Chemtrails

Vroeg in de ochtend zat de lucht alweer vol met dikke strepen. Er zal wel koelmiddel in zitten. Het is een stuk afgekoeld ten opzichte van de afgelopen dagen.

• Haha
Waarderingen: Surv
Nu twee weken is het bijna elke avond raak met dichte mist (Salland en Veluwe). Vanavond rook het weer chemisch en het plakte. Die mist kan ook al langer aan de gang zijn, maar daar hebben we niet echt op gelet.

Momenteel is het extreem met weermodificatie. De lucht wordt dagelijks volgespoten met troep die schadelijk is voor alle levens op aarde.
Een shocking docu is The Dimming uit 2020
Wellicht al eens gedeeld, maar nogmaals

YouTube

Rumble

Ik vraag me echt af wat ze de laatste dagen over ons uitstorten? Vanochtend begon weer helderblauwe en binnen een uur lijkt er een dikke gaswolk in de lucht te hangen en het stinkt buiten. Mijn ogen en neus jeuken vreselijk en mijn zoon heeft hetzelfde.

Ik vraag me echt af wat ze de laatste dagen over ons uitstorten? Vanochtend begon weer helderblauwe en binnen een uur lijkt er een dikke gaswolk in de lucht te hangen en het stinkt buiten. Mijn ogen en neus jeuken vreselijk en mijn zoon heeft hetzelfde.
'Gewoon' heel veel meer 'condenssporen' van vliegtuigen omdat Schiphol nu weer meer vluchten mag afhandelen :rolleyes: 🤧

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan