Complotdenkers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Plus, er zwerft nog een video over internet waarbij ze op het Malieveld geïnterviewd word. Daarin zegt ze zo haar T-shirt uit te trekken als het moet, en ze handhaaft de 1.5 meter benadrukt ze in de video. En ze is van eckhart Tolle.

Laat een ding helder zijn ongeacht wie het zegt op het moment dat iemand oproept of ook maar de suggestie doet om een bv politicus letsel toe te brengen en/of erger dan is het over en uit afstand nemen en wegwezen.

Maakt niet uit wie het zegt.

Dat je ze klootzakken vind of pedos of wat dan ook is een conclusie die je voor eigen rekening neemt en nog niet officieel bewezen is, maar bovenal als je oproept tot foute zaken krijg je gegarandeerd de orde troepen op je stoep en heb je geen poot om op te staan met alle prive ellende van dien.

Waar het om moet gaan is altijd de feiten en waarheids vinding dan kan je dat voor de voeten gooien en mogen de duistere krachten zich gaan verdedigen dat is heel andere koek en daar is de alt media mi goed mee bezig als ook het digitale leger ieder op zijn/haar eigen manier.

Hulde daarvoor een keep up the good work.

Each one, teach one !

Mee eens. Q word in een negatief daglicht gezet op deze manier.
Dat zou ze toch moeten weten. En dat weet ze ook gezien haar achtergrond. Ze is niet achterlijk.

de val van de cabal, was een erg goede serie.
maar die gang bang shit, sorry hoor, maar een vrouw die zo openlijk oversekst is en het heeft over sneeuwwitje die gangbangt met die dwergen. Ik vindt dit zieke gedachtes. Misschien dat het in de context beter te pruimen is, maar nee. Je hebt een kinderverhaal en dat combineer je met sex, net als zwarte piet en las ik het nou goed terug dat haar vader wellicht de belgische koning is?
Hier gaan dus alarmbellen af.
Graancirkelshit is naar mijn mening echt, geen idee wat zij er over zegt. Ze zegt ook dat ze ze heeft zien vormen. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit iemand anders heb horen beweren.
Ik kan het niet met elkaar rijmen.

Die micha kat beweert toch net waarvoor hij is ingehuurd?

Ben effe niet mee. Welke gangbang-theorie ? Gaat dit over Ossebaard ?
Heb de 2 artikeltjes gelezen, klinkt wel wat verward. Het kan zijn dat ze met de mind van Ossebaard aan het prutsen zijn.

Ik kan niet slapen, misschien omdat ik naar het Malieveld ga, samen met Spal. Misschien zie ik wel de een of de ander van jullie daar.

Nou ik toch hier ben, schrijf ik ook maar even.

Ik was dus toen bij J. Ossebaard vanwege die Val van de cabal. Mijn indruk was dat ze een new-age persoon is, veel van mensen omhelzen, van allemaal één-zijn, ook als ze ze niet kende. Ik ben ook omhelst. Was me allemaal wat teveel. Maar goed, nam ik op de koop toe. Ze begon met een uitleg hoe ze daartoe (tot de film) gekomen was. Ze vertelde dat ze voorheen erg links was en nooit had kunnen denken dat ze vóór iemand als Trump zou kunnen zijn. Maar ze was gaandeweg veranderd in haar mening en was nu dus 'rechts ' zoals ze het noemde en helemaal pro Trump. De film vond ik zeer goed en goed onderbouwd. Als je daar zit, dan stoort de stem je niet zoveel, want je hebt de persoon zelf daar en ja, dan komt het anders over.

Goed, ik vernam toen hier dat Mike met haar contact gehad had en dat het opgebroken was vanwege feministische opvattingen. Ja, ze 'was' heel erg links, dus er zullen nog wel denkbeelden zijn blijven zitten. Ik vind het goed dat ze zelf aangeeft dat ze in haar opvattingen veranderd is, maar waarschijnlijk is ze niet helemaal wakker.

Ik denk dat iedereen wel voorheen andere opvattingen erop na hield. Ik zelf ook.

Die aangehaalde teksten hierboven heb ik niet eens kunnen doorlezen, ze zijn me te ziek. Ikzelf ben zeer conservatief op seksueel gebied, zeg maar gerust preuts, en zulke gedachtegangen stoten mij tegen de borst.

Nou, dit is geen tekst pro Ossebaard, maar alleen wat ik meegekregen heb. Ik ga er voor alsnog van uit dat ze die film uit overtuiging gemaakt heeft.

LF is weer een heel ander verhaal. Heb ik ook niets mee en ik heb geen antwoord meer gekregen op mijn vraag over die kunstenaar die die achtergrond gemaakt heeft. Zegt dat iets, nee, ik denk dat ze moe van mijn vragen werden en er niet meer op geantwoord hebben. Als dat een kunstenaar gemaakt heeft, ja dan kun je daar ook je vraagtekens bij zetten. Is LF dan zelf een Deep State ondersteuner, ik kan het niet zeggen.

Ja en Karel van W, wetenschapper, saai maar hij weet wel veel. Ook daar een blinde vlek ontdekt. Hij gaat uit van de goodwil van Rutte. Ja, dan ben je, volgens mij, ook niet helemaal wakker. Maar goed, al die mensen dragen toch hun eigen steentje bij.

Nogmaals, wie kan hier zijn gehele eigen verleden op tafel leggen en zeggen dat hij steeds aan de goede kant stond? Ik niet, vegetarisch gegeten, humanistisch, feministisch en groen links gestemd. Maakt mij dat toch een Deep State mens, nee ik ben wakker GEWORDEN door dit forum.

Dus ik geef die anderen eerst nog het voordeel van de twijfel totdat ik iets anders zie en voor de duidelijkheid, ik heb niets met LG, JO KvW, dus als ze niet okay zijn en ik zie dat in, nou dan is dat zo.

Dorothé

Ik wil best geloven dat Janet Ossebaard een politieke ommezwaai heeft gemaakt. En we maken allemaal fouten, dus bij voorkeur doe ik niet aan 'past shaming'. Wat haar teksten van 6 jaar geleden me echter wel vertellen is dat we met een labiele persoonlijkheid te maken hebben.​
In haar column over sprookjes, waarin ze haar verkrachtingsfantasieen beschrijft (de nr. 1 seksuele fantasie van vrouwen), geeft ze aan 48 te zijn. Ze schrijft ook dat haar heteroseksuele liefdesleven niet zo'n succes is geweest aangezien ze verkeerde mannen aantrekt. Als een echte vrouw zoekt ze echter de fout niet bij zichzelf en laat ze haar rationaliseringshamster een paar fanatieke rondjes lopen op zijn tredmolen en komt dan met de nonsens dat ze 'overloopt van liefde' en 'teveel vrouw' is voor 1 partner of 1 geslacht. Ook is ze 'bewust' kinderloos zodat ze ongehinderd haar graancirkelonderzoek kan doen.

Ze komt op mij over als een vrouw die op relatiegebied de boot heeft gemist en eigenlijk heel eenzaam is. Ze had getrouwd willen zijn, met kinderen. Al die stoere feministische praat ovet hoe 'empowered' ze wel niet is dient als een noodverband op een open wond. Daarom kan ze ook 6 jaar later haar feminisme niet loslaten en heeft ze in Fall Cabal ook een afbeelding verwerkt van een mannelijke Trump-suppporter die zich (tetecht) boos maakt over de maatschappelijke kanker die feminisme is als voorbeeld van hoe we tegen elkaar op worden gezet. Ze wil deze pijnlijke waarheid over haarzelf simpelweg niet aan.

Kijk ook hoe ze zichzelf fysiek manifesteert met haar korte, lesbische, progressieve haardracht. Net als alle vrouwen boven de 40 die geen gezin hebben is zij al vele jaren psychisch niet in orde, getuige ook haar columns over graancirkels en buitenaardsen. De graancirkels hadden kennelijk de beste tijd gehad in haar leven en ze is zich gaan richten op Trump en QAnon. Door de coronatijd had ze het tij mee met haar docu, waardoor deze een groot internationaal succes is geworden.

Het is niet ondenkbaar dat Lange Frans de allerbeste bedoelingen had maar dat het Ossebaard was die het ongeleide projectiel was, omdat het succes haar naar de kop is gestegen.  Hoe dan ook, houd ze allebei kritisch in de gaten!

Mike

Mike,

In heel je bovenstaande uiteenzetting geef ik je voluit gelijk. Ik had dat zelf hierboven ook al aangegeven dat haar verhalen ziekelijk waren.

Laten we het i.d kritisch in de gaten houden. De waarheid komt toch sowieso altijd boven tafel.

Misschien zien we ons op het Malieveld.

Dorothé

Janet Ossebaard bewijst hoe toxisch feminisme is, in de eerste plaats voor vrouwen zelf. Het levert hordes oude vrijsters op met een persoonlijkheidsstoornis en ze mogen van geluk spreken dat het maatschappelijke taboe hierop verdwenen is. Trump vertegenwoordigt de krachtige vaderfiguur die ze zelf hun hele leven lang al zoeken maar nooit hebben kunnen vinden, waarschijnlijk omdat ze geschikte kandidaten zelf hebben afgestoten met hun grote feministische waffel. Geen enkele man houdt dit op lange termijn vol en als ze dit wel doen zijn het zwake beta's die zich als lulletje rozenwater laten neerzetten door vrouwen en daardoor nooit hun respect verdienen. Lange Frans heeft een crimineel verleden en heeft ongetwijfeld met JO gemeen dat hij ook geen krachtige vaderfiguur heeft gekend.

Mike

Er is een goede psychiater aan jou verloren gegaan ..

goede uiteenzetting Mike
En ik sluit ook niet uit dat ze bespeeld wordt op een 1 of andere manier, die gedachte was ook al bij me opgekomen.

en ja dat feminisme is behoorlijk gif.
Hier in de buurt ook weer een paar echtscheidingen
eerst vertel je meisjes dat ze alles kunnen worden en beter zijn in leren dan jongens.
Dan krijgen ze leuke banen/ eigen dingentoko. (mijn vader had de huishoudschool nooit afgeschaft en dat is wel heel extreem, maar misschien voor een groep vrouwen ook wel niet) Dan komen er kinderen en kunnen ze kiezen tussen of de kids naar de creche brengen met alle stress die daarom heen hangt. Of ze kunnen thuis blijven en over luiers gaan praten. en de kerel gaat onderwijl door met carrière maken. Dit is frustrerend.
Ik kan de vinger er niet op leggen, maar ergens zit hier een weeffout. Misschien het normaler maken dat vrouwen er een paar jaar eruit zijn en dat we elkaar meer ondersteunen?

Op school wordt ik er ook gek van, al die directrices met kinderen die parttime werken en dus vaak niet te bereiken zijn en na een paar jaar weer voor hun gezin kiezen of promotie krijgen. Arhg, ik mis mijn oude schooldirecteur, die heeft er 30 jaar ofzo gezeten, 5 dagen in de week en had ook een eigen klas.
Hoe zouden de vrouwen dat vroeger ervaren hebben?

De ironie van het lot is dat vrouwen blindelings in deze emancipatieval zijn gelopen. Met alle gevolgen van dien. Het is ook een grove belediging naar vrouwen toe die bewust thuisblijven voor hun kinderen voor zorg en opvoeding, althans toch tot ze wat ouder zijn. Die vrouwen zijn dus 'niet geemancipeerd' en die worden financieel ook nog eens zonder inkomen gezet. Het zegt alles over waar de prioriteiten liggen in onze samenleving. Niet bij onze kinderen ...

Ik erger mij mateloos aan de hypocrisie bij vele vrouwen hieromtrent. Ze willen wel kinderen maar er niet fatsoenlijk voor zorgen. Volgens hun mantra van het gelijkheidsbeginsel moet de nieuwe 'metroman' ook zijn deel maar doen (die daar overigens 0,0 respect voor krijgt). In tegendeel, vrouwen bedriegen hun man op het werk aan de lopende band. Gelijke rechten weet je wel. Voor veel vrouwen is de ene al wat gelijker dan de andere .. Animal farm. Dat zie je bij vrouwen in alle maatschappelijke discussies, oa migratie. Vrouwen hebben het moeilijk met begrippen als intellectuele eerlijkheid. Dat gelijkheidsdogma (wat in de natuur niet bestaat) dient om te kunnen rechtvaardigen wat krom is en, ironisch genoeg, hun eigen narcisme mee te camoufleren.

Want niet degenen, die de waarheid in het licht stellen zijn de complot denkers, maar de complot denkers zijn onze machthebbers zelf; het is een voortdurende omkering van feiten, waar de schuld gelegd wordt op de burgers, terwijl de schuld bij de overheid zelf ligt.

https://www.tribute.nu/post/het-onmisbare-nut-van-complot-denken

Verhelderende uitleg over Ossebaard Mike! Want de elementen die jij beschreef over Ossebaard heb ik niet zo opgelet eigenlijk... Maar nu je het zegt zie ik het ook. Het viel mij wel op dat ze een open relatie heeft... dat zag ik op haar FB account staan.

Sws is het heel fijn dat je zo nu en dan zo'n heldere, rustige uitleg geeft over het een en ander. Jij bent niet alleen een amateur jurist, maar ook een amateur psycholoog😉

Kevin

Ik dacht even dat dat haar woorden waren, maar ze krijgt dus e-mails met dat soort teksten van iemand. Niet netjes om zomaar een e-mail adres op Twitter te gooien, bedenkelijk niveau.

Daar ging het me ook om. Niet netjes van de emailschrijver om haar zo te bejegenen, maar zij verlaagt zich tot zijn niveau door hem te doxxen.

Mike

Ja ik kende haar enkel van haar docu en ook die ene podcast van LF. Verder nooit op haar gelet als persoon zijnde... nu zie ik wie ze is, die tweets van haar zijn erg kinderachtig. Alsnog blijf ik haar docu wel enorm waarderen.

Waarom zijn vrouwen zo? Vrouwen kunnen zo leuk en fantastisch zijn tot je ze beter leert kennen...😥

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan