Coronavirus

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5181652/premier-mark-rutte-kritiek-aanpak-coronacrisis?fbclid=IwAR2mUlbH7SmTHNiv7qE8CGY5sZ7-Lnq7cyNA03gkr4v3bls78UmvsWlzl7Y

@ssrdam, het heeft zo moeten zijn dat ik vanochtend onderstaande video met een vragenuurtje met Willem Engel zat te bekijken en beluisteren. Ik heb hem klaargezet vanaf dit punt, waarin Willem ingaat op de virus- vs. exosomen-theorie (t/m 58:50):

?t=2953

Zelfs Q wordt genoemd!

Mike

@Assie, volgens mij sorteert Rutte voor op allerlei waarheidsvinding die al geruime tijd gaande is en die uiteindelijk het officiele verhaal omver zal kegelen. Sterker nog, ik denk dat Rutte allang is gearresteerd en moet meewerken aan zijn eigen ondergang (catch and release).

Mike

Dankje Mike, tevens waardeer ik het klaarzetten. Hier kan ik me goed in vinden en bevat goede info voor zelfonderzoek. Volgens WE is het nodig om nog uit te zoeken of (retro)virussen op het menselijk DNA gedurende tijden van stress 'geactiveerd' kunnen worden, ofwel 'infectie' van binnenuit. Ik meen zelfs te herinneren dat dit is al is vastgesteld. Een aantal jaar geleden heb ik hier eens een onderzoek over gelezen en zal kijken of ik deze nog kan terugvinden.

Virustheorie = these. Exosomentheorie = antithese. WE gaat voor de synthese. Feit is dat niemand nog steeds met zekerheid lijkt te kunnen zeggen wat een 'virus' nu werkelijk is en of het 'besmettelijk' is. Hier kun je geen beleid op baseren - maar het gebeurt wel!

Mike

post #312416 hierboven: geen vaccinatiemoment, maar een vaccinatiefase....onvoorstelbaar dit en hij licht het gewoon openlijk toe. Mijn suggestie is om vanaf nu niet niet meer te spreken over een vaccinatie, maar vaccinatiefase. Eens kijken hoeveel mensen/schapen nog achter zo'n vaccinatiefase staan. Ze (farmacie, elites, etc.) hadden zich al rijk gerekend, en een deel van het geld - belastinggeld - zullen ze vast al ontvangen hebben, maar no way. Stelletje criminelen.

Q-post 2013 (31 augustus 2018) werd genoemd in het gesprek met Willem Engel:
[DEAC>KILLBOX1AZB]
CORONA 1 NOW OFFLINE.
Q
1AZB blijkt idd een eiwit te zijn dat toebehoort aan deze bacterie/mycoparasiet:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudomonas_aeruginosa

Deze passage is interessant:

Pseudomonas aeruginosa is berucht bij patiënten met cystische fibrose omdat zij chronische infecties met bepaalde stammen van deze bacteriesoort in de longen kunnen oplopen. Daarbij is ook aangetoond dat zij de bacterie-infectie aan elkaar kunnen overdragen. Dit heeft tot een streng segregatiebeleid in de behandelcentra geleid. De bacterie is in sommige gevallen met agressieve antibioticakuren nog wel te bestrijden, soms ook niet meer. Langdurige infectie van de longen heeft progressieve longschade tot gevolg. Uiteindelijk is vaak de enige oplossing een longtransplantatie.

Het tast dus de longen aan, net als 'corona'. Is 'corona' niet simpelweg een BACTERIE? We hebben ons op dit forum deze vraag reeds aan het begin van de zgn. 'coronacrisis' afgevraagd, toen Trump HCQ voor het eerst noemde. Immers, hoe kan een ANTIBACTERIEEL medicijn tegen malaria 'corona' genezen?

Mike

Immers, hoe kan een ANTIBACTERIEEL medicijn tegen malaria ‘corona’ genezen?
Dit is op zich een logische gedachte, en in het geval van corona zou het zomaar kunnen dat door ontstekingen en daardoor een verstoring van het (long-)microbiome een bacteriële infectie ontstaat die mensen de das om doet. Toch moeten we ons niet blindstaren op het woord antibioticum. Het is te reductionistisch om te denken dat een molecuul enkel als antibioticum werkt, tenzij dit zo is aangetoond. Van diverse medicijnen inclusief antibiotica, zoals minocycline, is bekend dat bepaalde (gunstige) effecten niet komen door de antibiotische werking, maar omdat het nog veel meer doet in het lichaam: beïnvloeden van o.a. het immuunsysteem (invloed op ontstekingen), het metabolisme, etc.

Niet het onderzoek dat ik zocht, maar wel een goede start voor zelf onderzoek:

Bron: http://raypeat.com/articles/articles/immunodeficiency.shtml
Besides activating the cells to produce massive amounts of the shock proteins, stress can also activate the so-called hormone receptors, such as estrogen receptors, even in the absence of the hormones. Stress also activates the endonucleases, which cut sections out of the DNA molecules, and activates mobile genetic elements, producing genetic instability. Like cortisol and estrogen, stress itself activates integrated retroviruses. The "endogenous retroviruses" make up nearly 10% of the human genome, and many of them locate themselves in regulatory sites in the chromosomes.
Since stress lowers the discriminatory ability of the immune system, and stimulates the expression of retroviruses, the antibodies sometimes seen in association with immunodeficiency may be similar to the various autoantibodies that are also produced by stress.
People who have autoimmune diseases such as lupus and Sjogrens syndrome (which are promoted by estrogen: Ahmed and Talal) have antibodies which sometimes react positively in the AIDS test, and searches for the HIV virus in such people have found no evidence of it. (Nelson, et al., 1994; Deas, et al., 1998.) Treatments for roundworms and other parasites cause antibodies to retroviruses to appear in animals that previously tested negative; this might account for the high rates of positive tests for HIV in areas such as Africa in which treatment for filiariasis is common (Kitchen and Cotter, 1988).
Een referentie hieruit: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9310291/

https://www.nemokennislink.nl/publicaties/nanotechnologie-zegen-of-vloek/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan