Complotdenkers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Maar 1. Je moet een onderscheid maken tussen ik en jij, dus we zijn op twee verschillende plekken. Alleen de ik-persoon is in de slaapkamer, JIJ vermoordt 30 van de 34 mensen, die zich samen met jou ergens anders bevinden.

Mike

Alleen moet je dit niet horen van Ronald Bernard. Hij kan perfect het probleem beschrijven, maar hij is een poortwachter die je via de verkeerde deur weg leidt van de oplossing!

Mike

Klopt zeker. Hij is iemand die er veel te diep inzit. Maar ik verwacht wel dat steeds meer mensen dit ook voor zichzelf gaan uitzoeken.

fccw4czhdtvop1649jk5j6misfbgl15h.jpg

Mike

Wat een niveau dat "Ask me Anything". Maar ja, het is een programma van Jurgen Rayman.

Ik denk niet dat Trump QAnon is, want (Jurgen vulde aan met): daar is hij niet slim genoeg voor.

Over de Podesta-mails:

"We weten niet of alle e-mails echt zijn of dat er door Rusland iets bij is gestopt."

Ik heb het vandaag toevallig niet gehoord meestal heb ik de radio wel aan, mede om te horen wat voor een onzin er allemaal wordt gezegd ten opzichte van dit forum.

Wat me in al die tijd is opgevallen is dat ze "tamelijk" eerlijk antwoorden maar ook dat ze onwelgevallige vragen afdoen als "niet ter zake"o.i.d.

Jup weer zo'n artikel... ze strooien er rijkelijk mee zeg en altijd hetzelfde: complotdenkers zijn angstig en behoeven controle. Complotdenkers hebben geen kennis van zaken. Alle complotdenkers zijn hetzelfde. Gangbare media is heilig.  En inhoudelijk? NIKS. Maakt dat de kat maar wijs; kennelijk zijn katten dus wel wijzer dan schapen.

Heeft iemand hier dit boek gelezen? 13 satanische bloedlijnen van Robin de ruiter.

Hierin staat namelijk dat Vladimir poetin ook tot de UR-loge behoort, hij wordt in 1 adem genoemd met de clintons, bush, netanyahu en nog veel meer van die satanisten.
Weet even niet wat ik daar nou van moet denken?

Robin de Ruiter doet goed werk maar is een ongelooflijke doemdenker. Hij is van dezelfde lijn als David Icke: uitsluitend het probleem beschrijven maar geen oplossingen bieden. Hij is ook een christen, dus waarschijnlijk van de lijn van het 'tweehoornige beest' (ook de oplossing is NWO, dark order vs light order).

Mike

@mike, oké dankje voor de opheldering. Klopt zulke mensen houden het volk dus passief en daar heb je niet veel aan, jammer.

Het is ook niet zwart-wit. Dat is me inmiddels wel duidelijk.
Jfk en zijn vrouw behoren ook tot die bloedlijnen.
De founding fathers waren ook vrijmetselaars
Ik dacht dat rudolf steiner tot de 31e loge was opgeklommen voor hij tot de conclusie kam dat het toch niet zijn club was en dat was toch iemand die toch wakker was. Dus hoe dat gebeurt is?
Misschien dat reïncarneren wel niet zo dichtgetimmerd op dit punt is, als we denken en kan er een verlichte ziel in zo'n familie geboren worden? Dat is 1 verklaring.
Het zal nog wat worden met het uitroeien van deze families

Hierin staat namelijk dat Vladimir poetin ook tot de UR-loge behoort, hij wordt in 1 adem genoemd met de clintons, bush, netanyahu en nog veel meer van die satanisten.

Maar klopt het nou wel of niet ?

pfff, de wereld zonder whatsapp=smartphone wordt steeds lastiger. Ik wil nieuwe vrienden. Maar 3x raden wat hun communicatiekanaal is. BAM, in 1 keer goed!
ik zie dat je whatsapp op je pc kan hebben, maar alleen met een smartje en een actieve internetverbinding
Kan dit ook anders? Is er een nerd in de zaal?

want a) ik vermoed een complot tenaanzien van straling en heb mijn huis heel bewust wifi-vrij. De pc is bekabelt. Dus om dan een smartje met de pc te hebben stralen in mijn huis? Hmm

want b) dit is natuurlijk ook op gezet als verdienmodel en emails, internet op je pc is gratis, want dat heb ik al, ga me daar ff maandelijks een abonnement betalen. Nu verbel ik €1, per jaar om mijn nummer te behouden van mijn nokia. Thats it. Dus al die mega-goedkope abonnementjes van bv 25pm=300 pj of 10 pm is 120 pj alleen maar om berichtjes te ontvangen die meestal nergens over gaan is per nuttig bericht... afijn je begrijpt het vast, ik ben er te vrekkerig voor.

want c) dit is natuurlijk opgezet om ons verslaafd te maken. Volgens mij heb ik al aangetoond door hier vaak te komen dat ik verslavingsgevoelig ben. Hoe minder drugs, hoe beter!

kan deze complotgek geholpen worden? moet ik met postduiven en rooksignalen blijven werken en hopen dat iemand af en toe uit het raam kijkt en ze ziet? of moet ik me overgeven aan deze bill soros gerunde wereld? Of is er wel een postduif 2.0 te verkrijgen?

Voor mij voelt een smartphone denk ik het zelfde als Mike die weer op facebook moet en het dagelijks/wekelijks op moet.
Volgens andere mensen is het koud watervrees.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan