Jongens bedankt.
Binc: Nee natuurlijk ga ik niet bij haar thuis werken. Ik hoefde dat ook niet omdat ik 2 taken had, receptie en kwaliteitsmanagement. Dat laatste had in die rustige tijd de prioriteit. Dus ik had volop te doen. De anderen niet, daarom moesten die poetsen en de tuin doen.
Ik zal wel een goed getuigschrift krijgen. Ik heb haar op haar mail teruggemaild en gevraagd of zij iets weet i.v.m. coronasteun. Ik zal het volgende week eens aankaarten.
Herr Sens: Ja, ik heb me bezig gehouden met geloof, hoop, vertrouwen, dus met gedachten en kwantummechanica en hoopte op daar weg te komen. De vrouw maakte me toch zeer onrustig. De rest van de baan vond ik zeer fijn, afgezien van de onderbetaling. Maar je kunt niet alles hebben.
Waarschijnlijk is de wens toch uitgekomen. Zo wenste ik van te voren dat ik zelfverzekerder zou worden, ik wenste en ik wenste en toen kwam die uitbarsting met haar. Ik heb toen gedurfd van me af te spreken. Daarna ging dat alleen maar gemakkelijker, ook in andere situaties. Dus daar is de hoop ook uitgekomen.
Allang hoop ik op een leven in vrijheid, leven zo onafhankelijk mogelijk van het materialisme. Ja, misschien wordt nu ook die wens ingewilligd. Nu moet ik sterk gaan roeien met de riemen die ik heb, leren leven met minder en onafhankelijker worden van alles om mij heen. Het begin had ik al wel gezet, nu het allemaal echt gaan omzetten.
Dus misschien hoort het bij mijn leerproces, wat ik uiteindelijk zelf gewenst heb.
Dorothé