Coronavirus

Via, via geen bron heb ik vernomen dat een partij hydroxychloroquine op de luchthaven gespot is voor doorverzending naar het Franse leger

Ze testen RNA-eiwit, geen DNA. Een virus is niet te testen; ze testen eiwit-secretie van het afweermechanisme, de exosomen zijn die die afgestorven en gedode eiwitten de cel uit brengen en in of de bloedsomloop brengen of via het lymfe-stelsel het lichaam uitwerken. Omdat het lymfestelsel een opzichzelfstaand systeem is duurt dat een tijd.

De testen zijn onbetrouwbaar.

Dat de testen onbetrouwbaar zijn is een feit! Wanneer ze dan ook nog dubbel geteld worden zouden mensen toch echt beter na moeten denken over het bestaan van een virus.

zouden mensen toch echt beter na moeten denken over het bestaan van een virus.

Volgens mij is dat nu precies her virus waartegen de wakkeren vechten ...
Het collectieve NIET meer kunnen of willen (ik vermoed het eerste) nadenken over ongeacht wat.

Weet je wat me nu zo opeens te binnen valt.

Ze willen de gewone offline wereld voor ons uiteindelijk onmogelijk maken, angst voor elkaar kweken, afstand kweken, daarmee uiteindelijk het geboortecijfer dalen, misschien alleen nog maar kunstmatige inseminatie omdat ook corona seksueel overdraagbaar is, geen huisdieren meer, alles desinfecteren, misschien bij de tijd alleen nog maar gedesinfecteerde kunstmatige voeding/pillen/poeders, misschien mensen steeds een vaccin laten nemen of als dat er nog niet is elke dag een pil en wie weet wat ze daar allemaal ingestopt hebben...deze coronacrisis is de dood van het levendige, dus een doodscultus.

Mensen zullen dan nog meer online gaan leven in kunstmatige werelden, die waarschijnlijk zo gecreëerd worden dat we helemaal voor de nieuwe wereld klaargestoomd worden.

Dit herinnert me aan een film die ik eens gezien heb. Mensen moesten elke dag voor de spiegel een capsule nemen. Die capsule hield de mens kalm, eigenlijk onderdrukte hij gevoelens, dus de mens was meer een koude gevoelloze computermens.

Tja, dat willen ze van ons maken.

Ik ben bang dat ik mijn laplandvakantie weer misloop. Ik zal wel moeten gaan afzeggen. Ik wil geen vaccinatie, dus..

Laat toch spoedig die ellende, die horrortrip voorbij zijn. Laten we echt voor de poorten van de hel weggesleept worden.

Gelukkig heb ik geduld, geloof en vertrouwen, anders zou ik het niet trekken.

Kijk dat is het verschil met de makke lammetjes. Die hebben geen angst omdat ze alles voor zoete koek slikken. Ik /wij hier dus niet. Kennis is macht. Dat maakt wel angst omdat we weten wat de bedoeling is. Maar omdat  we trust the plan, ga ik met gestrekte schouders eronder, door.

Dorothé

Ik weet wat je bedoeld Dorothe.

Ik slinger ook heen en weer van dit kan gewoon niet lukken, dit is zo tegen de creatie/liefde etc

En dan lees ik weer zo'n artikel als hierboven en dan denk ik...brrrrr

Kijk dat is het verschil met de makke lammetjes. Die hebben geen angst omdat ze alles voor zoete koek slikken. Ik /wij hier dus niet. Kennis is macht. Dat maakt wel angst omdat we weten wat de bedoeling is.
Mooi stukje Dorothé, daar kan ik me wel in vinden. Aan de ene kant vertrouwen want we zien wat er aan de hand is achter de schermen en wat er gebeurt met Q.  Aan de andere kant is het nog een hele kunst om zoveel mogelijk mensen wakker te schudden.

Ik moet wel zeggen dat ik steeds meer hoop heb, reacties op berichten op LinkedIn zijn steeds minder in de trant van complot retoriek. Het wordt mensen nu (pas) te gortig. Terwijl je 5 jaar geleden nog voor complotdenker werd uitgemaakt over wat je nu ziet gebeuren. Het gaat erom dat de kritische massa groter wordt om een kantelpunt te bereiken. En dat kantelpunt is niet het moment dat het leger met z’n laars in je nek zit, zeg maar.

Astrid stelt regelmatig vragen aan / bijdragen aan dotcom.radio

Zo worden kinderen klaargestoomd om vaccinaties te accepteren

Ik weet dat mondkapjes voor teveel co2 zorgt in je adem, maar klopt het dat je lichaam denkt dat je ziek bent als je zo'n kapje draagt?

https://www.facebook.com/catharina.minconetti/posts/10217604414608886

Kevin

Video uit Canada waarin een man gedwongen meegenomen wordt naar het ziekenhuis.
Die agenten moeten zich doodschamen, wat een vertoning zeg!
https://archive.org/details/jawel-mensen-enkele-uren-geleden-ge-upload-vanuit-canada

Sayer Ji reports on a new NPR investigation which reveals that despite $660 million in federal spending to set up 30+ field hospitals for the anticipated catastrophic case load from COVID-19, most of the emergency field hospitals had ZERO patients.

&feature=emb_logo

https://www.greenmedinfo.com/blog/npr-660-million-spent-30-us-field-hospitals-most-without-treating-any-covid-19-pa?utm_campaign=Daily%20Newsletter%3A%20Will%20COVID-19%20Public%20Policies%20Split%20Up%20Families%3F%20%28RUVPVY%29&utm_medium=email&utm_source=Daily%20Newsletter&_ke=eyJrbF9lbWFpbCI6ICJqZXNzYWFAbWFpbGZlbmNlLmNvbSIsICJrbF9jb21wYW55X2lkIjogIksydlhBeSJ9

Niet helemaal het juiste topic denk ik. Maar word de NOS nu wakker??? Ze geven aan dat er bij de vaccin voor Mexicaanse griep info is achter gehouden.

https://nos.nl/artikel/2251454-informatie-over-bijwerkingen-mexicaanse-griep-vaccin-achtergehouden.html

T0upx8vmbtog5tjy1cwdjkx30ygwwu1cw.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan