Coronavirus

Ik vraag me zowiezo af waarmee patienten in ziekenhuizen worden behandeld als ze niet beademd hoeven te worden. iemand enig idee?

Bedoel je welke medicatie?
In Isala Zwolle wordt het/een malaria medicijn gebruikt maar dan zonder Zink begreep ik van een medewerker.

Ben, lees dit. De bedoeling is verplicht aan de vaccins. Ik heb geen idee wat TP hierover zegt. Maar niks over dit virus is waar, behalve dat het een politiek machtsspel is.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/24/corona-crisis-welke-politici-zijn-verantwoordelijk-voor-de-doden/

Ik vraag me zowiezo af waarmee patienten in ziekenhuizen worden behandeld als ze niet beademd hoeven te worden. iemand enig idee?

Ze behandelen sommige patiënten ook met bloedplasma las ik. Daar was een proef naar gestart onder patiënten.

Mike, ik heb een aantal pagina’s van deze topic doorgebladerd en heb daarbij niet echt de behoefte door alle 175 pagina’s te gaan, maar is hier enige duidelijkheid waar we mogelijk mee te maken hebben mbt corona, ‘coronavirus’ en covid-19?

Machtsovername door de overheid!

Binc, Marijan,
Bedankt voor het reageren, maar mijn vraag was eigenlijk specifiek gericht aan Mike vanwege zijn eerdere reactie dat HCQ alle varianten van corona, griep, verkoudheid, autoimmuunziektes, Lyme, kanker, AIDS, Alzheimer, you name it zou genezen.

Nu ik mijn andere vraag opnieuw lees, zie ik dat deze een beetje onhandig en dus niet helemaal duidelijk is geformuleerd.
Binc, je info was me al bekend, dus excuses dat je mijn vraag anders opvatte en daar uitgebreid op ben in gegaan.
Ik heb ook meegekregen dat er van alles wordt beweerd en geroepen door de alternatieve media, Anons, dokter(s), (huis)artsen, longarts(en). Maar hebben zij het wel bij het rechte eind?

Het virus zou wel of niet bestaan, gewoon een heftige of lichte (seizoens)griep of zelfs gewone verkoudheid zijn. Het zou een mogelijke knutselvirus of biowapen kunnen zijn. 5G werd er ook nog bij betrokken en verdacht van, en wat ik verder nog allemaal vergeten ben.

Waar ik dus eigenlijk benieuwd naar ben, is of hier op dit forum duidelijk is wat corona, ‘coronavirus’ en covid-19 nu mogelijk is? Hebben we hier te maken met één en hetzelde of zijn het toch verschillende 'virussen' met een andere samenstelling?

Dit dus mbt het middel HCQ, dat sinds 1955 in gebruik is genomen om malaria te behandelen. En zoals het bij mij nu overkomt zou het werkelijk bijna alles genezen?

In mijn beleving zijn corona, het 'coronavirus' en covid-19 niet hetzelfde en wil daar later nog wel op terug komen als Mike mij meer duidelijkheid heeft kunnen geven waarom hij beweerd dat het dus alle varianten van corona, griep, verkoudheid, autoimmuunziektes, Lyme, kanker, AIDS, Alzheimer, you name it zou genezen.

Binc, als jij het hebt over 'Meer dan een heftige griep is het niet', wat is volgens jou dan een griep?
Zijn een griep of zelfs verkoudheid wel natuurlijke verschijnselen?

Ja, ik weet dat je het aan Mike vroeg en normaal zou ik ook geen antwoord geven. Maar ik vond het vreemd dat je gelooft in deze zogenaamde pandemie. Die indruk kreeg ik.

Of het natuurlijke verschijnselen zijn? Het is opruiming van het lichaam. Maar je kunt het allemaal terug lezen in dit topic.

Over bloed is ook al ergens gezegd dat er in ons bloed altijd sporen zijn te vinden van een virus (van afgelopen jaren) en dat daarom die testen niet werken. Ik weet wel heel zeker dat het Herpes virus altijd aanwezig blijft in de cellen. zou me niets verbazen als andere virussen ook sporen of whatever achter laten. Er was vanavond een geval van een mevrouw die erg ziek was en behandeld werd met een medicijn tegen Herpes. (duitse TV Panorama 3) dit programma is er iedere week gaat buiten corona om.
Vooral in het begin is er steeds gesproken over die testen, dat ze niet werkten, eerst positief en dan weer negatief. Ik heb zelf ook mijn twijfels over die testen. maar ja, in the end krijgen we steeds verschillende info. Het deugt niet dat het dag in dag uit over het virus gaat.
Ben je suggereert naar mijn gevoel dat je er een andere mening op na houdt. Kom maar op.

Binc, als je het hier hebt over de opruiming van het lichaam mbt exosomen, dan is dit verhaal in grote lijnen bij me bekend. Wordt misschien nog vervolgd.

Hoi Romagi,
Het onderwerp testen komt misschien ook nog wel aan de orde, twijfels daarover zijn er inderdaad genoeg.
Of ik op bepaalde punten een andere mening er op na kan houden, zou goed mogelijk zijn ;)

Ik hoor dit voortdurend om me heen. Mensen komen tot niets, zijn passief. Ik begrijp dat niet, ik heb meer dan genoeg te doen! Deze mensen waren al gedemotiveerd, murw geboekt lang voordat de lockdown begon!

Mike

Succesvolle wetenschappelijke experimentele behandeling van COVID-19 met HCQ in Frankrijk:

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1477893920302179?via%3Dihub

Mike

Hydroxychloroquine–Number Of Prescriptions Explodes In France

https://www.forbes.com/sites/alexledsom/2020/05/10/hydroxychloroquinenumber-of-prescriptions-explode-in-france/

Mike

Is er iemand die iets begrijpt van codering C++ in combinatie met Corona? https://www.linkedin.com/posts/patricksavalle_mrc-idecovid-sim-activity-6666246690313424896-ZbcI

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan