Coronavirus

Linkse deugmensen worden helemaal gestoord van de term 'Wuhanvirus',want 'racistisch'. Dus met z'n allen: #WuhanVirus.

Mike

Corona-update: bankbiljetten in quarantaine, recessie in Italië

Fysiek geld in quarantaine

Amerikaanse bankbiljetten die gebruikt zijn in Azië, moeten minimaal 7 tot 60 dagen in quarantaine. Pas daarna komen ze weer in omloop in de Verenigde Staten.

In Zuid-Korea gaan zelfs alle bankbiljetten in quarantaine. De centrale bank houdt briefgeld twee weken apart voordat biljetten in circulatie komen. Sommige worden zelfs verbrand om besmetting met het coronavirus tegen te gaan.

@sprout,ik wil graag mijn waardering uitspreken voor je bijdrages en volhardendheid! We hebben onze meningsverschillen gehad toen ik een jaartje of 6 geleden politiek gezien wat meer aan de linkerkant zat, maat je bent altijd gebleven en - veel belangrijker - je bent altijd fatsoenlijk gebleven en een man van de inhoud gebleven. Dank, veel dank!

Mike

Kan het niet zo zijn dat "ze" de hele economie om zeep willen helpen. En dat de DS dit wil d.m.v. deze hype.
Iedereen wordt horendol van dit virus de hele dag. Ik wil het niet eens meer horen.
zonde van mijn tijd.

Eens met jou Liesje. Je kan Fb of twitter niet openen en je word al ziek van de Corona.
En als er dan nog mensen zijn die echt levensmoe zijn kunnen die er altijd nog voor kiezen om zichzelf expres te laten besmetten. ??? Ze weten van ellende niet meer wat ze moeten berichten of zo.

https://www.ad.nl/ad-werkt/gezocht-vrijwilligers-die-zich-willen-laten-besmetten-met-coronavirus~a293e5b1/

Het wachten is op een nieuwsbericht dat de ijskappen gegroeid zijn door het stil leggen van industrieën vanwege Corona. En het daarmee onomstotelijke bewijs dat de mens direct verantwoordelijk is voor klimaatverandering.

De rijken der aarde maken trouwens giga winsten op de aandelenmarkt door deze virus hysterie al dan niet door markt manipulatie.

Thanx Mike! Jij ook bedankt!

Het is en blijft gewoon griep. Neem veel vitamine C, minimaal 3 gram ascorbinezuur, zelf zit ik rond de 6 gram. Over de dag verdeeld innemen. Houdt ziekte en de dokter, beide zijn nare plagen, buiten de deur. Vitamine C hersteld zelfs vernauwde aderen:
“Ik merkte in mijn contactlenspraktijk dat mensen die mooie vaten hebben, veel groenten en fruit zeggen te eten, terwijl mensen met atherosclerotische vaten vaker zeggen dat knakworst hun favoriete groente is. Na een forse literatuurstudie kreeg ik de indruk dat die slechte bloedvaatjes in de ogen een uiting zijn van latente scheurbuik, een chronisch gebrek aan vitamine C. Maar een langlopend experiment heeft die gedachte bevestigd: ‘Vaatafwijkingen in het netvlies herstellen binnen enkele maanden wanneer patiënten per dag 2 tot 10 gram ascorbinezuur gaan slikken.'”

Gerard, heb je ook een verklaring wat de reden is dat mensen ascorbinezuur niet verdragen? En anderen weer wel? Als ik ascorbinezuur neem mag ik gelijk rennen naar de toilet. Bij een kwart theelepel al. Ik had daarom de Esther C vanriant. Maar dat schijnt iets met de zuurgraad van de maag te doen als je deze in hoge dosis neemt. Dan kan je verstopping krijgen. Iets waar ik dus last van had. Wat is dan het alternatief?

Oei, Binc, al rennen bij een kwart theelepel! scheelt het nog als je het niet op een nuchtere maag inneemt en goed verdund met water en een beetje zout er bij?
Een andere vorm is ascorbylpalmitaat, dan is een vet-oplosbare vorm die, onder voorwaarden, ook de bloed-hersenbarrière kan passeren. De voorwaarden bestaan er uit dat er al voldoende vitamine C in het lichaam moet zijn, anders wordt het voor het de hersenen bereikt al omgezet in een niet -vetoplosbare vorm en daarom zou je het kunnen proberen.
Het is wel een beetje vreemd dat je bij zo weinig al problemen krijgt, maar heel misschien behoor jij tot de kleine groep mensen die nog wel zelf vitamine C kunnen aanmaken uit bloedsuiker, bij jou zou het benodigde enzym dan nog intact zijn en dat maakt je best bijzonder!

Ik ken de vetoplosbare variant idd. Die heb ik vaker gehad. Ik weet eigenlijk niet of het verschil maakt. Heb ik niet zo opgelet. Ik denk eerder dat het iets te maken heeft met het maagslijmvlies ofzo. Ik had het voor een poos terug ook met drinken. Het zakte gewoon niet. Inmiddels gaat dat wel wat beter. maar anderzijds heb ik geen behoefte om te drinken. Ik moet er eigenlijk heel erg op letten.
Misschien is Acerola een betere optie uiteindelijk. Al eens eerder gehad en dat ging wel oke, maar later ook niet meer. Ik denk niet dat ik zelf Vitamine C aan maak eerlijk gezegd. Maar toch leuk bedacht.

Is het toevallig dat Brabant hermetisch afgesloten is en zogenaamd stikt van een Corona virus? Of zou het komen omdat ze zo de boeren enigszins onder controle kunnen houden? In Brabant zitten immers erg veel boeren.

https://ermaggezongenworden.nl/noodhulp-aan-brabant-op-gang-gekomen-eerste-dozen-worstenbroodjes-gedropt-in-geisoleerde-provincie/

Dit is de gangbare opvatting. Overal hoor ik hetzelfde, met wie ik ook spreek, men vindt die heisa allemaal zwaar overdreven!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan