Coronavirus

Dit soort berichten zorgen ervoor dat je het weet. Daarvoor is geen wetenschappelijk nep bewijs nodig. Of werkzaamheden op de afdeling Corona.

En dat allemaal ivm een virus. Vroeger als je ziek was dan was je gezond. Het lichaam heeft dan immers iets op te ruimen. Nu zijn we moordenaars waarvoor concentratie kampen opgezet moeten worden wanneer mensen terecht kritisch zijn over een zogenaamd dodelijk virus.

https://www.burgerfront.nl/australisch-lagerhuis-stemt-in-met-concentratiekampen-voor-complotdenkers/?fbclid=IwAR0j4wSSJ8ZFmbLg_MghmgIUTx8b_hSd2auXq8aBTcWv9qWkDGnzpqpaYaE

Ja red oktober, wordt chaos. Dit is een strategie. Ik denk dat dit meerdere doelen heeft. Hij geneest straks dmv HCQ. En dit kan een teken zijn dat Trump extra beveiligd ondergedoken zit. Appear weak when you're strong!

Joost

Sampjes: Het bekende verhaal, en nu de oplossing: Hoe ziek waren die 12.000 doden van de griepgolf van 2018? Een beetje grieperig en toen vielen ze ineens om, dood? Nee, die waren ook doodziek, zo doodziek dat ze er van dood gingen. Dat je van de, inmiddels voorbije, griep dus ook heel ziek kon zijn is niet uitzonderlijk. Oh ja, intuberen maakt de zaak nog wat erger, weinig verplegend personeel en artsen die daarvan op de hoogte waren, blijkbaar.
Overigens: Periode oktober tot en met maart is er altijd griep, deze keer zal het de 2e golf genoemd worden. Makkelijk spelletje voor de machtsidioten: neem iets vaags en onzichtbaars als een virus en bouw er een verhaal omheen met veel dreiging en je zit weer even gebeiteld. Begrijpeliojk wel hoor, want echt iets presteren kunnen ze niet, behalve ellende bij de bevolking veroorzaken.
Ik ben het goed zat!

Iedereen blijft maar vasthouden aan ziek als je alleen maar besmet zou zijn. Plus dat die testen niet kloppen.
Mocht hij getest zijn dan weet hij heus wel wat hij doet.

Oké wat moet ik hier nou weer van denken? Heeft ze dik vet betaald gekregen ineens 180gr gedraaid? Was dit een actie om ons ‘complotdenkers’ voor paal te zetten? WE zit hierachter schijnt, is dit onhandig bedacht of bewust? Jeetje raak er wel van in de war eerlijk gezegd.

https://www.ad.nl/show/famke-louise-en-diederik-gommers-starten-coronacampagne-samen-bedacht~a017137b/

Trump en Melania hun besmetting zal het hele verhaal kunnen gaan omdraaien.

Want wat als je besmet hebt maar nergens last van hebt? [Waar zijn we dan allemaal mee bezig?]

Wat als Trump nu zijn nieuwe "Vaccin" inzet dat niet van de WHO afkomstig is en het is effectief? [Waar zijn we dan allemaal mee bezig?]

Wat als er een ander effectief (natuurlijk) middel is, zoals Kinine (of Synthetische HCQ) en hij is er binnen no time weer bovenop? [Waar zijn we dan allemaal mee bezig?]
Goed opletten nu!

Voor wat betreft Famke Louise...... Ik vermoed dat ze de wurggreep van haar media overlords heeft gevoeld.

"STICK TO THE FUCKING PROGRAM" Dat zal haar zijn toegefluisterd. Middels afpersing hebben ze haar inkomsten en dus haar levensonderhoud stop gezet. Events en optredens die in de planning stonden zijn zomaar afgelast. Het smerige AD zet er zelfs een kreet bij als "Ze heeft dit aan zichzelf te danken".
Je leest zelfs berichten over hoe ze is bedreigt en hoe ze nu met beveiliging over straat moet. In wat voor land leef je dan? Denk logisch.. Wat hebben we geleerd hier?

Nogmaals, bij welk platenlabel had ze deals? Welke organisaties zijn daarmee verweven? Wie staan aan de top van deze organisaties? Ik heb het in een vorige post op dit forum al uitgelicht. De antwoorden zijn er.

Ik had hierover in het Viruswaarheid topic gepost.

Post nummer #315302

Vooral dit deel:
In het geval van Famke Louise heb ik echter wel zware twijfels. Bij mij rijst de indruk dat ze is ingezet als een “Patsy” om te pogen deze beweging in diskrediet te brengen. Hoop dubbelzinnige contacten voor Famke, vooral via haar platenlabel. [TRIFECTA]
Erg typisch ook dat ze zich heeft laten lenen voor deze complete afgang.

Wie zijn de mensen achter het TRIFECTA platenlabel? [SPEC].
Wie is Breghje Kommers? Wie is haar echtgenoot? Wat was zijn boodschap aan het begin van de plandemie?

Is zij niet gewoon ingezet om schade toe te brengen? Is dat niet gewoon deel van haar betaalde deal? Zij is een typische verzinnebeelding van alles wat fout is in Nederland momenteel. Ze representeert het volledige nihilisme en verval dat wel meer van deze TRIFECTOIDS vertonen.
Wel even wat extra nuance erbij.
Ik denk dat Famke Louise WEL OPRECHT was in haar gevoelens. Ik denk dat ze er werkelijk niet meer in geloofde, en dit een stem wilde geven.

Maar het meisje is 21 jaar en communicatief weinig vaardig. Ze heeft impulsief gehandeld, en zich niet gerealiseerd hoe afhankelijk ze was van de wurggreep van haar media overlords. Ik denk dat ze zoals meerdere BNers de waanzin niet meer zag zitten. Het is ook openbaar geworden dat BNers aan het begin van het verhaal zijn betaald voor de Pro Corona maatregelen boodschap.

Mediaschaken..

Een nachtmerrie voor veel ouders dreigt uit te gaan komen in dit Pedo land! Ik hoop van harte dat de white hats vaart maken want het wordt van kwaad tot erger en wij wakkeren zijn ook de dupe!

https://www.rtlxl.nl/programma/rtl-nieuws/fc37b1e2-7b4a-47e6-96e2-b016955a640a

@Sampjes
Een nachtmerrie voor veel ouders dreigt uit te gaan komen in dit Pedo land! Ik hoop van harte dat de white hats vaart maken want het wordt van kwaad tot erger en wij wakkeren zijn ook de dupe!

https://www.rtlxl.nl/programma/rtl-nieuws/fc37b1e2-7b4a-47e6-96e2-b016955a640a
Heeft iemand zich afgevraagd of dit ook daadwerkelijk gebeurt? In hoeverre is dit daadwerkelijk een ding dat plaats vind op grote schaal? En in hoeverre is dit gewoon een staaltje blufpoker van het overheids en media kartel? Kennen we mensen waarbij de kinderen uit huis zijn gezet? Heeft de overheid er überhaupt zicht op? Kinderen worden toch amper ziek?

Ook hier moeten we opletten, want via de media wordt een sfeer gemaakt.
Maar ook hier, in hoeverre gebeurt het echt? We moeten echt proberen logisch te blijven denken want deze sfeermakerij heeft mijns inziens hoofdzakelijk het doel om mensen te demoraliseren, en demotiveren.

Er zullen natuurlijk mensen zijn die wel een dergelijk scenario meemaken, maar dan moeten we ons afvragen in hoeverre dat daadwerkelijk nieuw is, en in hoeverre deze rot al langer in onze maatschappij aanwezig is.

Ff geen idee of ik dit nu beste hier plaats of in Trump topic.

Charza idd, waar zijn we dan mee bezig. Goed verwoord.

Gewoon iets om in de gaten te houden. Wanneer krijgt Biden last van dit killer virus? Als het zo een killer is waarbij afstand en mondkapjes noodzakelijk zijn dan moet Biden inmiddels doodziek zijn na het debat. Wie weet komt Amerika idd tot een heel ander besef: waar zijn we mee bezig😉😉 dat is het beste wat ik tot nog toe lees in dit artikel.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5187674/trump-corona-campagne-verkiezingen-verenigde-staten?fbclid=IwAR1hDsHeEaRWn7mHTj2PiRKvEQ0MlF-wD0uabePn-JaEeVGGRysnfjP0SQc

@Sampjes

Klopt inderdaad. Het is al "oud" nieuws. Een hoop spierballentaal en bluf. Net zoals alle doden die zouden vallen overal? Allemaal demoralisatie.

@Binc

Trump zijn besmetting zal en de exposure die dit krijgt, zal de Corona hoax ontzettend uitvergroten. Dat, of de media is ineens compleet stil waardoor ze niet meer geloofwaardig zijn...... Het is zo goed als schaakmat.

Tr4agh6wm5fujc73was0uf9lyqxnarjhj.jpg

Mike

Ik hoop maar dat Trump niet erg ziek is en dat hij snel herstelt.

https://www.nu.nl/283492/video/wat-betekent-positieve-coronatest-trump-voor-verkiezingen-vs.html

https://8kun.top/qresearch/res/10864179.html#1086467912652519

Red October (Patriots in control).

Maak je geen zorgen, dit is een gecalculeerde move.

Biden gaat zich laten testen. Lijkt het er op dat hij al in de val zit? Als hij positief test zal ook hij in isolatie moeten en geen campagne kunnen voeren. Test hij negatief dan kunnen de Corona maatregelen geen stand houden aangezien dit virus zo ontzettend dodelijk is. Komt dan de leugen eindelijk uit?

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5187759/joe-biden-wenst-donald-trump-beterschap?fbclid=IwAR08ZO2iUqQUzEx24PCX8x0lO1gWswJX5UiSLlX9fgcDruJAQynr6HqrYcA

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan