Carnivoor eten

Het leuke is dat een carnivoor een carnivoor of een herbivoor kan eten, maar een herbivoor zal nooit een carnivoor of een herbivoor eten. Ik voel me veiliger in de buurt van een herbivoor. :unsure:

Het leuke is dat een carnivoor een carnivoor of een herbivoor kan eten, maar een herbivoor zal nooit een carnivoor of een herbivoor eten. Ik voel me veiliger in de buurt van een herbivoor. :unsure:
Dat is niet helemaal waar.
Het is bekend onder wilde dieren obeserveerders dat herbivoren ook wel eens vlees en zeker botten - voor kalk - eten.
Het blijft uitkijken dus met die gasten :rolleyes:

Ik weet niet wie er on de omgeving van Oene woont maar daar zit slagerij ter Weele. Ik denk niet dat het rundvlees 100% grasgevoerd is maar ze hebben daar altijd vers wild, en niet al te duur. Daarom ga ik over 2 weken daar maar eens vlees halen en dan 2 weken op wild leven.

grappig dat dietsen nog steeds zeggen "vermijd dierlijk vet"

heb iemand in mijn whatsapp staan die is onlangs bij een dietiste geweest, hij moet volkoren brood eten, weinig vet, groente, en fruit.
En dierlijk vet vermijden.

:) Totaal slecht.

Ik ben gestopt met het houden van kippen en als mijn voorraad eieren op is stop ik met eieren eten, dat betekend nog meer vlees eten en een stap dichterbij 100% carnivoor, alleen de zuivel eet ik dan nog naast het vlees. Ik denk dat ik het nog wel eens ga proberen om echt een tijdje alleen op vlees te leven, gewoon als experiment.

Weer een video van KenDBerryMD, dit keer over zuivel in een carnivoor dieet, wat ik wel interessant vind omdat dit bij mij de enige andere voedselgroep naast vlees is. De suiker is er al uit door de fermentatie en de fruit en de honnig had ik al uit mijn dieet gehaald wat er voor zorgde dat ik nog meer af ging vallen waardoor ik nog meer vlees en niervet ben gaan eten.

Ik ben nu al een aantal weken helemaal suikervrij kwa dieet. Ik eet nu alleen nog maar rauw vlees, rauw niervet en gefermenteerde rauwe melk (3 dagen fermentatie). Die rauwe melk ga ik ook langzaam terugbrengen naar nul zodat er alleen nog maar vlees en vet overblijft en ik kan nu al vertellen dat door het weglaten van suiker er een enorme rust over mij heen komt die mij enorm bevalt. Met honing of fruit in huis had ik altijd de neiging om te gaan snaaien, die is nu compleet weg, wat heerlijk nu kan ik me richten op belangrijkere zaken.

Ik was als kind een snoeper Koekjes uit onze eigen Sparwinkel
Alleen sjam en hagelslag op brood.
Nu zo goed als alles weg. Ik heb overdag geen behoefte om te snoepen.
wel lees ik vaak dat fruit zo gezond is en dan komt er een opsomming van alle vitamines enz die er in zitten.

Wat betreft melk zijn er volkeren die vlees en melk eten/drinken omdat er niets anders was. Staat toch in het boek van Weston Price? .

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan