Coronavirus

Dat was tijdens zijn ondervraging over het blokkeren van andere webbrowsers. Er is nog een filmpje van hem waarin hij niet begrijpt wat het woord 'concern' betekent. Gates vertoont hier trekjes van 'Asperger'.
Even een note: 'Ik ben zelf asperger' en herken wel het wiebelen, maar het is geen maatstaf. Bill Gates is echt gestoord.
Mooie docu:
Gates

Dat filmpje van wees de weerstand wat Marijan gepost heeft is mega-interessant.
Het gaat hierom. Zie helemaal onderaan de cirkel met info:
https://www.weforum.org/covid-action-platform

Dorothé

Ik krijg net een smsje van mijn broer dat ie zo laat ineens een heel aparte krantje in de bus kreeg: van de anderekrant en staan dingen in over corona en dat we in de maling worden genomen en geheime agenda’s zei hij.

Ik kende de anderekrant natuurlijk al via dit forum dus ik zei hem dat betekent dat er iemand goed wakker is in jouw buurtje?

Het Corona-virus bestaat niet.
Wat ze meten is R-CPR, dan meten ze residuen van eiwitten.
CPR betekent dat ze dat versterken.
Dus als jij een spinter in je duim hebt en het lichaam maakt anti-stoffen om de splinter in te kapselen, dan zijn er exosomen die de vuiltjes weghalen, die exosomen hebben een afval-eiwit, en dat is geen corrona, want een virus is dood materiaal en kun je niet wetenschappelijk aantonen. Toch wordt dat afval-eiwit getest.
Je kan dus van alles hebben en het wordt gezien als corona. Dat is de truc. Zoek eens op "allegorie van de grot".

Ik snap het hele verhaal maar er worden massaal mensen ziek. Kun je me dat goed uitleggen?
Toch 5 G of chemtrails o.i.d. ?

Ik denk dat Corona wel echt een bestaand virus is. Het is net als griep niet heel erg gevaarlijk. Dat van die exosomen geldt neem ik aan voor de corona-test. We hebben allemaal al eens een virus uit de coronagroep gehad. De exosomen van al deze varianten geven een positieve uitslag bij de test. Oftewel de test is niet specifiek voor Corona 2019. Deze valse positieven worden gebruikt om angst te zaaien.

Ikzelf ben nog geen seconde bang geweest voor corona, ik vind het gewoon lachwekkend.
Toch maak ik me zorgen voor mijn vader van 78 en pas wel degelijk op.

Van de ene kant geloof ik van de gehele hype niets, soms zelfs dat Corona maar een verzinsel is en dan toch weer dat het een vorm van griep is.

Maar hoe zit het nu echt? Hier kan iemand een antwoord op geven. Bestaat het nu wel of niet, is het gevaarlijk voor risicopersonen of niet?

Dorothé

Dit wist ik toch niet: 'The 2019 Military World Games, officially known as the 7th CISM Military World Games and commonly known as Wuhan 2019, was held from October 18–27, 2019 in Wuhan, Hubei, China.

The 7th Military World Games was the first international military multi-sport event to be held in China and also it was the largest military sports event ever to be held in China, with nearly 10,000 athletes from over 100 countries competing in 27 sports. The multi-sport event included 25 official and 2 demonstrative sports. Six sport disciplines such as badminton, tennis, table tennis, women's boxing and men's gymnastics made their debuts in the event.

This was also the second biggest international sport event to be held in the year 2019 in China after hosting the 2019 FIBA Basketball World Cup. The Games were organized by the Military Sports Commission of China, Ministry of National Defense of the People's Republic of China and the military commands (Army in accordance with CISM regulations and the rules of the International Sports Federations. For the first time in the history of the Military World Games, an Olympic village was set up for the athletes prior to the commencement of the Games. The village was officially opened for the athletes following the flag-raising ceremony.

Host nation China sent a delegation consisting of 553 participants for the games, which marked the record number of participants to represent a nation at a single Military World Games. Around 230,000 volunteers were recruited for the event to be staged in China.'

Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/2019_Military_World_Games

'Do you have to be fully vaccinated to join the military (US)?
Measles, Mumps, and Rubella (MMR) Vaccine
Every soldier must have documented proof of receiving a measles vaccination upon entry into the military or at anytime since entering the military. If there is no documentation, a single booster of MMR is given. 27 sep. 2017'

Verrassend en interessant. Nuchter. Een tijdlijn, Corona. 'Is this coronavirus a sign of the end of the world Rev Danny Jones of Northlake Baptist Church' Kijken vanaf 12:00.

CDC (RIVM VS) vergelijkt ziekenhuisopnames met coronavirus met seizoensgriep en geeft dat eindelijk toe dat het VEEL MINDER gevaarlijk is voor kinderen !

Corona virus COVID 19 –JIJ– bent voor de –GEK– gehouden met het Corona Virus, het is niet gevaarlijker dan welke andere griep. Wij –WISTEN– dat al lang, omdat wij –COMPLOT–ONDERZOEKERS– zijn. Wij laten ons niet voor de gek houden !! Jullie klaarblijkelijk wel, en nog steeds. De vraag is; –WAT– gaan jullie met deze informatie doen. Mag mijnheer –RUTTE– verder gaan met het uitrollen van de fascistische wereldorde, ga jij je kinderen, … en kleinkinderen verraden, gehoorzaam de Corona app gebruiken of, ….

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/04/cdc-rivm-vs-vergelijkt-ziekenhuisopnames-met-coronavirus-met-seizoensgriep-en-geeft-dat-eindelijk-toe-dat-het-veel-minder-gevaarlijk-is-voor-kinderen/

De EU gaat samenwerken met de liefdadigheidsinstelling Bill and Melinda Gates Foundation. Hopelijk hebben ze een oplossing voor het virus.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan