Coronavirus

Ben, ik heb geen idee of zij het bij het rechte eind hebben.
In elk geval is wel duidelijk dat er niks van klopt en er beter manieren bestaan om genaaid te worden!

Maar goed, over die opruiming, alle ziekte is toch een opruiming van het lichaam! je kent toch ook wel het artikel van dit forum dat virussen niet bestaan? Zo is het ook met dit virus!
Het enige virus is onze overheid! Zonet las ik op RTLZ dat het steunpakket welke aan ondernemers werd toegekend alsnog terugbetaald moet worden door een fout!

WTF? Een fout? Die zij hebben gemaakt? En dan geen verantwoording nemen ervoor? is dit niet precies de bedoeling geweest van onze overheid? Op deze manier creëren ze afhankelijkheid. Zo gaan alsnog veel ondernemers failliet natuurlijk met een mogelijk scenario dat ze nog een keer een beroep moeten doen op de overheid omdat ze hun rekeningen niet meer kunnen betalen! Als ik die ondernemers was na het lezen van dit soort berichten knalde ik gelijk de deuren van het restaurant open.
Zie je dan niet wat hier gebeurt?
zij verplaatsen de verantwoording van een nep probleem die zij gecreëerd hebben naar de burger!

En heb je hier ook gelezen wat de behandeling van die corona patiënten allemaal veroorzaakt? De bijwerkingen ervan? De instellingen van het apparaat? dat het de longen beschadigd? Zou dat niet gewoon de doodsoorzaak kunnen zijn? Ik denk van wel.

Zie je dan niet wat hier gebeurt?
zij verplaatsen de verantwoording van een nep probleem die zij gecreëerd hebben naar de burger!

Perfecte diagnose.

De ware pandemie is idd. Onwetendheid of misschien wel gewoon niet meer het vermogen hebben om dingen te begrijpen dumb down.

Precies waar ze op uit zijn. En dan gisteren ook nog op de radio hoorde ik dat door Corona mensen te weinig een beroep doen op mentale hulp van psychologen. Dat zou komen door de Corona. Dus ook een verkapte oproep om mensen ook nog ff naar de psycholoog te sturen omdat ze niet naar buiten mogen! Of in elk geval beperkt worden in vrijheid. Kunnen de zorgkosten ook weer omhoog!
Plus dat ze het idd allemaal niet meer begrijpen als het zover komt. Voorzover dat nu nog niet het geval is dan.

En trouwens, nu werkgevers ook werknemers mogen ontslaan zonder boetes als ze gebruik maken van NOW is er ook sprake van dat mensen die op straat staan verplicht worden om omgeschoold te worden! Ons leven word dus beheerst op basis van 1 dikke vette leugen waarbij moord zelfs de normaalste zaak van de wereld is geworden. Zij hebben het zo gemaakt dat we met ze allen weer gehoorzaam moeten worden. We waren al slaven maar nu gemartelde slaven!

Voor de flexwerkers onder ons is er mogelijk een vangnet. Maar als het een beetje te ingewikkeld word door het ingewikkelde probleem welke hun gecreëerd hebben gaat het niet door!
Is dit iemand blij maken met een dooie mus? Moet het later terug betaald worden zoals nu met het nood pakket voor zzpers?

https://nos.nl/artikel/2333771-kabinet-wil-600-euro-compensatie-voor-ontslagen-flexwerkers.html

https://www.bitchute.com/video/pmcIXGJUqyDD/
Dr Kaufman over wat ze van plan zijn met dat vaccin. Genetisch modificeren van ons dna. Maar goed dat dat feestje niet doorgaat.

Berichtje weer verdwenen hierboven. Mike kun jij die alsnog zichtbaar maken?

@Debsy

Weet iemand hier meer over?
https://www.bondoverheidszaken.nl/Corona-openheid-en-aansprakelijkheid.html

Ik heb mij daar voor opgegeven, zo ook voor hun vorige actie om de telecom providers aansprakelijk te stellen voor eventuele 5G schade, nu dus over aansprakelijkheid mbt schade door Corona crisis, dit gebeurt in collectief. Ik doe mee, alles om ze een beetje te laten zweten...

dat van die terugbetaling door ondernemers..
zou het kunnen dat dit gebeurt omdat de overheid in Nederland en België al heel lang geen overheid meer is maar een handelsmaatschappij in de perfecte vermomming ?
dan zijn deze zaken opeens veel duidelijker

Nou deprimerende filmpjes heeft deze man...reacties eronder van mensen z ijn ook niet hoopgevend. Stefan Verstappen heeft ook dit sooort filmpjes met niet echt hoop op goed einde...

Is er nog wel hoop..? Tot hoe ver gaat het....
Enerzijds heb je de beweging van Trump maar anderzijds heb je de endgame van de Elite die al duizenden jaren hun werk doen en ondertussen geldt nog steeds die belachelijke 1.5 m en zijn corona apps gewoon op onze mobiele geïnstalleerd.
Dan heb je de spirituele groep die hebben t over een nieuwe wereld en de christenen over een duister tijdperk. Ik weet t soms niet meer.

Ik denk dat er geen verplichte vaccinatie komt. Dat zal niet nodig blijken. Sociale druk zal ervoor zorgen dat je wel gevaccineerd MOET worden. Je mag bijvoorbeeld niet op je werk komen zonder, of niet in een supermarkt en je medemens wil niks meer met je te maken hebben. Het zaad is allang gezaaid.

Het verhaal over een '2nd wave' en mogelijk zelfs een derde opvolgend is al vrij oud. Toen de '1 st wave' net was begonnen, werd hier al over gesproken door iemand die ik volg. Mocht het gaan gebeuren, dan is het slechts voor nu speculeren wanneer (najaar-herst wordt daarbij veel aangegeven) en op wat voor manier dit gebracht gaat worden (een covid-20 of iets in die geest). Wat je jezelf ook kan gaan afvragen is, of 5G al geruime tijd niet gewoon een afleiding is geweest en dat we te maken gaan krijgen met een geheel andere soort van frequenties. Vraag je ook eens af waarom we hier als mensheid dan zo vatbaar voor kunnen zijn. Denk o.a aan 7G

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan