@Debsy, het valt me op dat je nog te vatbaar bent voor negativiteit en daarom komt dit soort info telkens weer op je pad, als een test van de vastheid van je overtuigingen.
Deze video was mij een tijdje geleden ook toegestuutd via whatsapp. Ik heb naar de (christelijke) afzender de volgende uitgebreide reactie gestuurd:
Ik heb de eerste 5 minuten gezien van die Alexandra, daarna trok ik het niet meer. OK, where to begin? Voor mij is duidelijk dat je de red pill over vrouwen duidelijk nog niet hebt geslikt. Ik zie dat ze terug is, zie homepage van haar YT-kanaal. Hoeveel incarnaties heeft ze in de afgelopen jaren gehad? In de laatste 2 jaar van het Obama-tijdperk (2014-16) barstte het op YT van dit soort average-looking millennial-meisjes met vocal fry (kraakstem), teveel makeup en clownshaar (blauw, groen, roze, rood, paars), die het evangelie van het feminisme en het transgenderisme verkondigden. De video's waren vaak te snel geknipt, waardoor het beeld heel snel versprong en de audio ook supersnel ging, wat precies pastte bij de short attention span van hun kijkers. Conservatieve YouTubers scoorden volop met response video's want deze meisjes waren niet alleen te dom om 1 zin in z'n geheel goed uit te spreken maar gaten schieten in hun 'argumentatie' kwam neer op prijsschieten, zo onintelligent waren deze domme wichten. De meest bekende was Laci Green. Zij is nu 'conservatief', omdat ze een rechts vriendje vond.
Ben je bekend met de 'tradthot'? Thot = that ho over there. Trad = traditional. Je voelt hem al aankomen: het zijn opportunisten die nu meewaaien met een andere politieke wind. De rechtse en christelijke online community wordt nu overspoeld met diezelfde average-looking millennial-meisjes die ineens bubble-headed bleach blondes zijn en geen clownshaar en neus-ringetjes meer hebben. De bekendste 'tradthot' is de Canadese Lauren Southern, maar die had tenminste nog meer intelligentie in haar pink dan deze Alexandra, die hoogstwaarschijnlijk een paar jaar terug nog een feminist was en bedekt met tattoos. In de urban dictionary staat dan ook het volgende te lezen:
Lauren Southern might be a tradthot, but she's OUR tradthot
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tradthot
In NL hadden we Anne-Fleur Dekker, die eerst verhulde doodswensen tweette richting Thierry Baudet (FvD) en nu zelf, jawel, een rechts vriendje heeft gevonden en sindsdien 'conservatief' is, hoewel nog steeds feminist.
Ik herken het stijltje van deze Alexandra: de makeup (zwarte lippenstift!!!), de snelle montages, de vocal fry. Hier in NL hebben we de eveneens hoogblonde bimbo's Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek, allemaal tradthots. Ze jatten alles van werkelijk intelligente MANNELIJKE sprekers en trekken vervolgens iets luchtigs aan en gaan cute lopen doen voor 'thirsty' jonge mannen, die je net zo goed aan de rechterkant hebt. In de 5 minuten die ik zag van deze Alexandra zag ik een vleugje David Icke, een vleugje christelijke sprekers en zelfs een vleugje Q (dat van Evergreen is afkomstig uit de Q-movement). Kijk naar haar foto's op haar YT-kanaal, haar Facebook- en Insta-account. Zij is zo'n typische narcistische jonge aandachtshoer die is opgegroeid met teveel aandacht van 'thirsty' mannen via social media die haar onmetelijke ego voortdurend voeden. Vrouwen zijn de handlangers van Satan, het zijn opportunistische jezebels en nu het politieke klimaat (dankzij Trump) opgeschoven is naar rechts schuiven zij mee want daar zitten nu de knappe mannen. En zij moet mij iets gaan leren over de verschillende gezichten van Het Beest? Ongelooflijk dat een intelligente kerel als jij hier zo keihard intuint!
En wat blijkt? De afzender vermeldt vervolgens dat zij idd een ander verleden heeft, nl. cosplay (kostuumtheater). Ik schrijf daarop
OK, dus een vorige incarnatie die totaal anders was, zoals ik al vermoedde. Toen deed ze zich anders voor, nu ook. De grootste denkfout die mannen maken is denken dat vrouwen intellectuele en spirituele gelijken zijn. Dat zijn ze niet. De vergelijking met jouw eigen ontwikkeling gaat niet op, want vrouwen maken geen innerlijke groei door omdat ze hun zelfwaarde ontlenen aan de buitenwereld. Vandaar ook die obsessie met uiterlijke vorm, ten koste van de inhoud.
Doe ermee wat je wil, Debsy. Alexandra is een sluwe opportunist. Hoe lang blijf je nog twijfelen? Dan zullen er nog meer van dit soort types op jouw pad blijven komen.
Mike