Coronavirus

Jasper, het is waarschijnlijk gewone griep zoals dat er bij hoort tussen oktober en maart. Overigens is COVID-19 ook gewone griep, handig gehyped door misbruikers.
Ik heb nog geen steekhoudend argument gehoord waarom COVID-19 anders en gevaarlijker is dan andere griepsoorten.

Crimes Against Humanity. Een lange video van Dr. Reinier Fuellmich. Kortgezegd: er gaan koppen rollen.

Ik ben bovenstaande video nog aan het kijken, maar echt een aanrader hoor en goed te volgen in het Engels. Ik ken deze man nog niet maar hij legt verbanden met 2009 met de Swine-flu en legt heel goed uit wat er aan de hand is.

Op deze website kun je dagelijks, per gemeente zien hoe de toestand werkelijk is, op basis van officiele cijfers : https://www.corona-lokaal.nl/location/Nederland

en bijv. Purmerend, waar danny het over heeft : https://www.corona-lokaal.nl/location/Purmerend

lnl91tjff1ymb8ok4runfs26bec4zxer.jpg

Probeer het nog een keer, mijn andere post kwam niet door:

https://www.wyniasweek.nl/mondkapjesplicht-de-talisman-van-het-nieuwe-normaal/

Ik moet even mijn hart luchten;

Ik ben blij met dit forum. Ik weet niet of ik het anders zou trekken, deze Plandemie. Ik sta daar in mijn omgeving toch erg alleen in. Mijn man is voor een kwart wakker zeg maar,  maar we hebben er al de nodige ruzie over gehad. Ik sla door volgens hem. Dus ik houd thuis mijn mond behalve als hij er zelf over begint, dat werkt beter dan dat ik erover aan de gang blijf heb ik gemerkt. Ik laat hem langzaam wakker worden en dat gaat steeds beter moet ik zeggen. Hij begint steeds meer te zien hoe gekleurd de berichtgeving op de mainstreem media is. Elke keer als Trump geridiculiseerd wordt merkt hij dat op, dat is al heel wat haha..

Het is een moeilijke tijd en moet er vaak om huilen.

Afgelopen zaterdag ging ik met het lood in mijn schoenen boodschappen doen.  Ik had op FuckFacebook gezien dat de Jan Linders supermarkt waar ik altijd heen ga de mensen opriep om in de winkel een mondkapje te dragen. Dat was ik echter niet van plan. Ik ben helaas niet zo goed gebekt, sta gauw met mijn mond vol tanden en heb niet zo heel veel lef om weerstand te bieden aan blaffende mensen dus ik vreesde het ergste.  Ik ben de winkel ingelopen, een (niet ontsmet) winkelwagentje genomen en ben boodschappen gaan doen.  Ik voelde me wel opgelaten want bijna iedereen had een mondkapje op maar niemand heeft een opmerking gemaakt.  Gelukkig zag ik ook een aantal mensen zonder muilkorf!  Dat gaf met toch een beetje hoop, ondanks dat de meerderheid zo'n ding voor had. Ik ben mijn boodschappenochtend muilkorfloos doorgekomen gelukkig!

Op mijn werk hoef ik er al helemaal niet over te beginnen, allemaal deugneuzen. Dus ik speel het spelletje maar mee, om mijn baan te behouden. Er wordt daar wat gedesinfecteerd op een dag, flessen gaan er doorheen (ik doe het gewoon niet maar zeg er ook niets over en dat werkt goed, dus niemand heeft het in de gaten).  Vorige week was ik verkouden en dat durfde ik niet te vertellen op het werk want dan zouden ze me voor het blok zetten om me te laten testen en dat wilde ik niet. Dus heb ik me maar ziek gemeld en gezegd dat ik migraine had dus niemand had het in de gaten. Te triest voor woorden dat we niet meer verkouden mogen zijn.             En Trump is al helemaal de boeman en dan denk ik, jullie moesten eens weten.  De keren dat ik er wat over gezegd heb werd ik volledig de grond in geboord, staan ook niet open voor andere geluiden.  Maar ze komen er nog wel achter.

Zo dit moest ik even kwijt. Gelukkig dat dit forum er is.  Al ben ik geen grote bijdrager, ben heel blij met jullie!! Bedankt

Marian

@marianu, je zou kunnen overwegen om je aan te sluiten bij onze Telegram-groep. We zijn lokale en regionale groepen aan het formeren om het leed gezamenlijk te dragen en om over oplossingen na te denken.

Mike

@marianu

En Trump is al helemaal de boeman en dan denk ik, jullie moesten eens weten.  De keren dat ik er wat over gezegd heb werd ik volledig de grond in geboord, staan ook niet open voor andere geluiden.  Maar ze komen er nog wel achter.

Zo dit moest ik even kwijt. Gelukkig dat dit forum er is.  Al ben ik geen grote bijdrager, ben heel blij met jullie!! Bedankt
wat een ellende toch allemaal. Ik ben vorige week vrijdag in supermarkt (Coop) wel discussie aangegaan. Ook geen verplichting nog, wel dringend verzocht.

Wat Trump aangaat, kan je zeggen, je hoeft de man niet aardig te vinden of met alles eens te zijn, hij haalt wel oorlog uit de wereld, geen oorlog begonnen en Obama heeft er minstens 8 begonnen. Wie wil nu niet zo'n president. Dit zijn feiten die ze heel makkelijk kunnen opzoeken. Ook bij zijn aantreden een wet getekend die mensen/kinderhandel tegengaat en daar wordt hard aan gewerkt.

vandaag op TV RTL-Z (12) een bericht dat AH weer een speciaal uurtje voor oudere mensen instelt. ,s-morgens tussen 7.00 en 8.00.
Ik koop daar nooit maar ...... ze zullen toch niet zo gek zijn dat mensen daar intrappen hoop ik.

Jawel hoor, vanaf morgen gaan de eerste avondklokken in :

De belangrijkste punten uit het ACC van 6 oktober 2020:
- De besmettingen lopen steeds verder op. Deze getallen zullen in de komende weken nog zeker oplopen. We moeten nu maatregelen nemen om de R-waarde (1,5) weer onder de 1 te brengen (0,9) in aanloop naar de maand november.
- Landelijk gaan er wederom extra maatregelen worden genomen. Hiertoe nemen we maatregelen die hard zullen ingrijpen in ons leven.
- Landelijk: sportwedstrijden op amateurniveau worden per vrijdag 9 oktober verboden.
- Regionaal: Er wordt vanaf vrijdag 9 oktober een avondklok ingesteld van 22.00 - 06.00 in de steden Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag. Verdere uitwerking hiervan zal tijdens de persconferentie op donderdag 8 oktober worden toegelicht in samenspraak met de burgermeesters

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan