Coronavirus

Gelukkig : er is een verklaring waarom er in Afrika niks aan de hand is.

https://www.nieuwnieuws.nl/5149420/neanderthalergenen-zorgen-voor-ernstigere-covid-symptomen/

5s5i02ohdrk10hagk5v6thn2c054pdl4.jpg

de dochter van een vriendin werkt bij kruitvat, kreeg gisteren te horen dat er vanaf vandaag mondkapjes gedragen moesten worden , ze kregen er meteen een aangereikt , ze kwam huilend thuis , ze is astmatisch en gaat hier niet in mee, vanaf morgen meld ze zich ziek , wat vreselijk !

We zijn al ontdekt door de medische maffia voor het jaarlijkse griepvaccin in Frankrijk.

l'épidémie de coronavirus nous montre chaques jour combien les complication d.une maladie infectueuse sont graves chez les personnes agees ou fragiles. Il faut a tout prix les prevenir

de coronavirus-epidemie laat ons dagelijks zien hoe ernstig de complicaties van een infectieziekte zijn bij ouderen of kwetsbaren. We moeten ze koste wat het kost voorkomen

Wij laten natuurlijk deze gifbeker aan ons voorbij gaan

Laat het maar massaal ziekmeldingen regenen. Make it rain!

Mike

Heb jij je ook ziekgemeld nadat je in de uitzending bij henk had verteld met het ov te hebben gereisd voor je werk en dus WEL een slavendoek om te hebben gedaan.
Dat is dan toch raar of snap ik nu iets niet.
Tja ik weet het ik ben n vrouw maar toch wil ik die vraag wel stellen en hoop daar ook n antwoord op te krijgen.

Joke, hij zei dat het voor re-integratie traject was. Dat betekent dat je vanuit ziekte weer langzaam wat uurtjes op gaat bouwen en gesprekken hebt met re-integratie bureau. Zijn zeer strenge regels waar men zich dan aan moet houden. Dan heb je dus al geen keuze als je je baan wilt behouden en is compenseren de enige optie.

Update Portugal,  vandaag was er een demonstratie in Faro, het waren artsen en verpleegkundigen uit de ziekenhuizen rondom Faro ( ic personeel ) de ziekenhuizen en ic afdelingen zijn leeg en worden vrijgehouden voor Corona patiënten , andere behandelingen gaan niet door en operaties worden uitgesteld , hetzelfde als in Nederland , heb een verpleegkundige gesproken , ze sprak goed Engels , de ziekenhuizen zijn leeg ! Ze begon opeens te huilen en vroeg wanneer houdt dit op? Ik zei als de mensheid dit inziet en stopt , ja zei ze maar de mensen willen het niet horen, ik zei ,in Nederland is het exact hetzelfde maar is er veel meer verzet , ik gaf haar een schouderklopje , opmerkelijk was dat er een paar honderd medici waren , ik keek later in het hotel het journaal en zag er Max 20 in beeld demonstreren.. in het hotel bij de receptie sprak ik een meisje die na een half jaar weer mag werken , de hele dag met mondkapje, ik vroeg haar hoe ze over Corona dacht , ze zei ik wil dit niet en voel me zo moe , maar als ik niet meewerk ben ik mijn baan kwijt ! Het meest schrijnend zijn de kleine kindertjes die hier dag in dag uit met kapjes lopen , en zoveel angstige mensen die zowel binnen en buiten met muilkorven  lopen en zelf in de auto met een kapje rijden , ik word er moedeloos van ..

Heb jij je ook ziekgemeld nadat je in de uitzending bij henk had verteld met het ov te hebben gereisd voor je werk en dus WEL een slavendoek om te hebben gedaan.
Dat is dan toch raar of snap ik nu iets niet.
Reeds hier beantwoord, Joke, direct nadat je de vraag stelde. Daar waar je de vraag stelde heb ik hem ook beantwoord. Heb je dat gemist?

Binc gaf het ook al aan: dit zou me anders mijn baan kosten. En zonder werk geen inkomen en dus ook geen forum. Elke maand roep ik op tot vaste donaties, zodat ik niet afhankelijk hoef te zijn van een werkgever. Met 3000 maamdelijkse donaties van slechts 1 euro moet dat geen probleem.zijn, wetemde dat hier op 1 dag al 3000 bezoekers komen, maar de Nederlander neemt liever dan hij geeft.

Mike

Voor mij helaas ook weinig keus. Als ik me ziek meld, heb ik geen inkomsten en als ik me niet aan de regels houd, kan ik vertrekken. Dus het wordt balanceren op het randje.

Hier wordt weer een spel gespeeld. Waarom heeft Trump ineens Corona? Is dat om Hydroxychloroquine weer in het nieuws te krijgen? Of krijgt hij als eerste ‘het vaccin’?

Uiteraard geniet de linkse roeptoeter media van het feit dat Trump nu COVID schijnt te hebben. Mijn voorspelling: zo vlak voor de Amerikaanse verkiezingen gaan Trump en zijn vrouw genezen met HCQ. Ook denk ik dat hij helemaal geen klachten heeft van Covid. Mooi toch als de waarheid over de Hoax die Corona is nog even duidelijk word vlak voor de verkiezingen. Uiteraard zal de linkse media er in de tussentijd alles aan doen om hem te framen en weg te zetten als ziek vogeltje.

Het gezond en nuchter verstand is weer ver te zoeken.
NOS meldt: Trum heeft corona en vervolgens dat hij en zijn vrouw getest zijn en dat de test positief was voor cojona. Het virus hebben en er ziek van zijn zijn twee verschillende dingen. Ook het bericht van Trump wat Bastiaan hierboven gepost heeft geeft geen uitslag of deze mensen ok werkelijk ziek zijn. Mist alom.
Wat mij betreft is en blijft COVID-19 niets anders dan een griepgolf, zoals alle andere, inclusief hier en daar net weer iets andere verschijnselen.
De mensheid is grotendeels idioot, dom en slaafs.

Ja Gerard, maar dat hij ziek is dat is iets wat mensen automatisch vanuit gaan als de media dat maar vertelt. Het staat nergens in zijn bericht. Trump weet allang dat hij weg gezet gaat worden als ziek persoon. Kan iedereen dat hij dit expres doet voor de verkiezingen en dan wellicht het ook nog duidelijk word dat de testen vals zijn. Iets in de trand van, save the best for last?

Wat mij betreft is en blijft COVID-19 niets anders dan een griepgolf, zoals alle andere, inclusief hier en daar net weer iets andere verschijnselen.

Toen ik dit gister zei tegen een verpleegkundige op de afdeling waar mijn vader lag antwoordde ze: ik heb zelf gewerkt op de Corona afdeling en het is echt niet vergelijkbaar met de griep, die mensen zijn echt heftig ziek! Volgens haar heel anders dan de seizoensgriep. Tja ik geloofde er geen barst van want ook mensen van 80+ die tijdens seizoensgriep op de IC belanden zijn heftig ziek. Maar nee ik kan dat niet weten want ik heb niet op de Cojona afdeling gewerkt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan