cannabis olie

Ik ben er pas twee dagen mee bezig dus durf er nog niet veel over te zeggen.
2x 2 druppels en ik lijk echt minder pijn te voelen. Misschien pure toeval, de tijd zal het uitwijzen. Na een maand kan ik er denk ik pas echt over oordelen.

Het vervolg op het succesverhaal van mijn familielid:
Intussen is de morfine volledig afgebouwd, is ze niet meer misselijk (waarschijnlijk bijwerking van de morfine geweest) en ziet ze er steeds beter uit, valt niet verder af, zo fijn.

wat fijn Tanja, bijzonder dat dit zomaar bekend is geworden en dat mensen daar hun voordeel mee kunnen doen, als je er zo over nadenkt.

Meuzik, het zal beide zijn, bij kanker heb je altijd THC nodig en CBD versterkt de werking van THC, dus ja, beide

Ja heel fijn dat dit steeds meer bekendheid krijgt Marijan. Dit soort verhalen moeten toch een sneeuwbaleffect geven.
Idd beide.

De tumoren zijn intussen in omvang gehalveerd heeft de oncoloog vastgesteld die het spectaculair vond.

Dat hoop ik ook Mike. Zij heeft trouwens alle behandeling afgewezen behalve de tamoxifen ? omdat zij altijd in de thuiszorg heeft gewerkt wist ze wat deze aanrichtte. Misschien dat de olie daarom ook zo goed aanslaat, verder eet ze nog gewoon Hollandse pot hoor, wel drinkt ze gemberthee en zuurzak thee.

Maar dat is nu juist het grote wonder, het feit dat het voedingspatroon ongewijzigd blijft en men op basis van cannabis toch kan genezen van kanker!

Mike

Groot nieuws! Zojuist heb ik in Nijmegen bij een natuurdrogist 99% (!) cbd-olie van het merk NaturPure aangeschaft, de hoogste concentratie van Nederland! De olie is vrij van GMO, pesticiden en andere vervuiling en is op basis van hennepzaadolie. Ik heb net al enkele druppels ingenomen en het voelt zeer zuiver aan. Google op 'natupure cbd olie' en je krijgt diverse online-aanbieders, waaronder zelfs bol.com! Kosten: 60 euro.

Mike

Wow, 99%! Dan zou 1 druppel hiervan overéénkomen met 25 druppels van 4% CBD olie. Da's wel heel geconcentreerd dan. Bij 3 a 4 druppels van 4% krijg ik al enorme maagkrampen.

Ik kan tot dusver de oorsprong van de hennep niet achterhalen. Hopelijk niet uit China vanwege de vervuilde grond daar.

Wel goeie deal, ik zie het al voor 47,96 euro aangeboden.

Ik google even door ;-)

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan