Complotdenkers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Vrouwen boven de 40 die geen man en kinderen hebben zijn knettergek. Onder de 40 zijn ze gewoon gestoord.

Mike

waarom is dat nivo bedenkelijk? Die troep hoort in de prullenbak thuis, maar als iemand zulke shit tikt, mwah, dan kan ik er niet wakker van liggen als iemand dat zo het net op gooit. Daar vraagt die persoon dan toch om.
Maar waarom trekt ze dat aan?
Voor een labiel persoon, heeft zo toch maar een mooie docu gemaakt (dat dus wel!) en verder haar dus negeren of de sloot in sturen.

Voor een labiel persoon, heeft zo toch maar een mooie docu gemaakt (dat dus wel!) en verder haar dus negeren of de sloot in sturen.

Bij het maken van een docu ben je vooral bezig met onderzoek, speuren, videobewerking etc... oftewel autistenwerk (wat ik erg knap vind). Maar daar heb je niet veel sociale vaardigheden, inzichten en dergelijken voor nodig, dus is labiel gedrag hiermee uitgesloten of verminderd. Ik vond het einde van haar docu wel iets te mooi, dus daarin is een aanwijzing te vinden van haar 'andere kant'.

Kevin

Ik ken Janet ook alleen van die docu.
In de docu geeft ze wel aan dat ze idd altijd links was en ook niet voor Trump. Ze heeft zich ook verdiept in Disney dus ik vermoed wel dat ze haar gedachten over het herschrijven van die sprookjesboeken veranderd heeft. Het artikel is uit 2014 dus dat is ook wel even geleden. De andere docu’s die ze gemaakt heeft over COVID zijn voor mensen die nog slapen wel heel duidelijk.

Bij het maken van een docu ben je vooral bezig met onderzoek, speuren, videobewerking etc… oftewel autistenwerk (wat ik erg knap vind). Maar daar heb je niet veel sociale vaardigheden, inzichten en dergelijken voor nodig, dus is labiel gedrag hiermee uitgesloten of verminderd.
Dat is een mannelijke reactie omdat je uitgaat van een mannelijke standaard. Ik geloof dat je geen besef hebt van hoe SLUW vrouwen kunnen zijn. Ze kunnen hun intelligentie zeer effectief en zeer gericht aanwenden voor persoonlijke doeleinden. Deze zijn altijd solipsistisch, m.a.w. ze kennen geen andere waarheid dan die van henzelf. Je kunt dus wel degelijk labiel zijn en tegelijkertijd intelligent en doelgericht overkomen, dit is het speelveld van de psychopaat en vrouwen zijn hier meesters in.

Mike

Na Janet Ossebaard nu ook Glennis Grace die een niet al te tactische reaguurder doxxt. Deze is echter minderjarig!

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2125589266/glennis-grace-nagelt-13-jarige-jongen-aan-de-schandpaal

Wie is hier nu het kind? Hoge standaard houden die vrouwen er toch op na, zeg!

Mike

Ts26z4g5pt6zf6cxg5j304mptyabsy6uu.jpg

Dat is een mannelijke reactie omdat je uitgaat van een mannelijke standaard. Ik geloof dat je geen besef hebt van hoe SLUW vrouwen kunnen zijn. Ze kunnen hun intelligentie zeer effectief en zeer gericht aanwenden voor persoonlijke doeleinden. Deze zijn altijd solipsistisch, m.a.w. ze kennen geen andere waarheid dan die van henzelf. Je kunt dus wel degelijk labiel zijn en tegelijkertijd intelligent en doelgericht overkomen, dit is het speelveld van de psychopaat en vrouwen zijn hier meesters in.

Dat vrouwen heel erg sluw zijn dat weet ik, maar de manier waarop en hun trucjes daar kan ik nog wel genoeg over leren. Maar het kan soms idd lastig zijn om het mezelf voor te stellen wat er in zo'n vrouwenbrein omgaat. Types zoals Kim Boom zijn een makkie... Maar types zoals Ossebaard die heel intelligent, welbespraakt en gemoedelijk overkomen zijn lastiger. Daarom is het heel leerzaam om vrouwen (zoals Ossebaard) te analyseren en te ontleden.

Kevin

even een fuckboekraadseltje, kijken hoeveel er goed kunnen nadenken. Bij mij was het 2e antwoord goed, dus ook daar nog werk aan de winkel.

Als je dit snapt, ben je een kritische denker.
Ik ga de slaapkamer binnen.
Er zijn 34 mensen. Je vermoordt er 30. Hoeveel mensen zijn er in de slaapkamer?

Er zijn 34 mensen. Je vermoordt er 30. Hoeveel mensen zijn er in de slaapkamer?

30 lijken, 4 mensen die de komende tijd niet meer kunnen slapen en een moordenaar.

34 is inclusief de dader, mits deze zich allen in de slaapkamer bevinden, want dat wordt niet vermeld. Wat ook ontbreekt is het tijdstip van tellen, want stel er wordt al 1 persoon vermoord en het overmeesteren van de dader is niet mogelijk, zou ikzelf niet in de kamer blijven hangen.

Hoeveel mensen zijn er? Er zijn 34 mensen. Dat staat er letterlijk.
Of denk ik nou te makkelijk 😁

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan