Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Het maakt me niet uit of er linkse mensen, rechtse mensen, complottheorieën, moslims, satanisten, christenen, milieuactivisten, nexiteers, anti-vaxxers en noem maar op zijn of haar mening verkondigen: niemand mag de mond gesnoerd worden in een democratie.

https://opiniez.com/2020/05/23/het-censuurvirus-heeft-youtube-bereikt/rowanvdp/

Dit zelfde censuur, mening, maar dan in het licht van dit forum

Maar er mag wel gevraagd worden in een andere groep plaats te nemen

- Ik ga niet deelnemen aan een vrouwen kransje
- Ik kom niet op de maandelijkse homo avond
- Ik zit niet graag tussen computer nerds ontmoetingsavond

En er mag ook gevraagd worden met bron informatie te komen waneer daar om gevraagd wordt.

Voel jij je daar niet thuis na al die vervelende vragen dan staat het je vrij om weg te gaan.

- Maar ik ga niet schelden tegen de vrouwen
- Ik ga ook de homo's niet voor van alles en nog wat uitmaken
- Ik zeg ook niks tegen de computer nerds, als ze het al zouden snappen?

Als het echter mijn clubje, forum, of radio programma is dan bepaal ik echter wel of je als lid / medewerker nog wel gewenst bent. Dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, onze wegen gaan scheiden omdat ik een ander doel voor ogen heb, een nieuwe weg wil inslaan, de focus veranderen. Dat heeft niets maar dan ook niets met vrije meningsuiting te maken.

Je laat weten dat je jezelf niet meer thuis voelt bij de club, bedankt vriendelijk en je bent weg. Dan staat ook de deur open voor als je een ander inzicht gekregen hebt om later terug te komen.

Over dit bericht van Kevin van een paar dagen geleden.

Er zijn inderdaad geen duinen voor of naast De Pier. De Pier ligt langs de boulevard van Scheveningen. Het duingebied Oostduinpark is niet heel ver weg, maar het kan niet samen met De Pier worden gefotografeerd vanuit de positie op die gePhotoshopte foto.

Het reuzenrad staat er zeker wel, al jaren zelfs. Dit heet De Pier Skyview. Vorige week heb ik het nog gezien.

Op die "foto" is voor De Pier een soort baai te zien, maar dat is er in werkelijkheid niet. Het zou het Noordelijk Havenhoofd van de Scheveningse haven kunnen zijn, maar de afstand is bijna 2,5 kilometer. Er is dan wel een hele grote zoom gebruikt.

De Pier en het reuzenrad zijn erop geplakt.
Ik weet niet waar dit strand wel is, maar het is in ieder geval niet Scheveningen.

OF

De foto is van nog verder genomen. Verder dan Kijkduin. Dan is het een oude foto.

Ik weet niet waar dit strand wel is, maar het is in ieder geval niet Scheveningen.

Correctie op dit. Het kan Scheveningen zijn, maar dan is het wel met een enorme zoom gefotografeerd vanuit de buurt van Monster. De duinen aan de rechterkant zijn dan die van Monster en Kijkduin. Links is dan het Havenhoofd te zien.

Jensen heeft het wel eens over beeldvorming door middel van grote zoom. Het lijkt dan heel druk terwijl dit het niet is.

Ik neem The Post Online al een tijd niet meer serieus.

Ik heb TPO al een tijdje verwijderd van al mijn social media. GS vind ik ook niks meer waard, ookal volg ik die nog wel, maar lees er bijna meer niks van.

Correctie op dit. Het kan Scheveningen zijn, maar dan is het wel met een enorme zoom gefotografeerd vanuit de buurt van Monster. De duinen aan de rechterkant zijn dan die van Monster en Kijkduin. Links is dan het Havenhoofd te zien.
Het is Scheveningen met pier en reuzenrad, maar ze hebben duinen met helmgras geplaatst waar de boulevard loopt. Heel vreemd.

Joost

Dat is de denkkronkellogica van de NOS en de rest van de linkse kliek. Beschuldigen van de ander voor dat wat ze zelf doen. Paniek in de tent bij Twitter en de media.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan