dit las ik net:
Dingeman de Visser heeft een bericht gedeeld.
Rijzende ster · 5 uur
Zojuist dit bericht naar iemand van de gemeente Middelburg gestuurd:
Hoi Jan,
Het weer klaart op, dan klaart de actieve Corona-techniek ook weer op.
Weet je trouwens dat er een Corona-slachtoffer in Serooskerke Walcheren is gevallen en dat er tussen Serooskerke en Aagtekerke een 5G mast staat? Overigens worden er ook via deels andere masten 5G uitgezonden en ook (onder de noemer) 4G+. Verschillende telefoons ontvangen en zenden/weergeven dit ook en ook bepaalde slimme meters/routers,etc. zenden dit al uit via testen. Ze zenden via al deze apparatuur diverse frequenties uit (dus via bij. 1 telefoon kunnen er gewoon vele diverse frequenties uitgezonden worden en word er gekozen welke frequentie op welk moment ze uitzenden) en zijn o.a. zo aan het testen wat de effecten zijn en of het inderdaad perfect werkt zoals ze al tientallen jaren geleden (en nog veel langer) heel intelligent en perfect ontworpen, uitgerekend en gecreëerd hebben. En het zijn niet alleen testen, maar meteen al activeringen, ze zijn nu met de uitrol bezig.
Het weer klaart op, dan klaart de actieve Corona-techniek ook weer op. De regen waarmee de artificiële nano-particles (het zogenaamde Corona-virus) over ons uitgesproeit werden en er met de nieuwe 5G en 4G+ frequenties werd gestraald om zo deze Corona artificiële nano-particles in ons lichaam en geest te activeren die ons gehele lichaam heeft opgenomen. En tevens is de nep-Corona-virus (een virus bestaat überhaupt niet, er is nog nooit een geïsoleerd virus gevonden, en (dus) is er altijd sprake van een kunstmatig nano-particle die bewust is ontwikkeld en uitgezet) een dekmantel voor de 5G en 4G+ testen en uitrol hiervan.
Stralinggevoelige en stralingbewuste mensen hebben de laatste dagen extreem veel schade van straling ondervonden en merken bijvoorbeeld sinds de Corona-techniek hier in Nederland is geïnstalleerd, dat de straling enorm verhoogd is. Extreme pieken van straling, vele verschillende type straling, die soms ook nog eens snel wisselen en worden gecombineerd, en welke enorme effecten op lichamen en de geest heeft, waardoor o.a. delen van het lichaam en geest uitvallen, haperen, kapot gaan, pijn, etc. Het pakt ons enorm!! Corona-virus is nep, een dekmantel en een misleiding. En er zitten nog meer agenda's, doelen, combinaties, effecten en acties achter.
Toevallig zie je geheel wereldwijd een structuur ontstaan van plaatsen waar de 5G techniek is uitgerold en aangezet en precies deze zelfde gebieden de Coronatechniek zijn uitwerking heeft op slachtoffers. Rara.
Zie de bijlage voor een voorbeeld-foto.
Ook vallen er weer ineens honderden dode spreeuwen (die dus een bepaalde frequentie en spanwijdte hebben overeenkomstig met de stralingfrequentie) in 1 klap uit de lucht vlak in de buurt van bepaalde 5G masten. En nog heeeel veel meer.
Ik hoop dat je hiermee wat goeds voor de mens en natuur kan doen.
Ik mail jou dit omdat jij volgens mij ruimdenkender en menselijker bent en dus ook zelf meer onderzoek doet vanuit jezelf in plaats van dingen aannemen wat word gezegd en wat er aan je word opgedragen, gegeven en medegedeeld word. O.a. al doordat je mij uitnodigde een gesprek te hebben en dit ook deed en ook via de mail mij diverse malen mailde en gewoon beantwoorde en mij helpt. En mij hoort. Dit vind ik fijn.
De gemeente Middelburg is misschien tevens meer in dienst van de mensen in plaats van er exact boven staan. Ik woon in gemeente Vlissingen en hier zijn de meeste beleidsmedewerkers misschien toch wat anders, dan is de vraag wie in dienst van wie staat en of er menselijk/gelijkwaardig en met hart en ziel geluisterd/gereageerd/uitgewisseld word. Ik heb met een beleidsmedewerker van gemeente Vlissingen iig niet zo'n gesprek gehad als met jou en deze reageert vervolgens ook niet meer en verwijst mij enkel door, waardoor ik weer van het kastje naar de muur word gestuurd (en dit blijft duren, terwijl de nood hoog is) en het gesprek met die beleidsmedewerker heel vreemd verliep en ik volgens mij niet echt werd verstaan/gehoord. Dit uitwisselende gesprek van elkaar en met elkaar met jou voelde en was heel anders. Vandaar dat ik nu jou mail. Dank je nogmaals dat je oprecht en als verbonden/bezield mens naar me luisterde en we gewoon gelijkwaardig open uitwisselden met elkaar.
Groetjes,
Dingeman de Visser