Coronavirus

Enjoy the show! 😉

En als die Biden ineens positief test dan is zijn zogenaamde hersenaandoening zeker ineens de schuld van Corona. Ze hebben toch gezegd dat Corona de hersenen aan tast. Dat zou vaag zijn omdat ie al die hele tijd de mafioso speelt. Dus ongeloofwaardig word hij dan. En dan is HCQ het geneesmiddel voor Trump die natuurlijk beter is geworden. En dan stemt iedereen voor Trump 🤪🤪

https://nos.nl/artikel/2350714-trump-heeft-verkoudheidsklachten-dochter-en-vicepresident-niet-besmet.html

Nou, daar gaat mijn verhaal. Dan zal de verklaring wel zijn dat de mondkapjes werken aangezien hij tijdens debat er 1 op had.

?s=20

Als dat zo is dan is het helemaal vaag. Van de zomer wist ik wel dat ie dat nam idd. Maar neemt Trump tot op de dag van vandaag HCQ dagelijks in? Maar die Biden zou eigenlijk over een week of 2 nog eens getest moeten worden. Iemand besmetten duurt 2 weken toch dacht ik?

Trump gaat dus toch genezen met HCQ nu hij positief is getest voor het publiek? Het word Steeds ingewikkelder als hij ook preventief HCQ neemt zoals Sampjes zegt. Kortom, gewoon maar weer afwachten en zie wat er gaat gebeuren.

?s=20

Kan het zijn dat deze tweet nep is?

Op het Twitter account van Trump zelf hele andere datum en tijd van dezelfde tweet maar dan anders.

Er is met de tijd en de datum geknoeid om de 1 of andere reden. Ene tweet geeft een tijd aan van 4.44 en de andere 9.44. Op 2 verschillende data. Vreemd.

In dit geval van potus en ega is niets wat het lijkt vrees ik en moeten we denk ik vooral vanuit strategisch oogpunt naar kijken iets wat mike meer dan voortreffelijk kan uitleggen.

@jokejoke: als het dan echt moet is dit ook een optie met een tekst erop

https://shop.spreadshirt.nl/ninefornews/pinokkio+rutte+op+voorkant+witte+print-A5efe591c22250972ed2705d2?productType=1406&sellable=ekdqZZ3vbQux9VoD3QYD-1406-41&appearance=2&size=29

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan