Coronavirus

Vanaf 13:30 over mondkapjes, waarbij ik de interviewer op 15:50 dacht ik hoor zeggen 'wat niet helpt' maar daarover van Rob Elens een antwoordt krijgt die hij schijnbaar niet helemaal had verwacht :) 'Ook tegen aerosolen' hoorde ik de interviewer op 16:08 vragen, waarbij er even een stilte viel vanuit de kant van Elens. Zag ik daar een soort van twijfel?

Healthbased:
Mikovits vertrouw ik voor geen meter. Zolang mensen praten over virussen alsof ze echt bestaan dan klopt er iets niet.

Geen enkele reactie?

Hoezo? Hij zegt dat dit ronduit lachwekkend is! Werkelijk, Ben, ik vraag me af wat jouw agenda is.

Ik heb het hier over de interviewer die schijnbaar het antwoordt van Rob Elens niet helemaal zo verwachte en vond dit wel een grappig ontstaan.

'Hij zegt dat dit ronduit lachwekkend is!' Heb je het hier over mondkapjes?

Ik vind dat jij hierop best wel een beetje lachwekkend reageerd.

Mike, Ben heeft toch een punt. Vele van ons zijn hier toch ook dat virussen, verondersteld als zijnd een levend besmettelijk organisme niet bestaan.

En zie hier ook veel posts worden geplaatst van mensen die wel tegen corona ingaan maar wel nog uitgaan van levende virussen.

Verder heb ik jullie discussie niet gevolgd maar even terzijde.

Er zijn ook veel mensen die geloven dat overheden in staat zijn tot verregaande corruptie maar weigeren te geloven dat er satanisten tussen zitten die letterlijk kinderen opeten en hun bloed drinken. Het is maar net hoe diep je het konijnenhol in wil gaan. Elens is ook niet tegen vaccins, maar het maakt zijn antwoorden niet minder waardevol. De grootste denkfout die wij kunnen begaan is niet beseffen dat er vele denklagen verbonden zijn aan veel onderwerpen. Het is en blijft mensenwerk.

Mike

Tqou09xq3wg2d6pn1mjq762az9jqc3bav.jpg

Kameraden,

Binnenkort komt van ons (Vrijheid Voor Het Volk) een video online op onze FB-pagina van een interview met Dr. Kris Gaublomme, in België al jaar en dag dé autoriteit in de beweging tegen het vaccinatie-programma. Ik zal hem uiteraard hier ergens ten velde posten maar u bent vrij onze pagina even een bezoekje te brengen en te liken ;-) en kenbaar te maken aan uw netwerk van vrienden en kennissen. Men vertelle het voort !

En uw commentaar voor suggesties en verbeteringen zijn uiteraard ook welkom !

Uw correspondent uit la Belgique,

Herr Sens

Hoe ze ons in de tang blijven houden middels testen:
https://www.dlmplus.nl/2020/05/28/hoe-dankzij-de-corona-test-de-pandemie-nooit-meer-stopt/

In deze tijden van absolute waanzin is dit forum een baken van licht, mijn welgemeende dank hiervoor aan iedereen !!

Ja Herr Sens, dat geldt voor mij ook. Zonder dit forum zou ik verzuipen en verdwalen in alle (vaak tegenstrijdige) info. Dus ook namens mij: bedankt iedereen!?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.564
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan