Coronavirus

En, wat was de uitslag? Ze moeten toch binnen blijven als ze symptomen hebben? Waarom doen ze dat dan niet? Ze zouden gestraft moeten worden hiervoor!

Twee positief en twee negatief. Degene die positief zijn getest hebben zichzelf 10 dagen opgesloten.

Aanvulling: Huisarts Rob Elens raadt Zink Methionine aan. Volgens hem word dat beter opgenomen dan de picolinaat versie. Ik koop het hier: https://www.vitalize.nl/vitalize-zink-tabletten.html

Dat wist ik niet. Als de Picolinaat op is ga ik Methionine bestellen.

Binc,

Er is ook een zink supplement met koper.

https://www.deonlinedrogist.nl/vitakruid-zink-methionine-koper-capsules-p-63662.html

Ik had ook begrepen van Rob Elens dat hij supplementen aanraad met het GMP-keurmerk. Zijn er mensen die meer over dat keurmerk weten en of dat echt beter is?

Die Zink Methionine die ik koop heeft GMP. En alle supplementen van het Amerikaanse merk NOW zijn ook GMP getest. Ik slik diverse supplementen van dat merk. Maar ik had ook begrepen dat de magnesium van NOW vervuild zou zijn met arsenicum? Hoe kan het dan GMP getest zijn vraag ik mij af?...🤔

Kevin

Het is allemaal zo dubbel. Vanmorgen nog een blij gevoel na het bericht van Trump. En vanavond zakt de moed je weer in de schoenen, doordat de Spoedwet er gewoon doorheen gaat komen😔 hoop echt dat er nog dingen gaan veranderen binnenkort!
Dit soort dingen zijn echt niet goed voor een mens😤

In onderstaande video kan je een aardig idee krijgen hoe DNA werkt. Meer dan een idee krijg je niet, want wat dan weer precies dat DNA bestuurt, tja, daar komen we niet achter. Maar als je het zover snapt als de documentaire het uitlegt, dan krijg je er wellicht diep respect voor. Dan snap je ook meteen waarom je met je vingers af moet blijven van DNA en dus ook van virussen:
What Darwin Never Knew

En vanavond zakt de moed je weer in de schoenen, doordat de Spoedwet er gewoon doorheen gaat komen😔 hoop echt dat er nog dingen gaan veranderen binnenkort!
Dit soort dingen zijn echt niet goed voor een mens😤

Alles is optics and trust the plan.

Omdat je steeds je twijfels hebt zegt dat genoeg over het diepste vertrouwen wat je hebt in het plan en the patriots.

Je hoeft je geen zorgen te maken als je n uitweg hebt als het water je echt tot de lippen staat en je geen hoop en vertrouwen meer hebt in een betere situatie.

Kijk eens naar de movie massada en trek je eigen conclusies.

Heb je nu echt ‘gelooft’ dat die spoedwet er door commonsense in de politiek niet had gekomen ...

Kom op hoe naief is dat geweest en precies dat is wat je nu parten speelt, onrealistische verwachtingen gebaseerd op hopium.

Politiek is is bought, bribed and sold !!!

Wie begint met n verwachting eindigt altijd met n teleurstelling !

Speelt onze Erasmus ook een hoofdrol?
Twntyq0r86uqypuzj4dbzzgq3ldrq2pmk.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan