Coronavirus

Door onbekende oorzaak ben ik vanochtend reuze in mijn sas, ben lekker bezig met opruimen, koppie koffie, gitaar en piano spelen. Moest even denken aan gisteren, toen ik naar het winkelcentrum ging om een pakketje weg te brengen:
Mensen ontwijken je, mensen met mondkapjes op, in de winkel waar ik het pakket afgeef staat een tafel voor de toonbank voor de afstand en het personeel heeft mondkapjes op. Er heerst alom een begrafenissfeer. Een vriendin dreigt weer in een depressie te raken omdat ze niet meer gezellig met haar partner een kopje koffie kan drinken in de stad.
Dit is nu al zo'n tien maanden zo.
GodverderGodverdeGodver! Ja een vloek is en heftige vorm van bidden.
Straks de gevolgen, dan zal de gezondheidszorg het past echt moeilijk krijgen, heel veel ziektes door alle angst. Waartoe in Godsnaam?

Dat heeft Michael Roads heel goed verwoord, het gaat om de ontzieling van de mensheid:
The purpose of the global vaccine is to drive all inclination toward spirituality away from the soul’s we are. Once we lose connection with the immortal soul we are, we go into a kind of limbo. Not death, but not living from our own creativity. Shanicat, we are eternal Beings, the souls we are do not die.
Zoals met alle vormen van satanisme staat of valt dit met onze MEDEPLICHTIGHEID. De oplossing is zo simpel dat mensen het niet zien: gewoon niet meedoen. Dit gaat net zo lang door als wij dat toelaten. Wel zie ik dat ze hun hand nu aan het overspelen zijn met die mondkapjesplicht. Zo lang de Nederlander nog enige speelruimte krijgt denkt hij/zij: ach, het valt allemaal wel mee. Haal je die speelruimte weg, dan gaan Nederlanders bokken. Eigenlijk is dit een heel egoistisch principe: pas als het je ECHT raakt word je wakker. Maar het is wat het is, mooier kan ik het niet maken.

Mike

Klopt, in WO2 ging het niet anders. Zou het de drassige bodem van NL zijn? Of is het jarenlang aardig goed gegaan en vertrouwd men blindelings op de overheid, terwijl wel onderhand 80% te veel belasting betalen?
Is Baudet de enige kerel in de 2e kamer?

Het is iets nordisch inderdaad. Je ziet een soortgelijke mentaliteit ook terug bij de Duitsers en Scandinaven. Dit is ook de kracht van onze Noord-Europese cultuur, onze discipline, plichtsgetrouwheid, normen en waarden. Daarom wil de hele wereld ook hier komen.

Mike

en over het vaccin als aanvulling op Roads. Ik heb hier ergens ook een filmpje gedeeld dat er tijdens een vergadering werd besproken dat je ook kan zorgen dat vaccinaties je minder religieus maken. Wie weet krijgen we die al een tijd.
In het verlengde daar ligt in mijn opinie minder wakker.

Gemaakt door onze eigen Johnny:

Tp3mwspxi1p4t9x5chxv68j1eywtwgxl5.jpg

Mike

Hahaha, hij is goed Johnny! Maakt corona mensen toch creatief.

Van mij had er wel nog iets meer spot in gemogen zoals bijvoorbeeld: heeft u gestudeerd? Ja. Heeft u uw studie afgemaakt? Nee. Bent u bill gates? Ja. U bent geen viroloog.

Maar ik doe het je uberhaupt niet na om zoiets te kunnen verzinnen dus ik heb weinig recht van spreken.

Dat betekent dat je 127.500 mensen zou moeten vaccineren om één dode te voorkomen

https://www.ninefornews.nl/coronavaccin-van-pfizer-95-procent-effectief-u-wordt-bedonderd/

Wat betekent dat heel de wereldbevolking vaccineren 62.000 doden voorkomt als ik goed heb gerekend.

127.500 vaccins          -1 dode

7.826.761.000 bewoners    -62.000 doden

Oh wat is die Hugo een arrogante kwal! Hij begint er trouwens steeds slechter uit te zien.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=7Iw1TKebfYY

Van een minister die claimt verstand te hebben van vaccins en een economie plat legt mag je toch verwachten dat ie de vragen kan beantwoorden.

Wat mij betreft ziet ie er helaas nog veel te goed uit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan