Hier was ik al een paar dagen bezig met wat dingen opzoeken oven Janet. Dit heeft wellicht niks te maken met de video. Wel heeft ze een extra podcast gedaan om het uit te leggen. Ze weet duidelijk dat de media precies datgene eruit zal pikken wat schadelijk is. De vraag is waarom ze dit dan toch zegt. Ze is er trots op dat ze over de tong gaat in politiek Den Haag. Mijn gevoel zegt al langere tijd dat er iets niet oke is. Ik heb een stukje achtergrond gevonden van een periode dat er nog geen Q was. Nu wil ik iemand niet veroordelen op seksuele geaardheid. Daar kan ze niks aan doen. Vermoedelijk is ze ook wel anders gaan kijken op het moment dat ze zelf wakker is geworden over het schrijven van sprookjes boeken. Toen ze nog niet waker was had ze zeker onder de foute club kunnen vallen.
Ik ontmoette Toos. We werden dikke vriendinnen en zij introduceerde me in het fenomeen Polyamorie. Meerdere geliefden. Maar dan wel in alle openheid en eerlijkheid. Prachtig vond ik het! Wat een respect ging hiervan uit, en wat een vrijheid!
Helaas bleek het moeilijk door te voeren in mijn dagelijks leven. De meeste partners willen je namelijk niet delen. Zij zijn van mening dat je hun eigendom bent en dat je nooit meer een vinger mag uitsteken naar een ander.
Jaloezie – de grote verwoester uit mijn eerste relatie – bleef zijn lelijke kop opsteken…
Ik ontmoette een schitterend gezin waarvan de vader homo is. De moeder had een relatie met zijn broer maar die wou geen kinderen. De relatie ging uit en mijn homofiele vriend werd donor voor zijn voormalige schoonzus. Twee prachtige kinderen werden geboren en de oorspronkelijke relatie werd weer gecontinueerd. Het resultaat: een prachtig, liefdevol gezin met zoiets als twee vaders (broers dus) waarin iedereen perfect tot zijn/haar recht komt, iedereen van iedereen houdt en er met respect wordt omgegaan met elkaars gevoelens en verlangens.
Wat een inspirerend voorbeeld! Zo kon het dus ook…
Misschien ga ik wel een keer de sprookjesboeken herschrijven.
Dan maak ik van de prinses een sterke brutale meid die met een zwaard om zich heen jenst als de prins zijn verzorgende bezwering op haar loslaat.
Dan maak ik van Sneeuwwitje een femme fatale die een gangbang heeft met al die dwergen. Niet omdat ze een slet is, maar omdat ze een geweldige seksuele energie heeft die ze graag loslaat op die lieve schatten met wie ze onder één dak woont en met wie ze gewoon een superleuke tijd heeft!
En dat vertelt ze dan gezellig op de koffie aan haar beste vriendin Doornroosje bij wie spontaan de schellen van de ogen vallen, waardoor zij tegen haar prins durft te zeggen dat ie niet zo denigrerend met haar moet omgaan. Dat ze geen dom kwetsbaar gansje is dat gered moet worden, maar een echte vrouw met echte wensen en verlangens en dat ie eerst maar eens moet bewijzen dat ie mans genoeg is om haar aan te kunnen! Waarna ze – op advies van Sneeuwwitje – een gangbang heeft met 15 zwarte pieten! Punt!
Begrijp me goed, lieve lezer, ik zeg niet dat iedereen het nu met iedereen moet gaan doen omdat je anders niet gelukkig kunt zijn. Vrienden van mij zijn zeer gelukkig getrouwd (al heel lang), en ze moeten er geen van beiden aan denken dat ze het met een ander moeten doen. Ze kijken er oprecht heel vies bij als ze dat zeggen. De monogamie past echt bij hen, en ze zijn werkelijk heel gelukkig met elkaar. Ik vind dat prachtig om te zien.
En het past niet bij mij.
https://www.ninefornews.nl/janet-ossebaard-harem-of-huwelijk/
er zijn nog meer column van haar op deze site.
Hier ook de rectificatie na aanleiding van de podcast met lange Frans.
https://www.bitchute.com/video/XkEu6VvXV7KD/
En voor wat het waard is, Mike je had gelijk. En Naief ook. Mijn hoofd is te productief en dat nekt momenteel. Ik zal de komende tijd stukken minder bijdragen. Maar dit was al mee bezig voor onze discussie en wilde het toch plaatsen.