Coronavirus

It's possible that COVID-19 isn’t as fatal as most people think. And stockpiling hand sanitizer and masks could hurt people who are truly at risk: the elderly and those with weak immune systems.

https://abcnews.go.com/Health/early-mortality-rates-covid-19-misleading-experts/story?id=69477312

Mike

Thomas Post heeft een livevideo gedeeld.
29 minuten
mensen pas alsjeblieft op. wees alsjeblieft op je hoede. probeer iedereen hier over te informeren en waarschuwen!

Dienie Kars
2 uur
Video (5) corona virus (Volk wordt Wakker)
Op 10 maart 2020 in gesprek met Micha Kat (journalist/klokkenluider) van de website http://www.revolutionaironline.com
Deze video gaat over het corona virus en de bijkomende gevaren ervan voor de bevolking. Op de website Revolutionair Online heeft Micha Kat diverse artikelen geplaatst over het corona virus en andere interessante onderwerpen. Luister zelf wat Micha Kat in deze video over het corona virus te vertellen heeft.
Ons advies: Oordeel en onderzoek ook zelf wanneer U de tijd en interesse daarvoor heeft.
Laat deze video een ieder horen die het horen wil/kan: familie, vrienden, bekenden en collega's van U, zodat een ieder op de hoogte is van wat er werkelijk gaande is in Nederland en de rest van de Wereld.
VOLK WORDT WAKKER !!

https://www.facebook.com/waarheidsvinder/videos/10158174941114939/
op Facebook te beluisteren, uitleg volgens Micha Kat wat er gaande is momenteel

Ik weet niet wat ik vind van Micha Kat. Volgens mij ziet hij op iedere hoek een spook staan.
Hij is wel een Q-volger, maar hij zegt dit in het interview:

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het soms ook moeilijk vind om er nog in te geloven. Het duurt wel erg lang.

Het lijkt lang te duren, maar het netwerk dat wordt opgeruimd is zo ontzettend groot. Wij kunnen ons dat niet voorstellen. Er mag niks fout gaan waardoor er restanten overblijven.

Kat weet wel veel, dat dan weer wel.

Een zeer goede opname met Micha Kat. Alles wat hij zegt is hier ook al voorbij gekomen. Het is voor ons dus al bekend. Het is als het ware een hele goede samenvatting.

Dorothé

Overal paniek om dit Corona Virus. De wereld helemaal op zijn kop.
Twitter en Facebook zijn er al mee besmet. Ik denk dat daar ook et grootste besmettingsgevaar zit eerlijk gezegd.

Nu dit weer. Maar de producten die op de band moeten hebben ook mensen aangezeten. Mandjes en winkelwagentjes zitten ook vol met bacterieren. Maar contant geld willen de winkels liever niet ivm besmetting. Ze zoeken het maar uit. Hoe meer er verboden word hoe dwarser ik word in elk geval. Slimme manier van ze om contant geld langzaam te laten verdwijnen.

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/supermarkten-vragen-klanten-boodschappen-te-pinnen-vanwege-het-coronavirus/?fbclid=IwAR0Wd-pWoyj6Z9lCsfDh5oHseaeuACdi0YV0ASEoVZt6lUjHGUd_vrJQqxI

Oh ja, dan moet je natuurlijk ook nog je pincode intoetsen op dat vieze pin apparaat. Die zit natuurlijkniet vol met bacterieen als er al zoveel klanten voor je zijn geweest! Ze trekken maar handschoenen aan daar achter die kassa.

Nee daarom is dat contactloos betalen zo 'ideaal' hoef je de toetsen niet aan te raken. Van contactloos naar straks chippen in ons lijf. Daar zullen we ook niet onderuit kunnen als ze ons gaan dwingen om alleen maar daarmee te kunnen betalen. Smiechten zijn het!

En waarom is Italië zo enorm getroffen?wat is daarvan de reden, weet iemand dat? Een Italiaanse vriendin van mij vertelde dat het momenteel echt vreselijk is om daar te leven. Totale isolatie.

Ja, dat contactloos betalen is een optie. Maar dat kan maar tot een bepaald bedrag. Dan moet je alsnog je pincode invoeren. Bovendien, men mag toch zelf wel bepalen hoe hij of zij de boodschappen betaalt. Persoonlijk doe ik er dus helemaal niet aan mee. Zij passen zich maar aan.

Over Italie is wel iets gezegd maar weet eerlijk gezegd even niet meer wat. O.a omdat het de gebieden betreft waar mensen in opstand komen.

Sorry hoor Dieni Kars, ik weet niet wat zij op heeft maar buitenaardse schepen die hangen in de lucht en komen ons helpen uuhmm dat gaat mij te ver. De rest sta ik wel volledig achter.

Sampjes nu reageer je net zoals de meeste mensen. Ik heb ook nog nooit gelezen over schepen in de lucht,
Maar de meeste mensen weten ook niets over QAnon en de Elite en Deep State en reageren net zo als ze dat voor het eerst horen.
en, laten we eerlijk zijn het klinkt allemaal zo onwaarschijnlijk.

Maar inmiddels weten wij wel beter. Ik neem als voorbeeld vandaag via de media weer over het verhaal van Poch. Weer bewijs gevonden dat is achter gehouden. Mede daardoor - hoe we constant door de regering worden bedrogen - geloof ik ook verhalen die ongelooflijk schijnen.
Maar we zullen het zien.
Wat mezelf betreft, diep in mijn hart denk ik vaak - dat kan allemaal niet waar zijn - maar tegelijkertijd weet ik dat het wel waar is. Voelt heel dubbel allemaal

Beoordeel zelf...

https://www.youtube.com/watch?time_continue=63&v=awHoxG7VSGc&feature=emb_logo

Tim

Het is en blijft gewoon griep. Neem veel vitamine C, minimaal 3 gram ascorbinezuur, zelf zit ik rond de 6 gram. Over de dag verdeeld innemen. Houdt ziekte en de dokter, beide zijn nare plagen, buiten de deur. Vitamine C hersteld zelfs vernauwde aderen:
“Ik merkte in mijn contactlenspraktijk dat mensen die mooie vaten hebben, veel groenten en fruit zeggen te eten, terwijl mensen met atherosclerotische vaten vaker zeggen dat knakworst hun favoriete groente is. Na een forse literatuurstudie kreeg ik de indruk dat die slechte bloedvaatjes in de ogen een uiting zijn van latente scheurbuik, een chronisch gebrek aan vitamine C. Maar een langlopend experiment heeft die gedachte bevestigd: ‘Vaatafwijkingen in het netvlies herstellen binnen enkele maanden wanneer patiënten per dag 2 tot 10 gram ascorbinezuur gaan slikken.’”

Heb het gisteren even uitgeprobeerd met de Vitamine C of het verschil maakt op nuchtere maag of niet. Ik kan er niet veel van hebben. Na het eten geen last. Maar later op de dag na een 2e glas ging het niet goed.

Gisterochtend had ik maar even de huisarts gebeld. Eerst kreeg ik een bandje te horen. Ik denk van het RIVM met een hele tekst en uitleg vanwege het Corona virus. Maar goed, dit ging dus over wat ik nu met me oog heb. In eerste instantie een foto gestuurd want heb geen zin om naar de praktijk te gaan. Ze denkt aan een vuiltje. Het advies is warme kompressen en schoon maken met kamille thee. Maar inmiddels heb ik net zulke walzakken onder me oog als dat die Erdogan heeft. Het lijkt alsof er vochtophoping zit. Vanmorgen bij opstaan helemaal dicht. Doet echt zeer en heb moeite met geconcentreerd kijken. Ik begrijp dat jij enig verstand hebt van ogen doordat je een contactlens zaak hebt? Heb jij enig idee hierbij wat dit zou kunnen zijn buiten vitamine C om? Coronaoog...? ?

Beoordeel zelf…

De commentaren onder dit filmpje op YouTube zijn wel interessant:

The Bible talks about Wheels within Wheels in which Angels of God use.
Ezekiel 1 : 16 - 19

I was thinking of the exact same thing when I saw it was a wheel shape. I think Ezekiel was having a vision when he described the wheel.

So it’s 50 times bigger than Earth? Hopefully it will take the Fallen Angels and Pedaphile Politicians off this Planet. Bible says the meek shall inherit the Earth.

Kijk uit voor the alien deception! Wat vaak wordt afgeschilderd zijn 4-dimensionale bedriegers (gevallen engelen) uit het rijk van Lucifer. Zij kunnen ook optische illusies creeren.

Mike

Even de lachspieren activeren ???

https://www.facebook.com/100013511985743/posts/862123650914693/?d=n

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug