Coronavirus

En schrijf ze niet de wetten voor, maar laat ze in hun waarde!
Prachtig nummer, onlangs is er een nieuwe versie uitgebracht van 17 miljoen mensen. Maar die dame schreeuwt nogal ipv zingt dus ik luister liever naar de oude versie.

Ik weet nog dat ik als scholier die ellendige k*tfilm Die Blechtrommel moest aanzien tijdens de lessen Duits, hopeloos! Ook hier is wel duidelijk in welke (progressieve) hoek we het moeten zoeken.

Als kind gezien. Vond het maar raar jongetje. Wilde niet volwassen worden of zoiets was het toch?

Tsjechie gemeld uit lockdown vanaf 27 april, is dat op nieuws geweest? weet iemand dat? Onderstaand FB bericht van:
Emil Möller
24 april om 10:18 ·

het gerechtshof in Tjechië schrapt de lock down
- De regering schrapt het verbod op vrij verkeer van personen vanaf vrijdag. Tegelijkertijd zullen mensen zich in groepen van tien personen in de vrije ruimte kunnen verplaatsen, en niet maximaal twee, zoals tot nu toe het geval was. Dat zei de minister van Volksgezondheid Adam Vojtěch (voor JA) vandaag tijdens een persconferentie na de regeringsvergadering. Volgens hem zorgt de versoepeling van beperkingen voor een goede epidemiologische situatie met betrekking tot de verspreiding van het coronavirus.
- Evenzo kunnen mensen vanaf vrijdag weer naar het buitenland reizen. Dit geldt ook voor vakanties. Bij thuiskomst zullen mensen zich moeten bewijzen met een negatieve test op coronavirus, of ze moeten naar een quarantaine van twee weken.
- Op basis van de epidemiologische ontwikkeling van covid-19 heeft de regering ook het schema voor het openen van winkels en andere vestigingen vandaag versneld. Grote winkels gaan op maandag open en grote winkelcentra op 11 mei.
- Het restaurant is van plan om nog in twee fasen te openen, de volledige opening zou op 25 mei moeten komen.
- Vandaag heeft het Hof met ingang van 27 april vier maatregelen nietig verklaard die het vrije verkeer, diensten en detailhandel beperken. Het stoorde dat de regelgeving niet onder de crisiswet was uitgevaardigd. Het kabinet nam de maatregelen weer aan als crisismaatregel van de regering op grond van de Crisiswet Vojtěch zei dat het ministerie een cassatieklacht zou indienen tegen de beslissing van de rechtbank.
- Het totale aantal gevallen van infectie met een nieuw type coronavirus in Tsjechië is 7138. In ziekenhuizen zijn 210 mensen overleden aan de covid-19-ziekte veroorzaakt door coronavirus. 2152 patiënten waren genezen.
Dění kolem koronavirové epidemie sledujeme v online zpravodajství.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/v-cesku-zacina-celoplosne-testovani-lidi-na-koronavirus-101846?fbclid=IwAR25HGGcSVeCBWiZYrrslVyO2n5RfbwcQFTYdIpOaQwXPA82OaQOASDdu9Q

Ik zag net dit voorbij komen. Gaat over de patiënten met overgewicht op de IC. Ze hebben ontdekt dat leptine hierin het probleem is en de schuld krijgt. Ook word er gesproken over zuurstof. Men gaat nu op zoek naar een oplossing terwijl dit natuurlijk alles te maken heeft met voeding.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/voedingssupplement-veelbelovend-middel-corona-leptine-resveratrol?fbclid=IwAR2EzLKIidbTWglPNjP8_NvapiknPJkDJZHdqU688VrJAFLVAq2WwtEVHt0

Deze dappere ademtherapeut heeft ervoor gekozen naar buiten te treden en zijn verhaal te vertellen om zo mensen te waarschuwen hoe de wereld voor de gek wordt gehouden.

De ademtherapeut doet zijn werk al 21 jaar.

“De nummers kloppen niet. De verhoudingen zijn zoek. En de gevolgen van deze maatregelen zullen niet te overzien zijn.”

Hij legt uit hoe mensen onterecht worden geregistreerd als COVID-patiënt.

https://commonsensetv.nl/longarts-luidt-de-klok-over-covid19/

Ga naar https://postimages.org/, upload je plaatje en kies hotlink voor websites. Knip en plak deze link in je post en voila.

Mike

Zonet heb ik boodschappen gedaan bij de boerderij en raakte in gesprekken 2 jongens. Zij hebben een idee waar we het hier eerder over hadden maar weet niet meer welk topic eerlijk gezegd. Het komt eigenlijk neer op waar we het eerder over hadden. Een soort ruilhandel in zelfvoorzienend zijn. Ze willen het groots aan gaan pakken wat ik begrijp. Tot aan de mainstream aan toe. Was best een leuk gesprek en heb ze ook geattendeerd op dit forum. Het idee is leuk. Maar ze willen het opzetten omdat ze een economische crisis verwachten door Corona wat ze overigens net als wij een onzin ziekte vinden. Ze vertelde. Over de investering die ze willen doen. Niet in geld maar eerder met contracten. Toch wel risico vol aangezien ze het hadden over meteen 5 jarige contracten voor in elk geval een pand. Maar goed, ze zijn op zoek naar mensen die hieraan mee willen werken. Ik had gelezen dat oa Joke dit wel ziet zitten. En misschien zijn er meerderen.

Bon, eigenlijk hoort deze reactie hier niet echt thuis, dus houd ik het bondig en kort.
Voeding speelt een hoofdrol maar ik heb moeten onderkennen dat ieders stofwisseling totaal anders is. De één kan eten wat ie wil (gezond of ongezond), de ander komt bij als ie nog maar naar water kijkt.
Dat is een frustrerende waarheid die ik al heel vaak gezien heb.
Dus zit het probleem bij de stofwisseling. En er zijn idd stofwisselingsziekten maar daar is weinig over bekend.
De stofwisseling kan ontregeld zijn door vergiftiging, van de lever en/of van de hele HPA-as. De klieren en hormonen werken dan niet behoren. Dan mag je op water en brood staan, veel zal het niet uitmaken.
een lichaam dat zo onder chronische vergiftigingsstress staat zal zo uit balans zijn dat de bijnieren ontregelen en een vicieuze cirkel ontstaat. Komt bij dat het lichaam enorm veel vocht zal vasthouden.

Bon, eigenlijk hoort deze reactie hier niet echt thuis, dus houd ik het bondig en kort.
Voeding speelt een hoofdrol maar ik heb moeten onderkennen dat ieders stofwisseling totaal anders is. De één kan eten wat ie wil (gezond of ongezond), de ander komt bij als ie nog maar naar water kijkt.
Dus zit het probleem bij de stofwisseling. En er zijn idd stofwisselingsziekten maar daar is weinig over bekend.
De stofwisseling kan ontregeld zijn door vergiftiging, van de lever en/of van de hele HPA-as. De klieren en hormonen werken dan niet behoren. Dan mag je op water en brood staan, veel zal het niet uitmaken.
een lichaam dat zo onder chronische vergiftigingsstress staat zal zo uit balans zijn dat de bijnieren ontregelen en een vicieuze cirkel ontstaat. Komt bij dat het lichaam enorm veel vocht zal vasthouden.

Op welke bericht reageer je? Over de leptine?

Over die dappere ademtherapeut viel mij wel op dat hij zei dat Trump ook niet te vertrouwen is en dus tot de deepstate behoort. En waarom spreekt hij met dat kapje voor zijn mond? Is ie bang dat ie herkenbaar in beeld komt? Denk dat ie sowieso wel te herkennen is. Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken.

Saampjes, ik had juist eerder de indruk dat hij in Q taal praat. Omdat hij zegt dat hij denkt dat Trump verteld word wat ie moet doen. Trump was in eerste instantie toch ook tegen extra beademingsapparatuur.

Tja, dat mondkapjes legt ie volgens mij uit dat ie dat moet dragen. Ziekenhuis regels waarschijnlijk.

Gerard, nog geen contact gegevens. Zover zijn ze nog niet. Maar ik kom ze nog wel tegen daar. Zie de vaker.
En ze komen misschien wel hier omdat ik hun geattendeerd heb op dit forum.

Herr Sens, al die hormoon dingen zijn best ingewikkeld. Leptine is wellicht 1 ding. En stofwisseling problemen kunnen ook door andere oorzaken komen. Trage schildklier slecht werkende bijnieren zoals je zegt. Dat dit dan weer te maken kan hebben met HPA iplv alleen bijnieren zelf. Tja, waar moet je het dan zoeken? Ontregeling hormonen denk ik. Maar welk hormoon is dit op het moment dat het niet goed gaat met stofwisseling.
Ik denk toch dat overgewicht te maken heeft met voornamelijk slechte voeding. Met als gevolg idd ook lever problemen.

3-CCBC1-DD-B234-4-A0-B-943-A-2-F496-C0-F08-B9.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan