Coronavirus

Wat een ellende voor je JVG. Het zijn wel hoge getallen in Spanje overlijden covid, ik zag 47 miljoen inwoners, dus in verhouding veel hoger dan in Nederland. Met name Madrid al 10.000 doden. (en geen 40.000 maar nog veel 32.400 doden.

Waar die cijfers vandaan komen Joost mag het weten.

Tot en met 21/9/2020 in Spanje 260.576 doden ofwel 983.31/dag

In 2019 : 1141.04/dag

In 2018 : 1172.48/dag

Het laagste getal sinds 1987 is van 1987 en is 833/dag oplopend tot 1997 met 957.62/dag. Vanaf 1998 (met uitz. van 2001 en 2002) is het gemiddeld cijfer per dag hoger dan nu. Als dit zich zo voortzet is dit het laagste jaarcijfer sinds 1998 (uitz.2001/2002) Maar percentagegewijs betekent dit met een bevolking van zo´n 39.000.000 in 1987 een 0.78% tov 0.76% nu

En deze cijfers komen van het Ministerio de Sanidad hun eigen website.

Met cijfers wordt gegoogeld. Het handboek van Billy-boy* Gates is "How to lie with statistics".
(*Billy-boy omdat ik het een kinderlijk ventje vind en verder een narcist eerste klasse, heeft plezier in zijn kleine wereldje om succesjes die helemaal alleen geweldig zijn voor hemzelf.)

Gaan we van de officiële cijfers uit van RIVM en WHO, dan is er niets anders aan de hand GEWEEST! dan griep van EEN corona-virus. Geweest omdat de SARS-COV-II epidemie allang voorbij is, zo gaat dat altijd met griep. Nu zijn er weer nieuwe griepgevallen zoals altijd. Met een PCR-test kan je duidelijk aantonen dat die test ongeschikt is.

Onvoorstelbaar dat een groot deel van de wereldbevolking nog steeds de rol van slaaf verkiest in plaats van zelf de dingen te onderzoeken.

Del Bigtree die klip en klaar laat zien via METEN = weten wat diverse soorten 'slavendoeken' doen mbt. zuurstof niveau's en co2.

Kijk en huiver.

&feature=emb_logo

En de tekst op zn pagina via stichingvaccinevrij.nl
https://stichtingvaccinvrij.nl/het-mondkapjes-experiment-van-onderzoeksjournalist-del-bigtree/

Door sturen aub naar een ieder die je kent.

Leuk zo'n experiment, maar of het nou werkt of niet: het is overbodig, daar moet de nadruk liggen.

Trump zegt nog steeds dat China de oorzaak is van het 'Coronavirus'.

Zegt hij dat om China te straffen voor wat ze Amerika jarenlang hebben aangedaan met spionage en handel?
It was China's fault. China is gonna pay a big price what the've done to this country. China is gonna pay a big price what the've done to the world. This was China's fault. Remember that.

Het gaat veel verder dan dat. Het 16 year plan to destroy America (8 jaar Obama, 8 jaar Hillary) hield o.a. in dat de Amerikaanse soevereiniteit volledig zou worden overgedragen aan China. Obama deed dit door de kool- en staalindustrie volledig te outsourcen naar China, met gigantische werkloosheidscijfers en bijbehorend drugsgebruik in met name het platteland (Mid-West) tot gevolg. Hillary bood via haar corrupte pay-to-play China toegang tot Amerikaanse staatsgeheimen. Het einddoel was de uitrol van een marxistische NWO, een controlestaat naar Chinees model met digitaal geld, 5G en een sociaal kredietsysteem. Daar steekt Trump reeds vanaf zijn aantreden op 21-1-2017 een stokje voor. Met dit 'virus' heeft hij weer een legiieme reden om naar China te wijzen.

Mike

Jvg, in Google word aangegeven hoeveel gevallen er zijn. Daarnaast het aantal doden. Vakje hersteld is helemaal leeg. Hoe zou dat nu komen. Dat mogen we natuurlijk niet in 1 oogopslag zien. Dus als men een beetje wakker is gaan ze het zelf uitrekenen en dan valt het allemaal best wel mee.

Vanochtend was ik in gesprek met iemand over iets. Ging niet over Corona. Krijg ik dit.

Ik heb in maart corona gehad en ben een van de mensen die daar nog heel lang last van heeft, dit was al eerder bekend. Bloedwaarde lieten nu ook een verhoogde waarde zien die een longembolie kunnen veroorzaken dus werd door longarts gebeld dat ik me meteen moest melden [ de speodeisende hulp.

Lijkt wel of ze nu bezig zijn die zogenaamde Corona patiënten nog meer in angst te brengen. Maar eerlijk gezegd, ik snap er de ballen niet meer van en het is om gek van te worden. Door Corona krijg je blijkbaar ook een embolie en moet men naar de spoedeisende hulp? 🙄

Overigens was het gelukkig geen embolie. Maar Corona is wel nog echter geworden 🤔

Misschien kunnen ze zo beter bewijzen dat de ziekenhuizen of spoedeisende hulp vol zitten met Corona patiënten. Geen idee maar het zou me niet verbazen. Verder zeg ik er niks van. Ze weet best wel dat ik niet in Corona geloof.

Ik heb het over het totaal niet enkel over de coronqdoden hetgeen er nu zo een 32500 zijn.dus 260500-32500=228000 doden, ofwel 934/dag

Deze 32500 zijn immers extra doden die anders niet dood zouden zijn volgens hen

En hoeveel zijn er herstelt? Heb je dat uitgezocht? Zijn dat meer mensen dan de doden? En kun je op basis van het aantal mensen dat herstelt is dan ook een globale schatting maken van de gevallen die nu ziek zijn zullen herstellen? Hoeveel van hen zijn ouderen? Hoeveel van hen hebben hebben aandoeningen?

Als waar is wat ik denk dat ze patiënten die al de diagnose Corona eerder dit jaar hebben gehad nu oproepen op basis van angst door bv te zeggen dat ze verdenking hebben van een embolie 2 keer rigistreren, hoe serieus zijn die cijfers dan?

Weet je wat ik denk over die vrouw waartegen gezegd word dat ze mogelijk een embolie heeft?

Zij Is trombose patiënt. Nog niet helemaal herstelt. Wat denk je? Ze word opgeroepen omdat ze een embolie zou hebben door Corona. Wie begrijpt deze waanzin nog? Ik niet. Maar ik hou netjes me mond tegen haar aangezien ik weet dat ze mij toch niet gaat geloven ook al laat ik het tegendeel zien.

Dit zijn de recente getalen van het ministerie, maar er wordt hier in Spanje geen melding meer gemaakt van de genezen personen. Heb gevonden dat sinds 18/5 ca 150.000 personen genezen zouden zijn.

https://www.mscbs.gob.es/profesionales/saludPublica/ccayes/alertasActual/nCov/documentos/Actualizacion_222_COVID-19.pdf

10,2% van de tests zou positief zijn, als we dan rekening houden met ca 30% vals positieven geeft dit dus 7% van de test positief en volgens TVE zou dit tot de hoogsten van Europa behoren.

Ziekenhuizen moeten juist vol liggen dan maken ze winst.
Ze moeten wel een aantal bedden permanent vrij houden voor zover ik weet.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan