Coronavirus

Ik heb al van een paar personen gehoord dat ze een "Coronatest" hebben gehad.
Bij één persoon was het in verband met pijn in zowel zijn oor als arm aan dezelfde kant. 🤦‍♂️
Een ander, zijn vrouw, had een snotneus. Dat gebeurt normaal natuurlijk nooit in oktober.

Een ander is docent op een middelbare school en voelde zich niet fit. Zolang als ik hem ken heeft hij dat vaak begin oktober. Maar ja, nu is er Corona en daar gaan we allemaal dood van.

Bij mij komt dat wattenstaafje van de PCR-test er niet in. Ik heb ook geen klachten.
Om klachten tijdens het griepseizoen tegen te gaan heb ik Kinabast(thee), zink (picolinaat), vitamine c en Quercetine. Kinabast bevat Kinine, de werkzame stof in HCQ. Dat transporteert zink beter naar de cellen. Quercetine heeft een soortgelijke werking.

Vandaag op TV ARD buffet om 12,00 = iedere dag.
Melanie Wenzel heilpraktiker

voor verkoudheid:
een half uur voor het eten:
1/2 theelepel bicarbonaat in een glas warm water oplossen. 6x per dag opdrinken.
pas een half uur erna eten.

https://www.facebook.com/groups/299841481222210/permalink/345228436683514/

Tp2nygju3jfejpewla4l7w55uwbovk87f.jpg

Het meest interessante deel van de tekst van marijan is toch wel het allerlaatste deel waarin het rivm aangeeft toe te werken aan een betere weerstand.
Alleen wat ze daar onder verstaan was helaas niet leesbaar.

Om klachten tijdens het griepseizoen tegen te gaan heb ik Kinabast(thee), zink (picolinaat), vitamine c en Quercetine. Kinabast bevat Kinine, de werkzame stof in HCQ. Dat transporteert zink beter naar de cellen. Quercetine heeft een soortgelijke werking.

Aanvulling: Huisarts Rob Elens raadt Zink Methionine aan. Volgens hem word dat beter opgenomen dan de picolinaat versie. Ik koop het hier: https://www.vitalize.nl/vitalize-zink-tabletten.html

Kevin

Is de groep 'Meer Democratie' wel te vertrouwen? Ik kreeg onderstaande mail. Ze voerden actie voor 'verbeteringen' van de wet? Waarom voerden ze geen actie voor het blokkeren van die wet?

Vandaag was eindelijk het plenaire debat in de Tweede Kamer over de coronawet – de ‘spoedwet’ die al in juni werd ingediend en die de noodverordeningen moet vervangen waarop de coronamaatregelen sinds maart gebaseerd zijn.

Op zichzelf was het goed dat er een einde kwam aan de noodverordeningen, want daar had geen volksvertegenwoordiger – laat staan burger – iets over te zeggen en ze waren nooit bedoeld voor langdurige situaties. Maar de coronawet was geen verbetering. Naast een aantal andere organisaties en hoogleraren had Meer Democratie forse kritiek op dit wetsvoorstel en voerden wij actie voor fundamentele verbeteringen ervan. 

In het allereerste voorstel stond dat de wet voor 12 maanden zou gelden (met mogelijkheid tot verlenging), dat de de minister zonder parlementaire instemming nieuwe maatregelen af mocht kondigen, dat de minister ook maatregelen mocht nemen die niet in de wet zijn voorzien, dat de politie ook achter de voordeur mocht handhaven, dat overtreders van maatregelen een strafblad zouden krijgen, enzovoorts. Halverwege werden enkele punten al aangepast, maar het voorstel was nog steeds onder de maat.

Meer Democratie riep u allen op om massaal protestmails te sturen aan de Tweede Kamer. En dat hebben ze geweten. Bijna 14.000 mensen zoals u gaven hieraan gehoor, de emailboxen van veel Kamerleden zaten dagenlang verstopt. En dat heeft geholpen. Dus heel veel dank aan u allen dat u meedeed aan onze actie! Vandaag bleek in het Kamerdebat een brede steun voor de volgende wijzigingen van de coronawet via een serie gezamenlijke amendementen van coalitie- en oppositiepartijen:

De Tweede Kamer moet binnen een week instemmen met alle nieuwe coronamaatregelen, anders vervallen ze alsnog
De wet geldt voor slechts 3 maanden en het parlement moet instemmen met elke verlenging van nog eens 3 maanden
Geen mogelijkheid voor coronamaatregelen die niet in de wet zijn voorzien
Gemeenten krijgen eigen ruimte
Gemeenteraden krijgen zeggenschap, ook over het beleid van de veilgheidsregio’s
Geen strafblad voor overtreders
Geen handhaving achter de voordeur
Hiermee is de Tweede Kamer tegemoet gekomen aan al onze kritiekpunten, behalve onze eis dat verlenging van de coronawet per referendum moet in plaats van door een besluit van de minister (het huidige compromis is de Tweede Kamer degene die over verlenging gaat). Niettemin zijn wij tevreden met deze uitkomsten.

Nogmaals hartelijk dank aan u allen voor uw deelname aan deze actie. Samen staan we sterker en kunnen we Nederland ten goede veranderen. U kunt ons nog sterker maken: geef u op als vriend van Meer Democratie voor een vast maandbedrag dat u zelf kiest. Dan houdt u ons onafhankelijk en zorgt u dat we campagnes langer vooruit kunnen plannen. Heel veel dank voor uw steun!

Met strijdbare groeten namens het hele team,

Niesco Dubbelboer
Arjen Nijeboer

Ik heb al van een paar personen gehoord dat ze een “Coronatest” hebben gehad.
Bij één persoon was het in verband met pijn in zowel zijn oor als arm aan dezelfde kant. 🤦‍♂️
Een ander, zijn vrouw, had een snotneus. Dat gebeurt normaal natuurlijk nooit in oktober.

Een ander is docent op een middelbare school en voelde zich niet fit. Zolang als ik hem ken heeft hij dat vaak begin oktober. Maar ja, nu is er Corona en daar gaan we allemaal dood van.

Bij mij komt dat wattenstaafje van de PCR-test er niet in. Ik heb ook geen klachten.
oktober 7, 2020 om 12:19 pm#317735

En, wat was de uitslag? Ze moeten toch binnen blijven als ze symptomen hebben? Waarom doen ze dat dan niet? Ze zouden gestraft moeten worden hiervoor!

Aanvulling: Huisarts Rob Elens raadt Zink Methionine aan. Volgens hem word dat beter opgenomen dan de picolinaat versie. Ik koop het hier:

Dit is de dierlijke vorm van zink. Het verbaasd me dus niet dat de dit beter is op te nemen. Alleen bij zink moet je ook koper nemen. Althans, dat schijnt zo te zijn omdat je koper tekort kan krijgen bij langdurig gebruik.

Vandaag normaliter 1ste veldtraining voor de rugby. Supergemotiveerd en enthousiast.

Daaraangekomen moest ik me de temperatuur laten meten en het moest op het hoofd en geen medicus nog verpleger. Geweigerd dus en maar terug naar huis.

In het zicht van iedereen. en natuurlijk nu het welbekende ik moet respect hebben voor de ander, besmettingen, ...

Heb gezegd vice versa, maar het antwoord was dat het niet vice versa is : Als iemand zonder mondkapje gaat waar iemand met mondkapje is, maak ik zogezegd aanspraak op zijn vrijheid maar zonder zijn vrijheid te respecteren om het wel te dragen ??

Zeer triest. Ze hebben als embleem een everzwijn voor zijn nietaflatende vechtlust ? Wel ze mogen het veranderen in een schaap.

Dit heeft me wel geraakt, einde rugbycarriere ?

Nog een reactie :

Ook in rugby passen we het reglement en de normen van Covid toe. Het zijn uitzonderlijke maatregelen, er zijn meer dan 40000 personen in Spanje gestorven en dit zijn oorlogcijfers. En als onze enige mogelijkheid om mij en de mijnen te beschermen dit verschrikkelijke masker is, en ik versta de frustratie over de grondrechten en vrijheden, meer nog ik moedig je aan om te doen wat je wil, maar deze instelling, als ik die heden zou hebben, zou dit de dood van mijn moeder, mijn tante of mijn nicht  met longproblemen kunnen betekenen. Tenslotte vriend, ik weet niet wie of wat je zo heeft doen denken. Ik zie je graag mijn vriend.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan