Coronavirus

Zoals elk jaar griep. Mensen met onderliggende aandoeningen en ouderen werden voorgaande jaren ook ziek. Jongeren die ziek worden in periodes dat de griep heerst was voor de Corona ook de normaalste zaak van de wereld. Dat het nu een heftige griep is is wel verdacht. Buiten chemtrails en andere factoren zoals voeding begin ik me af te vragen waar ze ons nu mee vergiftigen dat deze griep zo heftig is. Toch zijn er zat mensen die ook vanzelf herstellen zoals jongeren. Het gaat meer om de nadruk die zij erop leggen via propaganda.

Dat het nu een heftige griep is is wel verdacht.

Mijn idee,
vergiftiging via je leefomstandigheden aangevuld met chemische medicatie in een verzwakt lichaam.

Interessante video. Daaruit blijkt ook dat het wel van buitenaf moet komen. Maar wat hebben ze dan nu gevonden om ervoor te zorgen dat het zo een heftige impact heeft in vergelijking met gewone griep. Er moet gewoon iets gaande zijn waardoor het zo heftig is. Meer en zwaarder gif in de lucht?
Iets in het voedsel wat te koop is in de supermarkt misschien.
Dit in combi met een verzwakt lichaam. Zelf mijn kat word beschuldigt van corona. Dat verhaal schrijf ik wel elders want dat is een heel gedoe geworden. De laatste dagen vraag ik me serieus af of er niet al iets in de vaccins zijn gestopt die mensen gehad hebben in het verleden waar zij nu controle over hebben ofzo. Ver gezocht misschien maar juist omdat het zo heftig is blijft de vraag waar het vandaan komt. Dit heeft niet alleen meer te maken met omgevingsfactoren van buitenaf heb ik het idee. Zij moeten wel ergens controle over hebben wat op afstand bestuurbaar is ofzo.

Misschien hebben ze het kraanwater wel vergiftigd. Waarom willen ze anders Corona onderzoeken in het riool...weten ze nu zeker al dat het een positieve uitslag gaat worden.

Binc, dat mensen meer en eerder ziek worden is ondermeer het gevolg van de weinig zonlicht. We worden bang gemaakt voor de zon, terwijl we dat zonlicht juist zo hard nodig hebben. (Verder hebben minimaal 2,5 gram vitamine C per dag nodig, bij stress en ziekte meer, tot veel meer.) Vervolgens worden we op allerlei manieren bang gemaakt en dat is niet goed voor het afweersysteem. De gekte neemt alleen maar toe, de meest idiote liegende paljassen spreken het volk waarschuwend toe (en de goegemeente trapt er met open ogen in). Ik denk niet dat er opzettelijk verzwakkende stoffen rondgestrooid worden. Wel zijn steeds meer mensen aan de medicatie, sederende- en slaapmiddelen, boeddrukverlagers, antidepressiva, anti-drukke kinderen (ritalin), pijnstillers enzovoort. Vervolgens komen inmiddels vrijwel alle grondstoffen uit China, ook veel voedingsmiddelen en in China kijken ze niet zo nauw op een beetje gif; door jarenlange onderdrukking is het verantwoordelijkheids-gevoel tot onder het vriespunt gedaald.

Er is onlangs ook verteld door deskundigen dat ze toegeven dat ze niet goed wisten HOE ze patienten moesten behandelen. Dat betekent dat ze medicatie hebben gekregen die niet hielp. Ze deden maar wat.
En hoe ziek mensen waren weten we ook niet.
Mijn zoon was kort ervoor ook ziek, hoge koorts, geen trek. gewoon op bed gebleven bleven, veel drinken, misschien een aspirine en wachten totdat je je weer beter gaat voelen. Dus uitzieken zoals we dat altijd al deden met een griep.
Ik had - toen hij zich alweer beter voelde en voor mij taxichauffeur speelde - een verse pan erwtensoep klaar staan. Maar hij nam het niet omdat hij nog steeds geen trek had. So what.
Die mensen die op hun buik lagen met beademing was zeker geen goed idee. En waarom ze beademd moesten worden weten we ook niet. misschien hadden ze al astma o.i.d.
Het feit dat mensen zich nu laten testen (al of niet verplicht) zegt al genoeg. voor een kuchje zijn we nog nooit naar de dokter gegaan.
Het valt me wel op dat ze het daar verder niet meer over hebben.
En ik weet heel zeker dat dat gezegd is.

Video's van lege teststraten!

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/09/18/paniek-lege-teststraten-lege-ziekenhuizen-lege-ics-en-lege-hersenpannen/

Mike

T7sn640c88wkp4vrm2aijjb0d6w13mizb.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.557
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug