Coronavirus

Klein stukje vertaald (nou ja DeepL) uit het artikel:
de sensor bestaat uit twee delen. Het ene is een 3mm string van hydrogel, een materiaal waarvan het netwerk van polymeerkettingen wordt gebruikt in sommige contactlenzen en andere implantaten. De snaar, die met een injectiespuit onder de huid wordt ingebracht, bevat een speciaal ontworpen molecuul dat een fluorescerend signaal naar buiten stuurt wanneer het lichaam een infectie begint te bestrijden. Het andere deel is een elektronisch onderdeel dat aan de huid is bevestigd. Het stuurt licht door de huid, detecteert het fluorescerende signaal en genereert een ander signaal dat de drager naar een arts, website, enz. kan sturen. Het is als een bloedlaboratorium op de huid dat de reactie van het lichaam op ziekte kan oppikken voor de aanwezigheid van andere symptomen, zoals hoesten.
https://www.zerohedge.com/technology/microchipd-darpa-biochip-save-us-covid-can-control-human-dna

Bovenstaande Tweet is alweer verwijderd. Dit stond er in.

xqop2k14n700ht6cmqq2zsk2oxjfz7uw.jpg

Ik herhaal nog maar eens de instructies voor het plaatsen van YT-video's:
Voortaan NIET:

1. De link gebruiken van je mobiele YT-app
2. De link gebruiken die staat onder ‘delen’
3. De link gebruiken die je krijgt als je met de rechtermuisknop op de video klikt.

Voortaan WEL:

YT openen in een browser, zowel op je mobiel als op een computer (ik raad Brave aan) en de link gebruiken die in de adresbalk staat. Dit geldt ook voor Edwin en Johnny, bij wie ik dit recentelijk ook heb moeten corrigeren, en iedereen die meeleest en YT-video’s wil posten. Let op het verschil in weergave in bovenstaande post en hieronder:
Zo dus:

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&t=5226&v=PBRqqa7ZpeQ

Mike

Waar we dus tegenaan kijken, beste mensen, is de grootste zwendel van de 21ste eeuw: voer het aantal testen op, en de "epidemie" wordt zogezegd groter, terwijl het enige wat toeneemt, het aantal positieve testen is, hetgeen op zich niks bewijst, onder dewelke zéker geen "besmetting" met het "virus".

En weet u wat het ergste is? Dat een béétje journalist dit allemaal zelf op het spoor kan komen, als men maar de moeite doet. Onze media volgen echter unisono de onzin van de virologen, en bij uitbreiding de farmaceutische industrie.

https://www.tribute.nu/post/de-duivel-lacht-in-zijn-vuistje

Ook ik ontving van de middelbare “VRIJE school” de brief dat er vanaf maandag een verplicht mondkapje op moest. Ik heb direct bezwaar gemaakt middels een mail, waarin ik het belang van ademhaling en het Steiner gedachtengoed benadrukt heb, ik heb samen met een aantal ouders die er ook op tegen waren een app groep aangemaakt en een aantal ervan zijn intussen op gesprek geweest, ik word nog uitgenodigd. We hebben in ieder geval bereikt dat onze kinderen hiervan vrijgesteld zijn en ze hier niet op aangesproken mogen worden. We gaan door tot de plicht wordt opgeheven. Mijn dochter heeft deze alleen een paar tellen opgedaan bij binnenkomst, waar ze nb stonden te controleren! maar vervolgens direct weer afgedaan en niet meer opgezet.
Wij hebben een aantal voorbeeldbrieven waar uit geput kan worden maar er zijn er ook op social media intussen een heel aantal te vinden. Stel de directie verantwoordelijk voor de schade die het aanricht en wijs ze op het ontbreken van juridische grond, ze hebben geen poot om op te staan.
https://www.burgerfront.nl/mondkapjes-op-school-doe-aangifte-voorbeeldbrief/

Ook ik ontving van de middelbare “VRIJE school” de brief dat er vanaf maandag een verplicht mondkapje op moest. Ik heb direct bezwaar gemaakt middels een mail, waarin ik het belang van ademhaling en het Steiner gedachtengoed benadrukt heb, ik heb samen met een aantal ouders die er ook op tegen waren een app groep aangemaakt en een aantal ervan zijn intussen op gesprek geweest, ik word nog uitgenodigd. We hebben in ieder geval bereikt dat onze kinderen hiervan vrijgesteld zijn en ze hier niet op aangesproken mogen worden. We gaan door tot de plicht wordt opgeheven. Mijn dochter heeft deze alleen een paar tellen opgedaan bij binnenkomst, waar ze nb stonden te controleren! maar vervolgens direct weer afgedaan en niet meer opgezet.
Wij hebben een aantal voorbeeldbrieven waar uit geput kan worden maar er zijn er ook op social media intussen een heel aantal te vinden. Stel de directie verantwoordelijk voor de schade die het aanricht en wijs ze op het ontbreken van juridische grond, ze hebben geen poot om op te staan.

Top Tanja! Dit zouden mensen misschien ook wel kunnen gebruiken om aangifte te doen tegen een werkgever die mondkapjes verplicht. Of wie weet aangifte tegen het OV.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan