Coronavirus

Mee eens Herr Sens! Hoewel ik wel moet zeggen dat al dat nieuws niet echt bij draagt aan licht voor mij. We verspreiden zelf al die berichten met mogelijke oplossingen, terwijl het daarnaast hopeloos lijkt. Of tegen dovemansoren. Gelukkig kan ik zelf wel wat met de info. Dank daarvoor!

Ook mee eens jongens! Op dit forum kunnen we ons ei kwijt, en ik denk dat we met z'n allen een steentje bijdragen op deze manier, en ik zie het ook als een vorm van samenwerken... De een post iets nieuws... de ander vult het aan... en stapje bij stapje kom je verder... etc... Ik vind dat mooi! We zijn goed bezig!

Kevin

Wat een passie, power en mannelijkheid. Een echte man die spreekt vanuit zijn hart en dat kun je horen, er zijn vast meer van dit soort filmpjes maar deze moest ik even delen hoor. Het Engels is goed te volgen en het is ook ondertiteld. Ik heb een stukje ervan bekeken, niets nieuws maar wel de moeite waard.
&feature=youtu.be

Gisteren riep mijn cheffin me bij haar. Ik had tussen neus en lippen door mijn jaargesprek, nog geen 5 minuten voordat ze weer vertrok. Helemaal vergeten.

Nou, ze begon lovend, was heel tevreden over mij. Ze vroeg hoe ik het zag. Nou ik zei dat ik er ook graag werkte.

Toen zei ze dat ze me graag wilde houden maar dat ze niet kon vanwege het coronavirus. Er zou een 2e golf komen en dat zou ze niet riskeren. Ze had haar ander personeel zelfs al die tijd alleen maar ingezet om te poetsen, zelfs bij haar thuis. Klopt, ik moest kwaliteitsmanagement doen, binnenkort is er een audit, weliswaar slechts digitaal en de anderen moesten allemaal bij haar thuis poetsen en de tuin doen. Een onmogelijke situatie.

Ik was geschokt, had dit niet verwacht. Ja zei ze, ze zou me meteen terugnemen als dat de tijd toeliet.

Dus, nu heb ik nog een maand werk en dan sta ik weer op straat.

Welke branche kan ik gaan zoeken voor werk. Allemaal slechte kaarten. In de gezondheidsbranche heb ik geeneens meer zin, wat voor een ellende met die 1,5 meter en wat een blind geloof in corona etc..

Tja, wat nu? Laat ik de moed maar niet opgeven. We weten dat er een crisis komt die zijn weerga niet kent en ikzelf val daar nu al onder.

Dorothé

All Test Subjects of Bill Gates' Vaccine Ended Up With Coronavirus - Montana Daily Gazette

https://montanadailygazette.com/2020/05/27/all-test-subjects-of-bill-gates-vaccine-ended-up-with-coronavirus/

Tja, wat nu? Laat ik de moed maar niet opgeven. We weten dat er een crisis komt die zijn weerga niet kent en ikzelf val daar nu al onder.
Jeetje wat een ellende weer Dorothé!
Kan me goed voorstellen dat je de gezondheidszorg nu echt niet ziet zitten.
Ik hoop echt dat er weer iets moois op je pad gaat komen, sterkte!

Meer gehersenspoeld dan in de gezondheidszorg zul je niet zien, Dorothe. Je hebt daar niets te zoeken. Maar waar 1 deur dicht gaat gaan er 2 open, komt goed!

Mike

Uitspraak Joop Braakhekke,
Om iets nieuws te beginnen moet je eerst het oude los laten.

Ik zit zelf in een soortgelijke situatie en in deze tijden iets nieuws gaan doen valt niet mee, maar als de hamer valt is er toch geen ontkomen meer aan ook met een vast contract niet.

Verder moet je je eigen posts mbt dit onderwerp nog maar eens lezen dan zul je zien dat je daar allesbehalve op je plaats bent en dus is er bovenin iets/iemand die dat ziet en met je begaan is en je daar nu weghaalt via ontslag ...

Klinkt misschien erg confronterend, maar de tijd zal wel leren of dit ook zo is.
Ik heb daar zelf ook geweldige ervaringen in dus niet wanhopen.

Denk out of the box en vraag je zelf af wat zou je willen doen en wordt je hart daar blij van.

Succes in ieder geval en heb vertrouwen (mn in jezelf).

Dank jullie.

ja, ik ga voor geloof, hoop, vertrouwen. Zal goed komen.

Vreemd dat ik hoopte daar weg te komen. Je zult wel denken, waarom dat nu weer. Nee ik werd niet gepest, maar deze vrouw is alles behalve aangenaam. Ze staat ook bekend als een zeer zeer moeilijke persoon.

Ik was steeds timide en slaafs, bang om uit de toon te vallen.

Heb gedurende de afgelopen coronacrisis zo hard gewerkt aan het kwaliteitsmanagement dat mijn hoofd gewoon vol zat met watten.

Trots presenteerde ik het resultaat. Het was nog niet af, maar ik gaf aan wat allemaal bij het systeem ontbrak, verkeerd was en wat er nog gedaan moest worden. Heel veel was allemaal door haar en vorige collega's wat aan elkaar gesmoegeld. Dus onechte info.

Ze flipte uit, maakte me uit voor alles en nog wat en ik functioneerde maar op een laag niveau, niet universitair....etc. (Ik krijg trouwens maar een laag loon, dus ook niet universitair).

Ik had me alles allang opgekropt en heb eerst huilend geschreeuwd en ben daarna kalm en rustig tegen haar ingegaan.

Vreemd genoeg heeft ze me dit niet kwalijk genomen. Ze gaf zelfs aan dat ze dacht dat ik nooit van me af zou gaan spreken, steeds slaafs alles zou pikken. Vreemde vrouw hoor.

Nou, dat heeft iets in mij getriggerd dat ik van me af gesproken heb. Het is alsof ik mezelf terug gevonden heb. Ik durf nu voor mijn eigen mening uit te komen. Beter laat dan nooit.

Dus dat is een mega ontwikkeling wat ik niet door cursussen had kunnen leren.

Ja, nu is het shit, maar ik ga ervan uit dat het wel weer wordt.

Dorothé

Herr Sens, Medusa, Binc en Kevin, dank voor jullie complimenten gericht aan dit forum! Wie verder meeleest en meeschrijft, je kunt je dankbaarheid voor dit UNIEKE en GRATIS forum ook tonen middels een donatie.

Mike

Meer gehersenspoeld dan in de gezondheidszorg zul je niet zien, Dorothe. Je hebt daar niets te zoeken. Maar waar 1 deur dicht gaat gaan er 2 open, komt goed!

Ooit moest ik stoppen toen ik 60 was. Ik was er erg blij mee.

Dorothe, wat voor een opleiding heb je? Spreek je talen?
Wat voor hobbies heb/had je?
Kun je in principe particulier gaan werken bij oudere mensen aan huis?
Ik ken iemand die professioneel op kinderen past aan huis. Ze moest wel examens doen. Er komt zowiezo wel weer iets op je pad. Het kan ook iets heel anders zijn.
Sterkte en succes.

Mooie uitleg over vaccins en virussen door de jaren heen en waarom we nu in deze shit zitten

https://www.bitchute.com/video/rImQ4hnzpFSP/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan