Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ja, Henk. Het ziet er niet goed uit...

Pieter Stuurman op fb (bericht wordt steeds verwijderd, daarom geen link maar zo):

In een paar weken tijd is in Europa deze situatie ontstaan:

- Beroepsverboden
- Bij elkaar op bezoek gaan heet “samenscholen”, en is verboden
- Elkaar een hand geven of omhelzen is een misdaad en wordt bestraft
- Grenzen afgesloten
- De staat bepaalt wat we nodig hebben (“essentieel”), en wat niet, en dus wat er beschikbaar is en wat niet.
- In Europese steden marcheren legers door de straten
- Mensen massaal gedetineerd in hun eigen huizen. Kan alleen verlaten worden met toestemming
- Rechten en vrijheden bevroren
- Regeringen hebben volmacht
- Basisrechten overruled
- Sociaal en economisch verkeer stilgelegd
- Censuur
- Propaganda en uitsluiten van visies die afwijken van de voorgeschreven werkelijkheid, via de media
- Er wordt toegewerkt naar dwangmedicatie (vaccins)
- Totale individuele controle door de staat, en dus wegvagen van alle privacy en vrijheden
- Mensen worden aangemoedigd om elkaar te verraden en aan te geven bij de "autoriteiten"

Dit zijn allemaal kenmerken van FASCISME en DICTATUUR.. “Gerechtvaardigd” door een virus.

Degenen die hierin meegaan, geloven dus dat FASCISME de oplossing kan zijn. Zij geloven dat fascisme ÜBERHAUPT als oplossing voor een probleem kan dienen. Welk probleem dan ook.

Om een fascistische dictatuur te vestigen hoeft er dus ALLEEN een probleem opgevoerd te worden. Of dat probleem werkelijk bestaat, of werkelijk een probleem IS, doet er dan niet toe. Als mensen maar GELOVEN dat er een probleem is, aanvaarden ze de dictatuur.

“We are on the verge of a global transformation. All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order.” – David Rockefeller

Naar welk filmpje heb ik nu zitten kijken dan? Het leek de NPO wel ipv Ongehoord Nl.

Antifa roept in hun protesten vaak “nooit meer Fascisme” maar volgens mij bedoelen ze daar iets anders mee. ;)

Prachtige lijst -Natuur- voor David Icke

Ik ga nog steeds voor "Q"

nog een paar seconde en de wifi gaat uit

Goedenacht freunde

Sandra is ook geen Q gelover. Voorstander van NWO en dus beter maar niet meer volgen?

?s=20

Die keuze is aan jou. Mensen stuiten op informatie die op dat punt in hun leven met hen meeresoneert, op basis van de staat van hun bewustzijn.

Mike

Ik nam haar langer geleden al niet serieus meer. Om de reden dat ze Thierry Baudet naar beneden haalde als ook Geert Wilders. Soms zie ik nog filmpjes verschijnen. Maar haal daar de hoofdzaken uit die wellicht van belang kunnen zijn en trek daar zelf conclusies of verbanden uit. Ik had toen de indruk dat zij niet stemt.

Zoals ik al eerder schreef, Henk en ik zien dit soort negatievelingen van mijlenver aankomen. Ik was er na het eerste filmpje dat ik van haar zag al klaar mee!

Mike

Gaat Ongehoord Nederland dankzij complotdenken nu ook ongezien voorbij ?

De Video uitzending op YouTube van Joost wil het weten ging over; “Is complot denken een gevaar?” Joost Niemöller in gesprek met opiniemaker op Twitter Robert Bor. Wie is Robert Bor vraag ik mij af want opiniemaker op Twitter, … zijn we dat niet allemaal zonder uitzondering.

Beste Joost, als dit het beste is waar ongehoord Nederland mee gaat komen dan ga ik op zijn best de titel scannen van elke Ongehoord Nederland video om te beoordelen of die mijn tijd nog waard is of dat ik hem beter ongezien en ongehoord kan laten.

Complotdenken is mijns inziens een onderwerp waaraan je snel je vingers kan branden, als je met open ogen de artikelen tegen een kritisch licht houdt zijn er vele samenzweringen gedocumenteerd die maar al te waar bleken te zijn, jaren en jaren naar dato. Jaren nadat de schade al was aangericht en onherstelbaar was geworden.

Op mijn website staat er al in een kleine lijst 54 stuks bij elkaar verzameld.

Zeker in het licht van de huidige openbaringen is het onderwerp en hoe men daar in staat geen handige zet. Als zelfs de President van Amerika zich in het zonnetje laat zetten tijdens zijn landelijke stadion presentaties en ook Tweets deelt van dit samenzweringsvolkje (Q) dan moet je veel gewicht in de schaal brengen en telt een gewichtig aandoende boekenkast als achtergrond niet zoveel voor.

Het is nogal en gewaagde uitspraak van Ongehoord Nederland.

Midden in het grootste complot uit de geschiedenis

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/09/gaat-ongehoord-nederland-dankzij-complotdenken-nu-ook-ongezien-voorbij/

En zojuist een nieuwe documentaire op Netflix die uitlegt wat Corona nou eigenlijk is.. en dat er nog veel meer en gevaarlijkere virussen in de natuur zijn die ieder moment op mensen kunnen overslaan. uiteraard met Bill Gates en over het vaccin, de WHO en dat het vaccin er zo snel mogelijk moet komen

uiteraard met Bill Gates en over het vaccin, de WHO en dat het vaccin er zo snel mogelijk moet komen

Dat vaccin is er natuurlijk allang! Alleen het is erg ongeloofwaardig om er nu al mee te komen. Dan vallen ze door de mand dus ze stellen het bewust nog even uit.
Zij(Bill en co) bereiden zich al jaren voor op deze pandemie en hebben deze zelf gecreëerd, dan weet je ook welk vaccin daarbij hoort?

Michael Moore is trending op Twitter omdat hij een nieuwe docu gemaakt heeft. Moore was links maar daar is geen geld meer mee te verdienen, omdat mensen wakker worden en het GreenDeal sprookje doorgeprikt is. Daarom heeft hij een docu gemaakt die tegen het linkse klimaat verhaal ingaat. Dit is de volledige docu

https://m.youtube.com/watch?feature=emb_logo&v=Zk11vI-7czE

Ik vertrouw die man voor geen meter, hij staat op de foto met die pedo Weinstein en hij ziet er op recente foto uit de Telegraaf uit alsof hij een tekort aan Adrenochrome heeft. Bah!

https://nos.nl/artikel/2331894-geen-franje-of-ceremonie-werk-koning-wezenlijk-veranderd-door-coronacrisis.html

Wat een broodje aap!! Ze hebben mij niks gevraagd hoor. 80% vd nederlanders, pleur toch op joh!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan