Weet je wat me nu zo opeens te binnen valt.
Ze willen de gewone offline wereld voor ons uiteindelijk onmogelijk maken, angst voor elkaar kweken, afstand kweken, daarmee uiteindelijk het geboortecijfer dalen, misschien alleen nog maar kunstmatige inseminatie omdat ook corona seksueel overdraagbaar is, geen huisdieren meer, alles desinfecteren, misschien bij de tijd alleen nog maar gedesinfecteerde kunstmatige voeding/pillen/poeders, misschien mensen steeds een vaccin laten nemen of als dat er nog niet is elke dag een pil en wie weet wat ze daar allemaal ingestopt hebben...deze coronacrisis is de dood van het levendige, dus een doodscultus.
Mensen zullen dan nog meer online gaan leven in kunstmatige werelden, die waarschijnlijk zo gecreëerd worden dat we helemaal voor de nieuwe wereld klaargestoomd worden.
Dit herinnert me aan een film die ik eens gezien heb. Mensen moesten elke dag voor de spiegel een capsule nemen. Die capsule hield de mens kalm, eigenlijk onderdrukte hij gevoelens, dus de mens was meer een koude gevoelloze computermens.
Tja, dat willen ze van ons maken.
Ik ben bang dat ik mijn laplandvakantie weer misloop. Ik zal wel moeten gaan afzeggen. Ik wil geen vaccinatie, dus..
Laat toch spoedig die ellende, die horrortrip voorbij zijn. Laten we echt voor de poorten van de hel weggesleept worden.
Gelukkig heb ik geduld, geloof en vertrouwen, anders zou ik het niet trekken.
Kijk dat is het verschil met de makke lammetjes. Die hebben geen angst omdat ze alles voor zoete koek slikken. Ik /wij hier dus niet. Kennis is macht. Dat maakt wel angst omdat we weten wat de bedoeling is. Maar omdat we trust the plan, ga ik met gestrekte schouders eronder, door.
Dorothé