Coronavirus

Wel verdomd. Idd nu je het zegt! Vind het al vreemd dat sommige letters dik gedrukt zijn en andere niet. Het lijkt er idd op dat ze zich grote zorgen maken. Als alles op rolletjes zou lopen met de uitrol van de nwo hoeven ze dit niet zo dik erboven op naar buiten laten zien naar het publiek.

En dan ook de tekst Care Corona. We moeten ons allemaal zorgen maken om Corona als het aan hen ligt.

Zo'n heel kabinet is al decennia fout, het is een achterhaalde regeringsvorm waar we broodnodig van af moeten. Als we capabele beta's aan het roer hadden gehad zou Nederland niet op de afgrond afstormen zoals nu gebeurt: bossen verbranden, landschap vernielen, boeren kapot maken, Groningers met de schade laten zitten, geld over de balk smijten naar landen die het niet ten goede laten komen aan de gewone man, de economie lam leggen, tuig importeren, bedrijven naar het buitenland laten vertrekken, een veel te duur koningshuis in stand houden en niet goed zorgen waar dat wel nodig is.

Dit gaan Peppi en Kokki vast niet leuk vinden:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1128656612/driekwart-verpleegkundigen-tegen-verplichting-vaccins

"Eerst vaccineren we de kwetsbaren. De zwarten!"
Hoe komt zoiets over op zwarte Amerikanen die gewoon Amerikaan zijn?
&feature=youtu.be

Kijkje op corona test locatie Schiedam Fokkerstraat 510 niemand te zien, alleen het personeel, fijn!
&feature=youtu.be

me8sm69ifesbi4hsmkj5ur8k9iynt6xt.jpg

Ik lees hier constant mee en VIRUSSEN BESTAAN NIET, maar wat voor uitleg moet ik geven over het feit dat mensen ziek worden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.557
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan