Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Die lui zien er vaak jonger of ouder uit dan ze zijn, maar ze zijn ook goed in de boel neppen.
Vroeger heb ik gevoetbald. We hadden soms tegenstanders waarvan de 'jongens' met de auto kwamen en ze hadden baarden. Op 15 of 16 jarige leeftijd, werd gezegd. Het waren ook altijd allochtonen verenigingen waarbij dat gebeurde.

Er was zo een website met allerlei nieuws van alternatieve websites (het laatste nieuwsoverzicht) en die link doet het vandaag niet meer. Voorheen moest je al aanklikken of je door wilde gaan en nu is het echt einde oefening.

Dorothé

Bedoel je alternatiefnieuws.com? Ik krijg nu de melding: Waarschuwing: mogelijk beveiligingsrisico.
Ik dacht dat de website te koop stond? Nou ja, misschien is hij tijdelijk uit de lucht. Even afwachten maar...

Heeft Google de censuur opgeheven?

Normaal zitten we hier op gedachtenvoer tussen de 1.000 en met een goede dag 3.000 pagina bezoeken. Gisteren en eergisteren zaten we rond de 5.000. Nu dat velen thuis zitten gaan ze natuurlijk op zoek naar wat meer info die ze bovendien nog kunnen vinden ook buiten de kanalen van de MSMedia om. Zo zag mijn statistiek eruit om 16.00 uur vandaag, ongekend veel bezoekers via de Google android app.

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/17/heeft-google-de-censuur-opgeheven/

Het AD doet aan censuur: Dit artikel in het AD over het RIVM werd verwijderd.
Gelukkig heeft Google een Cache geheugen en het artikel is te lezen via deze link

Het artikel gaat over de RIVM die weigert cijfers te geven over de aantallen Corona tests. Blijkbaar was dat iets teveel info voor de burger en heeft het RIVM het artikel laten verwijderen.

Ik postte net een bericht hier en nu is het weg? Als ik vervolgens naar de Homepage ga dan zie ik wel mijn gebruikersnaam staan dat ik iets heb gepost een aantal minuten geleden. Het lijkt wel alsof het bericht vast hangt. Wat kan ik daaraan doen Mike?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan