Coronavirus

Mike, betreffende post #293596. Weet je ook waar dit plaatje vandaan komt en wie heeft dit opgesteld? Zo'n plaatje zou ideaal zijn om te delen, maar ik heb nog een aantal vraagtekens. SARS is toch al de wereld, hoe komen ze aan het getal 3? En geeft dit plaatje het totaal aantal doden per dag op het hoogtepunt? Of als een actueel gemiddelde? In dat geval, waarom 56? who cijfers suggereren momenteel 4000+.

Toawrjdw4szssglrewrxekyntv2b9ijzm.jpg

In dat geval, waarom 56? who cijfers suggereren momenteel 4000+.

Geloof jij de cijfers van de WHO? Weet je wanneer iemand als Coronadode wordt geregistreerd?

Als iemand overlijdt aan een willekeurige ziekte, verdrinking, een ongeluk, moord of wat dan ook EN die persoon test positief op Corona, wat is dan voor de statistieken de doodsoorzaak? Nou? Corona natuurlijk, dat snap je toch wel!

Edwin, ook die 4000 neem ik als een korrel zout (er zijn nog wel meer dingen aan het corona verhaal die niet kloppen).

Het plaatje van Mike neemt als bronnen: CDC, WHO en THE LANCET. Voor THE LANCET zou het handig zijn om een bronverwijzing te hebben waar ze die getallen op baseren, deze ben ik dan ook niet nagegaan. Maar zowel WHO als CDC noemen aanzienlijk hogere getallen dan 56, hoe kan je zo'n plaatje gebruiken in een discussie als die getallen niet overeenstemmen?

Ssrdam, ik had vanmiddag dezelfde discussie. Nou ja, geen discussie eigenlijk want werd meteen als fake weg gezet. Jij komt tenminste met een ander plaatje van een bron. Maar hoeveel mensen gaan er dood aan de griep? Zou het kunnen dat mensen gewoon sterven aan griep iplv het woordje Corona? En al die mensen met onderliggende aandoeningen zoals hart problemen etc waar zijn die? Die hadden toch Corona? En waar zijn de cijfers ineens van mensen die overlijden aan kanker? Waar zijn de cijfers van mensen die hersteld zijn? Kom ik op de site van who ook niet tegen. Evenmin in jou plaatje. Iplv wereldwijd kan je ook kiezen voor 1 op de miljoen mensen. Krijg je ook andere resultaten. Desondanks, als het plaatje niet klopt, ik heb deze al gedeeld en kan het niet verwijderen want zit inmiddels in gedwongen quarantaine op fb.

Desondanks, als het plaatje niet klopt, ik heb deze al gedeeld en kan het niet verwijderen want zit inmiddels in gedwongen quarantaine op fb.
Dan moet het dus wel kloppen. Waar zijn ze anders bang voor?

Mike

Ja Mike, je hebt gelijk als het niet om een ander bericht ging. Dit hebben ze er dus wel na wat verdere klikken bij aangegeven. Ben waarschijnlijk racistisch geweest.

Gaat om deze. Dus doe maar niet delen want je krijgt een ban en je beland in de fb bak. Maar goed, staat verder los van de cijfers waar het verder om gaat. Ik mis echter cijfers van mensen met onderliggende aandoeningen.

goed,staat
T8z1rqqtilutk3rcr2sxn5uqg79yf0jfo.jpg

Trouwens ssrdam, als al die mensen aan Corona dood gaan waarvan we weten dat het eigenlijk onderliggende ziektes zijn, moet je nagaan hoeveel mensen dat jaarlijks zijn zonder Corona. Cijfers die ze presenteren in jou plaatje is eigenlijk een presentatie van mensen die dood gaan aan gewone ziekte. Meer is het niet. Maar ga dat maar eens wijs maken aan al die schaapjes. Dat word nog knap lastig.

Onderstaande tekst heb ik van de Q Telegram groep geplukt:

[Doorgestuurd van Nora Meurkens]
Een zeer onheilspellende waarschuwing...

LEZEN EN DELEN...

Schade opgelopen via vaccinaties konden nog wel eens ontstoord worden. Lees onderstaand en weet dat dit niet meer kan in de toekomst!

Een onheilspellende waarschuwingsbrief van de Duitse natuurgeneeskundige Anette Lillinger aan al haar patiënten die informeerden naar het aanstaande coronavirusvaccin.

Aan al mijn patiënten:

Ik zou graag dringend uw aandacht willen vestigen op belangrijke kwesties met betrekking tot een aanstaande vaccinatie met Covid-19:

In de afgelopen 20 jaar kwamen er steeds weer patiënten bij mij die symptomen hadden na vaccinatie, die ik vervolgens moest behandelen. Dergelijke kunstmatig veroorzaakte symptomen/ziekten waren natuurlijk altijd een bijzondere uitdaging in individuele gevallen en iets moeilijker te behandelen dan de overheersende ziekten die voortkomen uit de aard van de patiënt, d.w.z. die van natuurlijke oorsprong zijn.

Echter, omdat de gevolgen van vaccinatie tot nu toe voornamelijk gebaseerd waren op de reeds vaak genoemde hulpstoffen (boosters van werkzame stoffen), waarvan het lichaam de uitscheiding in individuele gevallen niet aankon en daarom een overeenkomstige milde tot ernstige symptomatologie ontwikkelde, was een homeopathische therapie, waarin de individuele levenskracht werd gestimuleerd om de gifstoffen uit het lichaam uit te scheiden, uiteindelijk succesvol en verdwenen de bijwerkingen van vaccinatie, ook al duurde dat vaak vele maanden.

Door het nieuwe werkingsmechanisme van het toekomstige coronavirusvaccin zullen dergelijke genezingssuccessen in de toekomst echter niet meer mogelijk zijn. Voor het eerst in de geschiedenis van vaccinatie grijpen de zogenaamde mRNA-vaccins van de nieuwste generatie rechtstreeks in op het genetische materiaal van de patiënt en veranderen zo het individuele genetische materiaal, dat een genetische manipulatie vertegenwoordigt - iets dat is verboden; zelfs beschouwt men dit tot nu toe als crimineel.
Deze interventie kan worden vergeleken met die van genetisch gemanipuleerd voedsel, dat ook zeer controversieel is.
De media en politici bagatelliseren de kwestie momenteel en er wordt zelfs zonder enig nadenken om een dergelijke nieuwe vorm van vaccinatie gevraagd, om zodoende terug te kunnen keren naar de normaliteit. Zo'n vaccinatie is problematisch in termen van gezondheid, morele en ethische kwesties en ook in termen van genetische schade, die, in tegenstelling tot de schade veroorzaakt door eerdere vaccinaties, nu onomkeerbaar en onherstelbaar zullen zijn.

Beste patiënten, na zo'n nieuwe mRNA-vaccinatie zult u de symptomen van de vaccinatie niet meer op complementaire wijze kunnen genezen. Je zult met de gevolgen ervan moeten leven, omdat ze niet langer kunnen worden genezen door simpelweg gifstoffen uit het menselijk lichaam te verwijderen, net zoals je een persoon met een genetisch defect zoals Trisomie 18 of 21, Klinefelter-syndroom, Turner-syndroom, hartziekten, hemofilie, cystische fibrose, Rett-syndroom enz., niet kunt genezen omdat dit genetische defect nu eenmaal voor altijd aanwezig is!

In eenvoudige taal betekent dit: Mocht u een vaccinatiesymptomatologie ontwikkelen na een mRNA-vaccinatie, dan kan ik, noch enige andere therapeut, u causaal helpen omdat de vaccinatieschade genetisch onomkeerbaar is.

Naar mijn mening vormen deze nieuwe vaccins een misdaad tegen de mensheid die nog nooit eerder in zo'n brede vorm in de geschiedenis is gepleegd.

Zoals Dr. Wolfgang Wodarg, een ervaren arts, het gisteren zei:

In werkelijkheid is dit "veelbelovende vaccin" voor de overgrote meerderheid van de mensen in feite een verboden genetische manipulatie!

(Vertaling: Frank Bleeker)

Binc, ik ga mijn plaatje niet eens verdedigen. WHO en andere organisaties rommelen met cijfers en diagnoses.

Mijn probleem zit hem in het feit dat Mike zijn plaatje, die ik graag wel wil geloven, nu simpelweg niet kan geloven, omdat de oorspronkelijke bron waarmee plaatje opgesteld zou moeten zijn andere cijfers aangeeft. Dus zoals Kevin aangeeft kan het zijn dat het om mensen gaat die overleden zijn aan de gevolgen van corona zonder onderliggende diagnoses, maar ook dat is nu suggestief. En mocht het wel kloppen, dan zou er ergens een WHO bron van moeten zijn (waarmee dat plaatje is opgesteld). Of het plaatje is opgesteld door iemand die desinformatie in de wereld brengt. En het zijn juist de informatiebronnen die niet kloppen die complotdenkers in het zwart daglicht zetten, tevens geeft dat ons 'complotdenkers' het imago enkel informatie te posten die in ons straatje valt én bevestigd dat het idee over complotdenkers dat ze vinden dat ze onderzoek doen door het lezen van social media berichten..

Rutte maakte bekend dat de Nederlandse overheid de komende jaren honderden miljoenen – van uw geld – zal overmaken aan GAVI.

https://www.ninefornews.nl/rutte-geeft-honderden-miljoenen-aan-vaccingroep-bill-gates-trotse-geldschieter/

Goed filmpje, Erwin. Dankje voor het posten! In plaats van het vragenuurtje zou dit verplicht in de kamer gezien moeten worden.

Ssrdam,

De enige die je vraag kan beantwoorden is Mike. Of je moet zelf op onderzoek uit gaan. Dus Mike, waar heb je de bron vandaan?

Ben je het al een beetje beu? Dit wordt niet beter en gaat net zo lang door als wij toelaten. Hoe lang blijf jij nog medeplichtig aan deze waanzin?

Mike

Aan ieder van ons. Je mag het ook delen met de buitenwereld. Er gebeurt niets wat wij niet toelaten!

Mike

Sommigen mensen laten dit dus vrijwillig toe.
Sprak vanmiddag een kennis die ik al heel lang niet had gesproken sinds de lockdown begon en die zei: ja we weten niet of de elite wel echt is en ik vind die Corona maatregelen niet zo erg hoor, na een crisis komen er altijd aanpassingen in regelgeving en wetten dat hoort er nou eenmaal bij!
Er zijn dus gewoon mensen die hier helemaal het kwaad niet van inzien!? Ze zei ook dat ze niet gelooft in mind controle , ze zei waarom zouden ze ons willen volgen de hele dag nee geloof daar niet zo in. En het aantal doden was laag vanwege de lockdown ofcourse. En ze adviseerde mij er niet teveel mee bezig te zijn want ik kan er toch niks aan veranderen en je wordt alleen maar depri van en je gaat leven in angst.

Zulke mensen lopen er dus gewoon rond in NL, krankzinnig!!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan