Laatst schreef Jeroen van Burgerfront aan mij de gevleugde woorden: als je weet dat eenhoorns niet bestaan, hoeveel zin heeft het dan om eenhoornvangers te gaan (ver)kopen? Vertaling: virussen bestaan niet, dus waarom je richten op een geneesmiddel voor COVID-19? Ik heb hem vervolgens uitgelegd dat het niet zozeer gaat om dat corona'virus' maar om het versterken van je immuunsysteem zodat het in staat is om effectiever te ontgiften, aangezien een 'virus' niets meer is dan een door het lichaam in eiwitten verpakt pakketje van gifstoffen, exosomen genaamd.
In dat filmpje waarin die ene kerel verhaalt over ionisatie van lucht zie je dat hij uitgaat van de AANNAME dat virussen levende organismes zijn die bestaan (hij gelooft ook in 'klimaatverandering'), dus je moet e.e.a. wel met een korreltje zout nemen. De belangrijkste boodschap is echter dat die negatieve ionen de lucht kunnen zuiveren van gifstoffen. Hoe doet zo'n ionisator dat? Die vent legt het niet zo goed uit, dus dan moet je het van mij horen: door zich te vermengen met het VOCHT in de lucht. De negatieve ionen zitten dus in WATER.
En nu komen we uit bij Kangen-apparaten. Zoals die kerel ook uitlegt komen de negatieve ionen tot stand door een krachtig elektrisch veld. Dit is vergelijkbaar met wat er gebeurt als het bliksemt. Ook dan zie je dat dit vrijwel altijd gepaard gaat met regenbuien en je ruikt dan de gezondmakende lucht, die wederom via WATER boordevol negatieve ionen gezuiverd wordt. Kangen-water doet dit rechtstreeks met je kraanwater middels een krachtig elektrisch veld en scheidt het in 2 stromen: negatief geladen drinkwater en positief geladen bulkwater, dat via het afvoerputje wegstroomt. Jouw lichaam bestaat voor minimaal 70% uit water. Enig idee wat Kangen-water dus doet voor de ontgiftingscapaciteit van je lichaam?
Iets om over na te denken. Maarten, ik heb nog geen nieuwe email van je ontvangen. Heb je mijn post gezien waarin ik het juiste emailadres vermeld? Ik was nl.vergeten een 's' achter mijn naam te zetten. Het moet dus zijn: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Voel je tot niets verplicht, maar als je interesse hebt (en natuurlijk anderen) ook, neem dan contact met me op.
Mike