Chemtrails

Ja hoor, Wappie WOL denkt weer dat er kwaadaardige krachten bezig zijn die ons willen vergiftigen. Het zijn gewoon condenssporen. Hoe vaak heeft Gerrit Hiemstra dat nu al gezegd? Nou dan!

• Leuk
Waarderingen: Surv
Ja hoor, Wappie WOL denkt weer dat er kwaadaardige krachten bezig zijn die ons willen vergiftigen. Het zijn gewoon condenssporen. Hoe vaak heeft Gerrit Hiemstra dat nu al gezegd? Nou dan!
Nee nee Als dit wordt gedaan om de planeet te redden ben ik voor! Dan neem ik die jeukneus en jeukogen wel voor lief.

Maar het kan ook nog Poetin zijn? die gaswolk lijkende lucht die ik vanochtend zag is wel wat voor Poetin🤔

• Haha
Ik denk dat het komt van al die vape-sigaretten.

• Haha
n.a.v. dotcomradio vandaag: hier in Zeeland vandaag weer extreem veel en dikke, wolkachtig uitwaaierende strepen. Voor wie het nu nog niet ziet, helpt een nieuwe Hans Anders bril niet.

• Leuk
Sinds medio september is het mogelijk chemtrails te melden die de lucht boven jouw stad of dorp vervuilen en ontsieren. Dat kon ook al op Telegram en Facebook, maar nu is daarvoor een speciale website gemaakt.

Op het Meldpunt worden mensen uitgenodigd om de chemtrails die boven ons land verschijnen in kaart te brengen. Het doel is het grotere plaatje in beeld te krijgen.

Daarvoor kunnen mensen een foto insturen met vermelding van datum en plaats. Maximaal 1 melding per dag per stad wordt geplaatst om het overzichtelijk te houden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan