect merk! Haha ik zal nu het potje waar cbd op staat maar eens gaan gebruiken ;-p
@SNAH Heb je het ook wel eens 's ochtends genomen, doorgaans gebruikt men de cbd overdag en de thc in de avond.

Snah, kan zijn dat je het moet verdelen over de dag of misschien heb je meer aan de olie met thc, ik weet niet met welke verwachting je het neemt? Zoals met alles is ook wietolie niet voor iedereen het wondermiddel, er is geen 1 cure fits all helaas, wat voor de een werkt doet niets voor de ander, kwestie van trial and error.

De patient waar ik de olie voor wilde hebben heeft er al na 4 dagen profijt van, minder misselijk, minder pijn en minder moe! Goed spulletje :-)

Ik gebruik al maanden CBD olie 10% elke avond 4 druppels en merk er helaas helemaal niets van.

Waartegen wil je de olie gebruiken?
Van CBD olie krijg je iig geen couchlock.
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=couchlock

Ik hoef niet stoned te worden maar ik gebruik het tegen hoge bloeddruk, angsten, gespannen spieren, ongeduldigheid, onrust in mijn hoofd, maagpijn, zuurbranden, hartkloppingen, zweten etc....Ik gebruik avonds en morgens 3 druppels CBD 10% erg kostbaar en al 5 maanden maar niets, misschien toch maar aan de THC?

Een combinatie zal het altijd zijn.
Alle problemen zullen de wereld niet uitgaan maar mogelijk dat je je er wat meer ontspannen door zult gaan voelen en dat helpt ook weer.

Hans,

Ik merk zelf dat als je ondanks goed eten steeds gestrest blijft, het ook goed kan zijn dat nog er ergens nog gifstoffen zitten opgeslagen die je er nog niet uit krijgt omdat je niet goed kan ontgiften.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan