Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Gebeurt wel vaker als je alleen een link wilt plaatsen. Als je er iets boven typt of even een stukje tekst erboven quote dan pakt'ie hem vaak wel..

Het AD doet aan censuur, dit artikel werd verwijderd maar gelukkig hebben we Google cache dus dit artikel over de RIVM is hier nog steeds te lezen.

Het RIVM weigert cijfers openbaar te maken over het aantal corona tests. "Dat is leuk voor later" wordt gezegd, ofwel we schuiven het onder het kleed want de burger heeft wel iets anders te doen.

De Deep state heeft ons alles in films al voorgeschoteld.
Zo heb ik eens een film gezien van dat rijken gekloond werden en de kloon was er slechts voor het geven van organen, bloed etc..
een andere film was dat we in een NWO staat leefden en iedereen moest elke dag een capsule voor de spiegel nemen. Zo kon de deep state zien dat je het nam. Deze capsule maakte dat je dus gedwee was en je niet verzette tegen alles. Mensen hadden wel nog verborgen kamertjes met schilderijen en boeken uit het verleden, de wereld voor de NWO.
Een dan natuurlijk de hunger games. Mensen mochten zich niet vrij bewegen, ieder in zijn eigen gebied, niet in het bos etc.
In een andere film leefden de mensen in een koepel en zagen de wereld nooit zoals die echt was. Met begin 30 werd je wijsgemaakt dat je naar een andere ster mocht, maar je werd gewoon gedood. Vrouwen baarden baby's die ook gebruikt werden voor de elite.

Tja, alle werd ons al getoond...

Dorothé

Meestal keek ik zulke films niet, tenzij ik er per ongeluk op terecht kwam en er niets anders was.
Ik vroeg me altijd al af hoe het kon dat filmmakers/boekschrijvers dit allemaal verzonnen. En nog vraag ik me dit af. Wat een ontzettende ziekelijke geest moet je hebben.
Momenteel wil ik op de hoogte blijven van alles en nog wat om te weten hoe onze toekomst en dat van onze kinderen er uit gaat zien. Maar sindsdien is het onbezorgde leven echt wel voorbij.

dé Media, alle voordelen op een rijtje, …

Vandaag op het journaal zag ik dat steeds maar weer één en dezelfde microfoon -onverantwoord- dicht onder de neus van iemand gestopt wordt, zeker binnen de veilige 1.5 meter !!

Natuurlijk is dit een bullshit verhaal van mij, maar toch, als ik heel de dag nep-nieuws hoor, dan mag ik toch ook wel een duit in het zakje doen, … toch?

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/06/de-media-alle-voordelen-op-een-rijtje/

Ik stel je graag even voor aan Harrie Hol (what's in a name). Harrie weet het beter, heeft last van schaapachtig gedrag, geen gevoel voor humor en steekt de draak met een video die 10 miljoen keer is bekeken. Jawel die van Janet Ossebaard. Denk je echt dat iemand 2 jaar onderzoek doet naar iets dat niet bestaat? Harrie denkt van wel, wees niet zoals Harrie.

Ik heb mijn maandelijkse bijdrage ook stop gezet.
Vingers hem eerst nog wel origineel, nu vooral een egotje met enorm lange tenen.

Ik begrijp de kritiek van Mike op de Nederlandse 'rechtse' media wel.
Hier nog zo een. Geretweet door Joost Niemöller.

Oh oh oh, wat gaan ze het binnenkort moeilijk krijgen als blijkt dat het toch allemaal klopt.

7 april 2020

'WhatsApp beperkt de mogelijkheden voor het doorsturen van berichten, meldt de chatdienst dinsdag in een blogbericht. Als een gebruiker een bericht ontvangt dat minstens vijf keer is doorgestuurd, dan kan deze ontvanger dat bericht voortaan nog maar naar één gebruiker per keer doorsturen.

De beperking wordt opgelegd om de verspreiding van desinformatie tegen te gaan. Begin 2019 deed WhatsApp dat ook al in India. Daar kon een bericht nog maar naar maximaal vijf gebruikers doorgestuurd worden.

Doorgestuurde berichten zijn op WhatsApp te herkennen aan het label met een pijltje en de tekst 'Doorgestuurd'. Als het label van twee pijltjes is voorzien, is het bericht meer dan vijf keer doorgestuurd.

"We hebben gezien dat er meer berichten worden doorgestuurd en gebruikers vertellen ons dat dat overweldigend kan zijn", schrijft WhatsApp. "Ook kan het doorsturen van berichten bijdragen aan de verspreiding van desinformatie. We vinden het belangrijk dat dit soort berichten minder snel gedeeld worden, zodat WhatsApp een plek blijft voor persoonlijke gesprekken."'

...

#4- Is complot denken een gevaar? – Joost wil het weten

https://www.ongehoordnederland.nl/4-is-complot-denken-een-gevaar-joost-wil-het-weten/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan