Binc, dat mensen meer en eerder ziek worden is ondermeer het gevolg van de weinig zonlicht. We worden bang gemaakt voor de zon, terwijl we dat zonlicht juist zo hard nodig hebben. (Verder hebben minimaal 2,5 gram vitamine C per dag nodig, bij stress en ziekte meer, tot veel meer.) Vervolgens worden we op allerlei manieren bang gemaakt en dat is niet goed voor het afweersysteem. De gekte neemt alleen maar toe, de meest idiote liegende paljassen spreken het volk waarschuwend toe (en de goegemeente trapt er met open ogen in). Ik denk niet dat er opzettelijk verzwakkende stoffen rondgestrooid worden. Wel zijn steeds meer mensen aan de medicatie, sederende- en slaapmiddelen, boeddrukverlagers, antidepressiva, anti-drukke kinderen (ritalin), pijnstillers enzovoort. Vervolgens komen inmiddels vrijwel alle grondstoffen uit China, ook veel voedingsmiddelen en in China kijken ze niet zo nauw op een beetje gif; door jarenlange onderdrukking is het verantwoordelijkheids-gevoel tot onder het vriespunt gedaald.
Ja Gerard, dat geloof ik ook. Vitamine D, andere vitaminen en mineralen tekort zullen idd een rol spelen. Evenals leef omstandigheden. Of dit echter het enige is vraag ik me wel af. Uiteraard hebben al die medicatie een invloed. Maar zou dit allemaal het enige zijn? Vroeger als je ziek werd dan was het een griepje. Het gaat me om de heftigheid die deze griep geeft. Nogal extreem. Daar moet toch iets meer zijn van buitenaf wat hier invloed op heeft. Toch ook wel vreemd dat ze in het riool willen neuzen en testen op corona besmettingen. Of het in ons kraamwater zit zou me niet verbazen. Er zit wel meer rotzooi in kraanwater wat er niet in hoort zoals fluoride.