Coronavirus

Binc, dat mensen meer en eerder ziek worden is ondermeer het gevolg van de weinig zonlicht. We worden bang gemaakt voor de zon, terwijl we dat zonlicht juist zo hard nodig hebben. (Verder hebben minimaal 2,5 gram vitamine C per dag nodig, bij stress en ziekte meer, tot veel meer.) Vervolgens worden we op allerlei manieren bang gemaakt en dat is niet goed voor het afweersysteem. De gekte neemt alleen maar toe, de meest idiote liegende paljassen spreken het volk waarschuwend toe (en de goegemeente trapt er met open ogen in). Ik denk niet dat er opzettelijk verzwakkende stoffen rondgestrooid worden. Wel zijn steeds meer mensen aan de medicatie, sederende- en slaapmiddelen, boeddrukverlagers, antidepressiva, anti-drukke kinderen (ritalin), pijnstillers enzovoort. Vervolgens komen inmiddels vrijwel alle grondstoffen uit China, ook veel voedingsmiddelen en in China kijken ze niet zo nauw op een beetje gif; door jarenlange onderdrukking is het verantwoordelijkheids-gevoel tot onder het vriespunt gedaald.

Ja Gerard, dat geloof ik ook. Vitamine D, andere vitaminen en mineralen tekort zullen idd een rol spelen. Evenals leef omstandigheden. Of dit echter het enige is vraag ik me wel af. Uiteraard hebben al die medicatie een invloed. Maar zou dit allemaal het enige zijn? Vroeger als je ziek werd dan was het een griepje. Het gaat me om de heftigheid die deze griep geeft. Nogal extreem. Daar moet toch iets meer zijn van buitenaf wat hier invloed op heeft. Toch ook wel vreemd dat ze in het riool willen neuzen en testen op corona besmettingen. Of het in ons kraamwater zit zou me niet verbazen. Er zit wel meer rotzooi in kraanwater wat er niet in hoort zoals fluoride.

Er zit wel meer rotzooi in kraanwater wat er niet in hoort zoals fluoride.

Nee hoor, in Nederland gelukkig niet. Dankzij Hans Moolenburgh die hiervoor heeft gestreden.

“Ik wist op mijn zesde al dat ik dokter zou worden en ik heb nooit wat anders gewild.” Dr. Hans Moolenburgh sr, huisarts in hart en nieren, is op 6 november 2018 op 93-jarige leeftijd overgegaan. Moolenburgh heeft veel betekend voor de Nederlandse bevolking. Als hoofd van de anti-fluorideringsbeweging heeft hij (na een heftige strijd met de regelgevingsautoriteiten, die uiteindelijk ongelijk hebben gekregen) ervoor gezorgd dat wij geen neurotoxisch en kankerverwekkend fluoride in ons drinkwater hebben gekregen.

https://stichtingvaccinvrij.nl/dr-hans-moolenburgh-overleden-dank-aan-een-welbespraakte-huisarts/

Is dit in de praktijk dan ook echt aangetoond dat het er niet zit? Is dat wel de echte waarheid? Misschien dat het er niet in zit. Volgens mij verschillen de meningen hierover. Wie zegt dat ze nu niet geknoeid hebben met het water? Als het water schoon is dan is er ook geen reden om niet uit de kraan te drinken toch? Dan kunnen we veilig een glaasje water tappen en op drinken.

T4i15xi23lrt8la21iey2yyfnoqv0h6n6.jpg

Mike

Binc, van echte griep, influenza, kan je doodziek zijn, net als bij de huidige hype. Een griepje is hoe we vaak een verkoudheid noemen. Het is ook moeilijk voor te stallen dat er nog immer niets anders aan de hand is dan voorgaande jaren, NIETS ANDERS! behalve dan dat een stel idioten hun kans schoon zien om het leven van andere mensen niet te redden, maar te VERZIEKEN. De natuur redt zich wel en jij en ik zijn natuur, daar kan je maar het beste van af blijven, anders gaat diezelfde natuur zich verzetten tegen de ingrepen die mensen met hun verstand, maar zonder hun intuïtie toepassen in de natuur (nogmaals, dat is inclusief de mens). Intuïtie is een groot geschenk dat wel wegduikt als paniek toeslaat.
Adem in, adem uit.

Tijdens testen met het coronavaccin van AstraZeneca is opnieuw een persoon ziek geworden, schrijft de New York Times. Volgens de krant gaat het weer om een geval met ernstige neurologische bijwerkingen, met name een ontsteking van het ruggenmerg. Deze aandoening dwong de farmaceut eerder deze maand tot een tijdelijke stopzetting van de testen.

https://www.ninefornews.nl/meer-problemen-met-coronavaccin-astrazeneca-tweede-proefpersoon-ziek/

Ik ben wel nieuwsgierig wat dat vaccin bevat, het virus is immers nog niet eens zuiver geïsoleerd.....

Gokje van mijnentwege; nano-robots, gemoduleerd rna, een beetje kwik, toxische bewaarmiddelen, neuro-toxines allerhande, foetussenweefsel, .. zo van die zaken, die je menselijk dna stilaan uitschakelijken en je omvormen in een niet-menselijke zielloze cyborg.

Binc, van echte griep, influenza, kan je doodziek zijn, net als bij de huidige hype. Een griepje is hoe we vaak een verkoudheid noemen. Het is ook moeilijk voor te stallen dat er nog immer niets anders aan de hand is dan voorgaande jaren, NIETS ANDERS! behalve dan dat een stel idioten hun kans schoon zien om het leven van andere mensen niet te redden, maar te VERZIEKEN. De natuur redt zich wel en jij en ik zijn natuur, daar kan je maar het beste van af blijven, anders gaat diezelfde natuur zich verzetten tegen de ingrepen die mensen met hun verstand, maar zonder hun intuïtie toepassen in de natuur (nogmaals, dat is inclusief de mens). Intuïtie is een groot geschenk dat wel wegduikt als paniek toeslaat.
Adem in, adem uit.

Het blijft allemaal vreemd Gerard.
Wat we zien is idd hele heftige verschijnselen bij deze Corona griep. Terwijl er minder doden zijn dan andere jaren. Was er voorgaande jaren dan iets anders aan de hand dat het dodental daarin hoger was? Ik heb sterk de indruk dat er iets anders aan de hand is. Ik kan het alleen niet verklaren.

misschien iets anders, natuurlijk en of geknutseld. Misschien valt het nu meer op.

Als ik zie hoe alles nu loopt, hecht ik steeds minder waarde aan de knutseltheorie. Ik vind het ook niet zo belangrijk op dit moment. Het gaat meer om de politieke beslissingen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.557
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan