Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als mijn kinderen op vakantie gingen naar bv spanje volgde ik altijd hun vliegtuig in de lucht. Nooit zoals vandaag bv allemaal kleine kruisjes gezien dat ook vliegtuigen zijn. Als je er op klikt zie je wat voor een vliegtuig het is (of soms staat er onbekend) en je krijgt een streepje te zien vanwaar het komt. Verspreid verschillende plaatsen vanuit nederland dus.(Kleine prive-vliegveldjes)?
We hebben hier wel eens afbeeldingen gezien van vliegtuigen die alleen maar vol zitten met apparatuur om te sprayen.
Er moeten dus mensen zijn die die vliegtuigen besturen en bevoorraden.
Rond middernacht zat ik buiten naar de supermaan te kijken, en plots zag ik een vliegtuig voorbij scheuren met een flinke dikke streep erachter, dat lekker uitwaaide... Je ziet ook echt dat het gespoten word gewoon! De schitterende maan was helaas iets minder helder daardoor...
Hier in Hilversum hebben we vliegveld Hilversum. De laatste dagen zie ik veel zweefvliegtuigen in de lucht. Maar de chemtrails zijn hier echt minimaal. Normaal gesproken als er chemtrails zijn dan is het veel extremer. Uiteindelijk is Hilversum ook niet ver bij Schiphol vandaan natuurlijk.
Op de site van Schiphol valt te lezen dat er minimaal vliegverkeer is. De focus ligt vooral op vrachtvluchten, repatriëringsvluchten, vliegtuigen die uitwijken en vluchten van hulpdiensten.
7-4-20, Opbrengst van 10 van mijn zonnepanelen bij een strak blauwe lucht: 7,85 Kw
8-4-20, Opbrengst zonder/enkele chemtrails, maar met een wit waasje over/onder het blauw: 6,71Kw.
Gezien het weerbericht zou het vandaag méér opbrengst moeten zijn...