Dank jullie.
ja, ik ga voor geloof, hoop, vertrouwen. Zal goed komen.
Vreemd dat ik hoopte daar weg te komen. Je zult wel denken, waarom dat nu weer. Nee ik werd niet gepest, maar deze vrouw is alles behalve aangenaam. Ze staat ook bekend als een zeer zeer moeilijke persoon.
Ik was steeds timide en slaafs, bang om uit de toon te vallen.
Heb gedurende de afgelopen coronacrisis zo hard gewerkt aan het kwaliteitsmanagement dat mijn hoofd gewoon vol zat met watten.
Trots presenteerde ik het resultaat. Het was nog niet af, maar ik gaf aan wat allemaal bij het systeem ontbrak, verkeerd was en wat er nog gedaan moest worden. Heel veel was allemaal door haar en vorige collega's wat aan elkaar gesmoegeld. Dus onechte info.
Ze flipte uit, maakte me uit voor alles en nog wat en ik functioneerde maar op een laag niveau, niet universitair....etc. (Ik krijg trouwens maar een laag loon, dus ook niet universitair).
Ik had me alles allang opgekropt en heb eerst huilend geschreeuwd en ben daarna kalm en rustig tegen haar ingegaan.
Vreemd genoeg heeft ze me dit niet kwalijk genomen. Ze gaf zelfs aan dat ze dacht dat ik nooit van me af zou gaan spreken, steeds slaafs alles zou pikken. Vreemde vrouw hoor.
Nou, dat heeft iets in mij getriggerd dat ik van me af gesproken heb. Het is alsof ik mezelf terug gevonden heb. Ik durf nu voor mijn eigen mening uit te komen. Beter laat dan nooit.
Dus dat is een mega ontwikkeling wat ik niet door cursussen had kunnen leren.
Ja, nu is het shit, maar ik ga ervan uit dat het wel weer wordt.
Dorothé