pfff, de wereld zonder whatsapp=smartphone wordt steeds lastiger. Ik wil nieuwe vrienden. Maar 3x raden wat hun communicatiekanaal is. BAM, in 1 keer goed!
ik zie dat je whatsapp op je pc kan hebben, maar alleen met een smartje en een actieve internetverbinding
Kan dit ook anders? Is er een nerd in de zaal?
want a) ik vermoed een complot tenaanzien van straling en heb mijn huis heel bewust wifi-vrij. De pc is bekabelt. Dus om dan een smartje met de pc te hebben stralen in mijn huis? Hmm
want b) dit is natuurlijk ook op gezet als verdienmodel en emails, internet op je pc is gratis, want dat heb ik al, ga me daar ff maandelijks een abonnement betalen. Nu verbel ik €1, per jaar om mijn nummer te behouden van mijn nokia. Thats it. Dus al die mega-goedkope abonnementjes van bv 25pm=300 pj of 10 pm is 120 pj alleen maar om berichtjes te ontvangen die meestal nergens over gaan is per nuttig bericht... afijn je begrijpt het vast, ik ben er te vrekkerig voor.
want c) dit is natuurlijk opgezet om ons verslaafd te maken. Volgens mij heb ik al aangetoond door hier vaak te komen dat ik verslavingsgevoelig ben. Hoe minder drugs, hoe beter!
kan deze complotgek geholpen worden? moet ik met postduiven en rooksignalen blijven werken en hopen dat iemand af en toe uit het raam kijkt en ze ziet? of moet ik me overgeven aan deze bill soros gerunde wereld? Of is er wel een postduif 2.0 te verkrijgen?
Voor mij voelt een smartphone denk ik het zelfde als Mike die weer op facebook moet en het dagelijks/wekelijks op moet.
Volgens andere mensen is het koud watervrees.