Ik kan niet slapen, misschien omdat ik naar het Malieveld ga, samen met Spal. Misschien zie ik wel de een of de ander van jullie daar.
Nou ik toch hier ben, schrijf ik ook maar even.
Ik was dus toen bij J. Ossebaard vanwege die Val van de cabal. Mijn indruk was dat ze een new-age persoon is, veel van mensen omhelzen, van allemaal één-zijn, ook als ze ze niet kende. Ik ben ook omhelst. Was me allemaal wat teveel. Maar goed, nam ik op de koop toe. Ze begon met een uitleg hoe ze daartoe (tot de film) gekomen was. Ze vertelde dat ze voorheen erg links was en nooit had kunnen denken dat ze vóór iemand als Trump zou kunnen zijn. Maar ze was gaandeweg veranderd in haar mening en was nu dus 'rechts ' zoals ze het noemde en helemaal pro Trump. De film vond ik zeer goed en goed onderbouwd. Als je daar zit, dan stoort de stem je niet zoveel, want je hebt de persoon zelf daar en ja, dan komt het anders over.
Goed, ik vernam toen hier dat Mike met haar contact gehad had en dat het opgebroken was vanwege feministische opvattingen. Ja, ze 'was' heel erg links, dus er zullen nog wel denkbeelden zijn blijven zitten. Ik vind het goed dat ze zelf aangeeft dat ze in haar opvattingen veranderd is, maar waarschijnlijk is ze niet helemaal wakker.
Ik denk dat iedereen wel voorheen andere opvattingen erop na hield. Ik zelf ook.
Die aangehaalde teksten hierboven heb ik niet eens kunnen doorlezen, ze zijn me te ziek. Ikzelf ben zeer conservatief op seksueel gebied, zeg maar gerust preuts, en zulke gedachtegangen stoten mij tegen de borst.
Nou, dit is geen tekst pro Ossebaard, maar alleen wat ik meegekregen heb. Ik ga er voor alsnog van uit dat ze die film uit overtuiging gemaakt heeft.
LF is weer een heel ander verhaal. Heb ik ook niets mee en ik heb geen antwoord meer gekregen op mijn vraag over die kunstenaar die die achtergrond gemaakt heeft. Zegt dat iets, nee, ik denk dat ze moe van mijn vragen werden en er niet meer op geantwoord hebben. Als dat een kunstenaar gemaakt heeft, ja dan kun je daar ook je vraagtekens bij zetten. Is LF dan zelf een Deep State ondersteuner, ik kan het niet zeggen.
Ja en Karel van W, wetenschapper, saai maar hij weet wel veel. Ook daar een blinde vlek ontdekt. Hij gaat uit van de goodwil van Rutte. Ja, dan ben je, volgens mij, ook niet helemaal wakker. Maar goed, al die mensen dragen toch hun eigen steentje bij.
Nogmaals, wie kan hier zijn gehele eigen verleden op tafel leggen en zeggen dat hij steeds aan de goede kant stond? Ik niet, vegetarisch gegeten, humanistisch, feministisch en groen links gestemd. Maakt mij dat toch een Deep State mens, nee ik ben wakker GEWORDEN door dit forum.
Dus ik geef die anderen eerst nog het voordeel van de twijfel totdat ik iets anders zie en voor de duidelijkheid, ik heb niets met LG, JO KvW, dus als ze niet okay zijn en ik zie dat in, nou dan is dat zo.
Dorothé