cannabis olie

Dit 3-jarige Amerikaanse jongetje had leukemie en de artsen gaven hem nog hooguit twee dagen. Nu is hij volledig genezen met cannabisolie:

http://countercurrentnews.com/2015/10/oil-cures-3-year-old-boy-of-cancer-after-doctors-gave-him-48-hours-to-live/#

Mike

Er zit een groot verschil in cannabisolie (THC olie) en CBD Olie. Het werkt vooral goed als je THC en CBD verhouding 1:1 is ongeveer. THC olie is prima zelf te maken en CBD Olie is online te koop. Je kunt als je beide in huis hebt dit zelf heel goed mixen voor de beste resultaten

THC olie zelf maken (is illegaal dus niet te koop in de winkel)
How to video

CBD olie in alle soorten en smaken koop je bij Dutch-Headshop

Neem jij dat preventief?

Het is voor mij actueel geworden na mijn verblijf in het ziekenhuis als natuurlijke pijnstiller. Ik merk echter dat ik me in het algemeen beter (fitter, energieker) voel door deze olie.

Mike

Dank Je. Goh, fijn dat dat zo goed werkt.

En hoe neem jij dat dan? Gewoon druppels innemen of doe jij ze in water of kefir? Wat zou gewoon preventief aan te bevelen zijn, of denk je dat het preventief niet echt nodig is?

Dan nog een vraagje: Mijn moeder heeft huidproblemen op de neus en is daarvoor al meerdere keren met de laser behandelt. Het zijn velletjes/korstjes die los zitten , maar nu is het een wondje geworden. Denk je dat het in zo een geval ook zinvol zou zijn die olie erop te smeren?

Godsgeschenk, ik zou het gewoon proberen door het erop te smeren. Als het niet werkt denk ik toch niet dat het schadelijk is. Bovendien heeft ze inmiddels een wondje, kennelijk door de laser. Alsof dat zo gezond is?

Wat ik vreemd vind aan de firma,s die olie 4% verkopen is dat er zoveel prijsverschil is. Waarom is de ene zo veel duurder dan de andere? terwijl ze allemaal zeggen dat hun kwaliteit de beste is. Oof worden we in de maling genomen met die hoge prijzen.

Wat ik vreemd vind aan de firma,s die olie 4% verkopen is dat er zoveel prijsverschil is. Waarom is de ene zo veel duurder dan de andere? terwijl ze allemaal zeggen dat hun kwaliteit de beste is. Oof worden we in de maling genomen met die hoge prijzen.

Niet helemaal waar. Je betaalt voor de techniek achter het feminiseren van planten en het concentreren van cbd in de planten. De variant die ik gebruik is ook nog eens biologisch. Biologische certificering zul je echter niet snel vinden, want het dure keurmerk drijft de prijs nog verder omhoog.

Mike

de techniek achter het feminiseren van planten en het concentreren van cbd in de planten
Waar komt die informatie vandaan?
Het feminiseren is al jaren geleden "uitgevonden" door de wiet kwekers.
Het verbeteren van de planten lijkt me een eenmalige kostenpost, als het al een factor is, want volgens deze link is het dat al hoog bij industriële hennep.
http://www.stichtingmediwiet.nl/info/cbd-olie-medicinaal-de-heilige-graal/
Komt nog bij dat de toppen bij industriële hennep geen meerwaarde hebben.

De enige reële reden achter de hoge kosten is dat het gewoon veel en voor sommige methodes een gevaarlijk proces is, maar het is ook goed zelf te maken.

Wat ook wel iets zegt is dat als je even zoekt je hetzelfde flesje voor 10,- minder kan krijgen en ook daar maken ze er vast geen verlies op.

Het verschil tussen bio en gewoon is niet zo groot.
Het groeit sneller dan onkruid en heeft nauwelijks last van ongedierte, de grond en mest moeten natuurlijk wel schoon zijn.

De enige reële reden achter de hoge kosten is dat het gewoon veel en voor sommige methodes een gevaarlijk proces is, maar het is ook goed zelf te maken.

Bij de smartshop waar ik mijn cbd-olie haal vertelden ze mij dat er wel 25 jaar werk in kan zitten, met het selectief doorkruisen van planten.

Ik vind het trouwens sowieso gezeik om te beginnen over de prijs. Wees blij dat het er is! Als je ziet aan welke onzinnige dingen mensen geld uitgeven zonder dat ze zich druk maken om geld...

Het verschil tussen bio en gewoon is niet zo groot.
Het groeit sneller dan onkruid en heeft nauwelijks last van ongedierte, de grond en mest moeten natuurlijk wel schoon zijn.

In de industriele teelt wordt wel degelijk gebruik gemaakt van pesticiden.

Mike

Alleen cbd bij slaapklachten zal dat helpen? Of is het aan te raden om er ook thc bij te nemen? Dus een combi? Ik lees over cbd dat het vooral een natuurlijke pijnstiller is over slaap kwam ik zo gauw niks tegen?

CBD werkt bij mij zowel rustgevend als oppeppend in de zin van dat ik me fitter voel. Het is echter voor iedereen verschillend. Mijn moeder viel er juist niet van in slaap! Wellicht dat THC voor jou dit effect heeft. Of een combi van CBD en THC. Kwestie van uitproberen.

Mike

25 jaar werk in kan zitten, met het selectief doorkruisen van planten.
Klopt, zo zijn we aan de bizarre THC percentages gekomen, maar of dat ook voor deze planten geldt?
Ik zou niet weten waarom, het proces zorgt ook voor het concentreren van de stoffen.
Daarnaast heb ik ook uit principe een probleem met een aanpassen van planten omdat wij denken dat we het beter weten dan de natuur. CBD is namelijk niet de enige werkzame stof en een hogere concentratie daarvan betekend andere verhoudingen.

Prijs is altijd een punt, als de kostprijs echt zo hoog is heb ik er geen probleem mee, maar ik heb het gevoel dat het best wel iets goedkoper kan.
Vergeet ook niet dat een hoge prijs een drempel is om het te gaan proberen.

In de industriele teelt wordt wel degelijk gebruik gemaakt van pesticiden.
Zeker dat ontken ik niet, ik doel erop dat het redelijk eenvoudig biologisch te kweken is. Heeft ook zeker de voorkeur omdat je stoffen en dus mogelijk ook gifstoffen aan het concentreren bent.

Daarnaast heb ik ook uit principe een probleem met een aanpassen van planten omdat wij denken dat we het beter weten dan de natuur.

Daar ben ik het in essentie mee eens, maar soms pakt genetische manipulatie goed uit. Bedenk dat alle eetbare groenten tamme (gemanipuleerde) varianten van wilde planten zijn, die daardoor minder gifstoffen bevatten en dus veiliger zijn voor menselijke consumptie!

Mike

Er zijn grote prijs en kwaliteits verschillen in de beschikbare CBD Olie merken. De hoeveelheid werkzame stof verschilt veel per aangeboden soort. Ik ben zelf aan het proberen geweest met 1%(Mediwiet) 4%(Cibdol) en nu 5% (Medihemp) CBD olie.

Ik ga nu zelf een nieuwe variant proberen (is goedkoper en das toch wel belangrijk voor me) die ik bij mijn vaste winkeltje tegen kwam. Nog wat trouwens daar hebben ze ook gecertificeerde biologische olie (werkte goed bij me en smaakt zalig) maar die vindt ik zelf nogal aan de prijs. Biologische CBD Olie Medihemp.

Ik ga nu voor de 5 % Raw CBD Olie, eerste indruk: smaakt als motorolie (de bio olie van hetzelfde merk smaakte wel lekker brrrrrrrrr)

Ik hou jullie op de hoogte of het wat is..... wordt vervolgd.

Een familielid van mij met borstkanker en uitzaaiingen naar de longen is nu een paar weken aan de cannabisolie. Zij is is intussen in plaats van euthanasie aan het overwegen haar morfine aan het afbouwen en gaat weer naar buiten, heeft meer energie, minder pijn en doordat ze de morfine kon afbouwen is de misselijkheid waar ze veel last van had een stuk minder tot weg. Goed spulletje hoor!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan