Coronavirus

Ja, zo komen ze wel aan leuke/bruikbare aantallen:

Tens of thousands of Covid-19 tests have been double-counted in the Government’s official tally, public health officials have admitted.

https://www.telegraph.co.uk/global-health/science-and-disease/tens-thousands-coronavirus-tests-have-double-counted-officials/

r9yrkip0yifhyo1l5dry8m8widpw6cdn.jpg

Wel interessante visie. Gaat wel in tegen de q movement. En noemt Trump the left / light side of the Illuminati en zitten ook veel ex q volgers op. Ik kan t alleen niet helemaal volgen , ze praat snel en hoe weet dat kind zoveel???  Ze heeft meer hierover op haar kanaal. Ik kreeg t doorgestuurd en vond t wel t discussiëren waard, als iemand er naar wil kijken die hier al wat langer in zit. Ze heeft wel mega veel kennis en uitpluiswerk voor een 1ling en zo jong nog.

Reusachtige virussen - tot wel 10x groter dan ... - Scientias
www.scientias.nl › reusachtige-virussen-tot-wel-10x-gr...

4 dagen geleden - Ze zijn groot. IJzersterk. En we weten niet eens of ze mensen kunnen infecteren. De wereld staat op zijn kop nu een nieuw coronavirus in rap ...
--------------------------
Men noemt in dit artikel het woord "fysiek" waaruit ik opmaak dat een virus een zelfstandig iets is zoals een bacterie. Ik zal eens kijken of ik een vraag kan stellen bij scientias.

@Debsy, het valt me op dat je nog te vatbaar bent voor negativiteit en daarom komt dit soort info telkens weer op je pad, als een test van de vastheid van je overtuigingen.

Deze video was mij een tijdje geleden ook toegestuutd via whatsapp. Ik heb naar de (christelijke) afzender de volgende uitgebreide reactie gestuurd:
Ik heb de eerste 5 minuten gezien van die Alexandra, daarna trok ik het niet meer. OK, where to begin? Voor mij is duidelijk dat je de red pill over vrouwen duidelijk nog niet hebt geslikt. Ik zie dat ze terug is, zie homepage van haar YT-kanaal. Hoeveel incarnaties heeft ze in de afgelopen jaren gehad? In de laatste 2 jaar van het Obama-tijdperk (2014-16) barstte het op YT van dit soort average-looking millennial-meisjes met vocal fry (kraakstem), teveel makeup en clownshaar (blauw, groen, roze, rood, paars), die het evangelie van het feminisme en het transgenderisme verkondigden. De video's waren vaak te snel geknipt, waardoor het beeld heel snel versprong en de audio ook supersnel ging, wat precies pastte bij de short attention span van hun kijkers. Conservatieve YouTubers scoorden volop met response video's want deze meisjes waren niet alleen te dom om 1 zin in z'n geheel goed uit te spreken maar gaten schieten in hun 'argumentatie' kwam neer op prijsschieten, zo onintelligent waren deze domme wichten. De meest bekende was Laci Green. Zij is nu 'conservatief', omdat ze een rechts vriendje vond.

Ben je bekend met de 'tradthot'? Thot = that ho over there. Trad = traditional. Je voelt hem al aankomen: het zijn opportunisten die nu meewaaien met een andere politieke wind. De rechtse en christelijke online community wordt nu overspoeld met diezelfde average-looking millennial-meisjes die ineens bubble-headed bleach blondes zijn en geen clownshaar en neus-ringetjes meer hebben. De bekendste 'tradthot' is de Canadese Lauren Southern, maar die had tenminste nog meer intelligentie in haar pink dan deze Alexandra, die hoogstwaarschijnlijk een paar jaar terug nog een feminist was en bedekt met tattoos. In de urban dictionary staat dan ook het volgende te lezen:

Lauren Southern might be a tradthot, but she's OUR tradthot

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tradthot

In NL hadden we Anne-Fleur Dekker, die eerst verhulde doodswensen tweette richting Thierry Baudet (FvD) en nu zelf, jawel, een rechts vriendje heeft gevonden en sindsdien 'conservatief' is, hoewel nog steeds feminist.

Ik herken het stijltje van deze Alexandra: de makeup (zwarte lippenstift!!!), de snelle montages, de vocal fry. Hier in NL hebben we de eveneens hoogblonde bimbo's Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek, allemaal tradthots. Ze jatten alles van werkelijk intelligente MANNELIJKE sprekers en trekken vervolgens iets luchtigs aan en gaan cute lopen doen voor 'thirsty' jonge mannen, die je net zo goed aan de rechterkant hebt. In de 5 minuten die ik zag van deze Alexandra zag ik een vleugje David Icke, een vleugje christelijke sprekers en zelfs een vleugje Q (dat van Evergreen is afkomstig uit de Q-movement). Kijk naar haar foto's op haar YT-kanaal, haar Facebook- en Insta-account. Zij is zo'n typische narcistische jonge aandachtshoer die is opgegroeid met teveel aandacht van 'thirsty' mannen via social media die haar onmetelijke ego voortdurend voeden. Vrouwen zijn de handlangers van Satan, het zijn opportunistische jezebels en nu het politieke klimaat (dankzij Trump) opgeschoven is naar rechts schuiven zij mee want daar zitten nu de knappe mannen. En zij moet mij iets gaan leren over de verschillende gezichten van Het Beest? Ongelooflijk dat een intelligente kerel als jij hier zo keihard intuint!
En wat blijkt? De afzender vermeldt vervolgens dat zij idd een ander verleden heeft, nl. cosplay (kostuumtheater). Ik schrijf daarop
OK, dus een vorige incarnatie die totaal anders was, zoals ik al vermoedde. Toen deed ze zich anders voor, nu ook. De grootste denkfout die mannen maken is denken dat vrouwen intellectuele en spirituele gelijken zijn. Dat zijn ze niet. De vergelijking met jouw eigen ontwikkeling gaat niet op, want vrouwen maken geen innerlijke groei door omdat ze hun zelfwaarde ontlenen aan de buitenwereld. Vandaar ook die obsessie met uiterlijke vorm, ten koste van de inhoud.
Doe ermee wat je wil, Debsy. Alexandra is een sluwe opportunist. Hoe lang blijf je nog twijfelen? Dan zullen er nog meer van dit soort types op jouw pad blijven komen.

Mike

Thanx Mike, Ik kreeg t doorgestuurd.  Ik nam het niet voor waarheid aan maar wachtte eerlijk gezegd erop dat je het ging debunken.? Ik ben niet zo veel de rabbithole ingegaan de laatste jaren. Eigenlijk pas sinds dit corona gedoe weer en daarvoor heb ik t 4/5 jaar links laten liggen.

Het gevoel wat ik erbij kreeg is dat ze wel een bot leek. Zoveel zinnen zoveel uitzoekwerk zo jong en aardig emotieloos.  Ik vertrouwde t niet maar kan dat dan niet plaatsen omdat ik te weinig kennis heb ervan hoe en wat precies. Ik wil dan altijd weten waarom. Maar daar heb ik jou dan voor.

Thanx for your comment.

Ik heb in het vaccinatie draadje een post geplaatst die mogelijk ook hier wel kan passen.
Om dubbele Posts te voorkomen dan alleen het linkje.

nl/forums/topic/vaccinaties/page/149/?bbp_reply_to=291073&_wpnonce=57732628ea#new-post

Behalve dat je link omvolledig is werkt dit ook niet, want dan verwijst de software door naar de 1e pagina en niet naar de specifieke post. Je kunt het wel aanklikbaar maken, dat gaat prima.

Mike

Dit was in 2014, een journalist die precies voorspeld wat nu gaande is.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=wuOxG-rnj30

Ja die pond suiker is wel veel, je zou er natuurlijk minder van kunnen gebruiken in het recept

ik denk inderdaad misschien wel de helft minder suiker.
Zowiezo als ik zelf iets bak dan gebruik ik veel minder suiker.

De anti-malaria toniclikeur uit het recept van Yvette v Boven smaakt mij met de helft minder suiker zelfs nog beter.

Onderstaand bericht kreeg ik doorgestuurd van iemand. Facebook, dus gezonde dosis wantrouwen. Wat denken jullie, disinfo of niet?

https://www.facebook.com/groups/250293479358455/permalink/261001538287649/

IN ITALIË IS DE BEHANDELING VAN DE CORONAVIRUS EINDELIJK GEVONDEN.
Italiaanse artsen waren ongehoorzaam aan de Wereldgezondheidswet WHO om geen autopsies uit te voeren op de doden van het coronavirus en ze ontdekten dat het GEEN VIRUS maar een BACTERIE is die de dood veroorzaakt. Hierdoor ontstaan ​​bloedstolsels en overlijdt de patiënt.
?Italië verslaat de zogenaamde Covid-19, wat niets anders is dan gedissemineerde intravasculaire coagulatie (trombose).
?En de manier om het te bestrijden, dat wil zeggen de genezing ervan, is met de antibiotica, ontstekingsremmers en anticoagulantia. ASPIRIN, wat aangeeft dat deze ziekte slecht was behandeld.
Dit sensationele nieuws voor de wereld is geproduceerd door Italiaanse artsen bij het uitvoeren van autopsies op lijken geproduceerd door de Covid-19.
?Iets anders, volgens Italiaanse pathologen. 'De ventilatoren en de intensive care-afdeling waren nooit nodig.'
?Daarom begon in Italië de wijziging van de protocollen, ITALIË DE Zogenaamde wereldwijde pandemie wordt ONTHULD EN VERHOGEN DOOR DE WIE, deze remedie wisten de Chinezen al en rapporteerden NIET VOOR ZAKEN DOEN.
Bron ITALIË Ministerie van Volksgezondheid.
DEEL DAT DE WERELD WEET DAT WE DOOR ONZE OUDERE PERSONEN BEDOELD EN VERMOORD ZIJN !!!
@ italiarevelacurardelcovid19
[514 819 p. m.] AEMN OOGWAARSCHUWING ???
Geef dit door aan uw hele familie, buurt, kennissen, vrienden, collega's, collega's ... etc. enz ... en de omgeving in het algemeen ...
Als ze de Covid-19 krijgen ... wat geen virus is, zoals ze ons hebben doen geloven, maar een bacterie ... versterkt met 5G elektromagnetische straling die ook ontstekingen en hypoxie veroorzaakt.
Ze doen het volgende
Ze gaan Aspirine 100 mg en Apronax of Paracetamol nemen ...
Waarom ... omdat is aangetoond dat Covid-19 het bloed stolt, waardoor de persoon een trombose ontwikkelt en het bloed niet stroomt en het hart en de longen niet van zuurstof voorzien en de persoon snel sterft omdat hij niet kunnen ademen.
In Italië verknoeiden ze het WHO-protocol en deden ze een autopsie op een lijk dat stierf aan Covid-19 ... ze sneden het lichaam en openden de armen en benen en de andere delen van het lichaam en realiseerden zich dat de aderen verwijd waren en gestold bloed en alle aderen en slagaders gevuld met trombi, waardoor wordt voorkomen dat het bloed normaal stroomt en zuurstof naar alle organen brengt, voornamelijk de hersenen, het hart en de longen, en de patiënt sterft,
Al bekend met deze diagnose, veranderde het Italiaanse ministerie van Volksgezondheid onmiddellijk de behandelingsprotocollen van Covid-19 ... en begon ze hun positieve patiënten Aspirine 100 mg en Apronax toe te dienen ... resultaat de patiënten begonnen te herstellen en verbeteringen voor te stellen en het ministerie of Health ontsloeg en stuurde meer dan 14.000 patiënten op één dag naar huis.
DRINGEND deze informatie doorgeven en viraal maken, hier in ons land hebben ze tegen ons gelogen, met deze pandemie, het enige dat onze president elke dag naar buiten brengt, zijn gegevens en statistieken, maar hij geeft deze informatie niet om de burgers te redden, zal is dat het ook bedreigd zal worden door de elites ... we weten het niet, plotseling alle regeringen van de wereld, maar Italië brak de norm ... omdat ze al overweldigd waren en in een ernstige chaos van dagelijkse sterfgevallen ..., nu de WHO. ... zou wereldwijd worden vervolgd voor het verdoezelen van zoveel sterfgevallen en de ineenstorting van de economieën van veel landen in de wereld ... nu wordt begrepen waarom het bevel om de lichamen te VERBRANDEN of onmiddellijk te begraven zonder autopsie ... en bestempelde ze als zeer vervuilend ...
Het ligt in onze handen om de waarheid te dragen en te hopen vele levens te redden ... SPREID IN ALLE NETWERKEN DRINGEND !!!!! dat is waarom de antibacteriële gel werkt en het chloordioxide ... De hele PANDEMIC is omdat ze willen vaccineren en schoppen om de massa te vermoorden om ze te beheersen en de wereldbevolking te verminderen
GOD REDT ONS ?

Heb de bron van voorgaand bericht kunnen opsporen, een Franse website.
Onderaan staan toch wel de nodige bronnen dus misschien wel een kern van waarheid?

https://interetpourtous2.blogspot.com/2020/05/revelation-covid-19-ce-que-les.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan