Chemtrails

Vanavond kwam dit voorbij in Den Haag. Het was snel weg en waaide niet uit. Een kwartier later was het weer helemaal blauw. Het waren denk ik normale wolken.

10-A350-C2-3-D46-4-A19-A92-E-1-E70114-F4-D50.jpg

Sampjes, jij woont toch vlakbij Den Haag?

Vanmorgen zag ik deze streep, maar na een paar minuten was het weg.

41002-FB5-C244-48-D1-8677-33847-AC2-B969.jpg

Ja dat klopt Edwin maar dit zijn echt chemtrails. Grote witte uitgewaaide stroken en niet 1 maar meerdere, de lucht is nu aan 1 kant ook wittig ipv helderblauw.

Hier ook chemtrails. Althans, eerste indruk. Maar ik zie nu ook 2 vliegtuigen vliegen die dikke strepen achter laat en blijven hangen. Lucht is verder hartstikke blauw. Jammer. Volgens mij eerste dag sinds weken dat het weer raak is.

@ binc, denk omdat het juist mooier en warmer weer is en mensen meer buiten zitten dan vorige week. Toen was het behoorlijk koud en is sprayen misschien niet zo erg zinvol?

Geen idee Sampjes, we hebben toch meerdere mooie dagen gehad. Net als een paar weken geleden gaan er nu ook mensen massaal naar het strand las ik en worden de regels genegeerd. Alleen toen waren er geen chemtrails.
Maar het kan dat het de verwachting is dat meer mensen nu naar buiten gaan en zinvoller is om te sprayen. En dat een paar weken terug de verwachting was dat de regels nageleefd zouden worden en daarom niet gesprayd werd.

Iemand moet toch de opdracht geven om te sprayen. Ben benieuwd wie dat is.
Vandaag (schiphol) ook een paar chemtrails gezien. Geen hele lucht vol.

Ik heb me al dikwijls de bedenking gemaakt of die trails (ook) niet bedoeld zijn om de zogenaamde "klimaatopwarming" te faken.
De mix van die vuiligheid zou namelijk ook voor meer droogte zorgen en opwarming in de (onderste lagen) van de atmosfeer.
Van die uitdrogende functie ben ik vrij zeker.
Het omgekeerde effect dus wat in de media wordt omschreven als geo-engineering om de hitte van de zon te milderen.
Normaliter zorgt de natuur zelf voor afkoeling en normalisering na een hitteperiode om stof, vervuiling letterlijk weg te spoelen.
Mike heeft een tijd geleden dit proces mooi uit de doeken gedaan op welke manier ozon en geladen deeltjes hierin een rol spelen.
Al jaren merk ik dat het aantal verfrissende onweders afneemt, ondanks het feit van meer warme zomers. Er is hier naar mening een verband.
Is dat nog iemand opgevallen ?
Mss weet Mike hier een antwoord op ?

Wat mij opvalt is ook dat bij mooi weer de eerste dag of 2 het meestal vrij helderblauwe lucht blijft maar dat daarna de chemtrails massaal verschijnen.
Zou dat zijn om de lucht daarna zo massaal uit te drogen om verkoelende weersomstandigheden (lage druk, draaiende wind) tegen te gaan ?

De meeste smurrie is weer weg. Het is nog wel licht mistig. De lucht is niet blauw zoals het deze week was. De afgelopen dagen rook het lekker fris buiten. Dat is nu ook weer weg. Misschien toeval, maar ik heb het vermoeden van niet.

Zoetermeer om 14.30u. Gefotografeerd vanaf de Middenweg in de richting van Benthuizen. Het was blauw, maar niet zo blauw als tot voor het weekend.

C5665-ADD-3183-45-CB-B61-E-1-C17-AC5-A067-F.jpg

55-EA3-A5-A-C260-4-F7-F-9022-42-C04-E389-DBA.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan