Coronavirus

Celebs and the CV part 2 of 2 Positive ending. (View in full)

&feature=share&fbclid=IwAR0bcBebaTm40_V8UiZNeXFEaxAaQuMp5bfRezX3eCVSiwiSVqavHR3ZesI

https://www.naturalnews.com/2020-05-30-apple-ios-13-5-update-contact-tracing-malware-enslave-you.html

Dorothé

Ik dacht eerder gelezen te hebben dat je wel een goeie indruk van haar had. Jammer dat het zo moet gaan. Overigens vind ik het een sterk verhaal dat jullie bij haar thuis moesten werken. Daarbij opgeteld de Corona adviezen is het helemaal vreemd. Maar goed, het kan. Er zijn er meerdere werkgevers die het niet zo nauw nemen met hun personeel. Hopelijk vind je snel iets anders.

Sterkte!

@anna, klinkt meer als een broodje ‘aap’ verhaal.

Die apen toch ook altijd, terroristen! Altijd maar plunderen en vernielen, willen we meer of minder apen? Minder!minder!

Sorry kon het niet laten hoor, dit soort berichten ook, denken ze nou echt dat we achterlijk zijn?

@dorothe, wat naar zeg voor je. Maar wie weet kan je wat betekenen voor ouderen in de zorg als zzp? Mijn broertje en schoonzusje zijn zzp-ers in de zorg en dat gaat prima tot nu toe dan.

Er komt sowieso vast wat beters op je pad! Je weet niet waar dit weer goed voor is, niets gebeurt zonder reden.

BOOM! Guess Who is Calling the Shots on Human Experimentation?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=jkYen0g4TRU&feature=emb_logo

Hoi Romagi, Binc, Sampjes,

Dank jullie. Ja ik moet gaan kijken wat er nu op mijn pad gaat komen.

Ja Binc, ik kon zeker met haar door een deur maar het is een zeer zeeer moeilijke vrouw. Nu heb ik zojuist mijn brief gekregen en daar beoordeelt ze me uiterst positief. Ik weet dat, want het komt door de crisis en niet door mijn functioneren, daar was ze zeer tevreden over. Ze wil me eigenlijk ook terug, schrijft ze. Ja, dan kan ik natuurlijk weer alleen de goede kanten zien, zo ben ik nu ook weer. Maar ik ga niet wachten.

Romagi ik leef voor de gezondheid. Mijn hoofdopleiding is gezondheidswetenschappen, gezondheidsvoorlichting en opvoeding. Ik ben nu 51 jaar oud. Toch wanhoop ik niet zozeer. Ik heb iets belangrijks geleerd en ervaren, dat ik als persoon het waard ben. Daar ben ik mijn cheffin wel dankbaar voor. Een flink meningsverschil met haar heeft mij uit mijn reserve gelokt en ik ben voor mezelf opgekomen. Dat vergeet ik niet.

Dus, eerst nog een maand uitwerken en dan ga ik op pad naar mijn nieuwe toekomst. Misschien is het vooreerst een zeer goed leerproces om te overleven, ook belangrijk. Niets is voor niets.

Bedankt voor jullie medeleven.

Dorothé

Tuurlijk ga je niet wachten.
Als ze tevreden is over je zou je evt kunnen vragen of ze een getuigschrift voor je wil opstellen. Altijd weer goed wanneer je ergens anders gaat solliciteren. In elk geval heb je recht op WW. Of het zover komt is natuurlijk de vraag. Maar omscholing of bijscholing is via uwv ook mogelijk. Zeker in deze tijd.
Ik dacht dat je ook ervaring had bij werken in sauna? En coaching? Kun je daar niet in verder gaan dan?
Misschien je huidige opleiding en werkervaring aanvullen met extra opleiding? Masseuses worden in sauna’s ook veel gevraagd op zzp basis. Voedings coach?

Sorry, zijn zomaar ideeen. Maar is verder niet aan mij.

En werken bij haar thuis zou ik weigeren als ik jou was. Is niet verplicht en wettelijk gezien uit den boze.

Het komt wel goed. Succes!

Ik kan het toch niet laten om te zeggen maar wellicht dat je zelf al mee gekregen hebt. Volgens mij is er nog geen duidelijkheid over ontslagen tijdens het 2e steunpakket. Ik weet dit niet zeker. Wellicht loont het de moeite om dit uit te zoeken voor wat betreft je ontslag. Of er nu wel of niet boetes uitgedeeld worden bij ontslag. En je recht op transitie vergoeding. Heb mezelf niet meer zo verdiept in het 2e pakket.

@Dorothé

Komt wel goed. Ik ben ervan overtuigd dat er iets nieuws op je pad komt dat beter bij jou gaat passen. Persoonlijk denk ik ook dat men jou daar weg heeft gehaald. Als jezelf verandert, verandert jouw omgeving mee .. Heb vertrouwen.

Jongens bedankt.

Binc: Nee natuurlijk ga ik niet bij haar thuis werken. Ik hoefde dat ook niet omdat ik 2 taken had, receptie en kwaliteitsmanagement. Dat laatste had in die rustige tijd de prioriteit. Dus ik had volop te doen. De anderen niet, daarom moesten die poetsen en de tuin doen.

Ik zal wel een goed getuigschrift krijgen. Ik heb haar op haar mail teruggemaild en gevraagd of zij iets weet i.v.m. coronasteun. Ik zal het volgende week eens aankaarten.

Herr Sens: Ja, ik heb me bezig gehouden met geloof, hoop, vertrouwen, dus met gedachten en kwantummechanica en hoopte op daar weg te komen. De vrouw maakte me toch zeer onrustig. De rest van de baan vond ik zeer fijn, afgezien van de onderbetaling. Maar je kunt niet alles hebben.

Waarschijnlijk is de wens toch uitgekomen. Zo wenste ik van te voren dat ik zelfverzekerder zou worden, ik wenste en ik wenste en toen kwam die uitbarsting met haar. Ik heb toen gedurfd van me af te spreken. Daarna ging dat alleen maar gemakkelijker, ook in andere situaties. Dus daar is de hoop ook uitgekomen.

Allang hoop ik op een leven in vrijheid, leven zo onafhankelijk mogelijk van het materialisme. Ja, misschien wordt nu ook die wens ingewilligd. Nu moet ik sterk gaan roeien met de riemen die ik heb, leren leven met minder en onafhankelijker worden van alles om mij heen. Het begin had ik al wel gezet, nu het allemaal echt gaan omzetten.

Dus misschien hoort het bij mijn leerproces, wat ik uiteindelijk zelf gewenst heb.

Dorothé

We maken virussen dus eigenlijk zelf..! Misschien een vervelend idee, omdat de ‘heersende opvattingen’ liever de ziekteverwekkers van buiten zien komen. Een idee dat nog stamt uit vorige eeuwen, toen bacteriën nog vrij spel hadden.

https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/corona-kwestie/het-virus-en-wij/

Via dotcom.radio kreeg ik deze video binnen.

Wetenschapper berekend kans op overlijden 50 op een miljoen, dansen en dichtbij elkaar leven is perfect voor je immuunsysteem

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1980&v=H-2in_Z66F8&feature=emb_logo

Wetenschapper berekend kans op overlijden 50 op een miljoen, dansen en dichtbij elkaar leven is perfect voor je immuunsysteem

Opnieuw een geweldige YT.

Ik heb een stukje geluisterd en Willem Engel (Analytical Bioscientist) legt het mooi uit.

https://www.naturalnews.com/2020-05-30-apple-ios-13-5-update-contact-tracing-malware-enslave-you.html

Ben al langer geen apple fan meer heb het licht daar ook wel gezien idem bij die google troep (verplicht gebruik ivm werk).

Is er een alternatief voor de smartphones os dan behalve apple, android ?

Voor wie de Engelse taal onvoldoende beheerst: Irma Schiffers heeft deze video voorzien van Nederlandse ondertiteling:
Meet Bill Gates -Corbett Report (NL)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan