Coronavirus

.Gemaakt door onze eigen Johnny:

Nou.. Beetje een misverstand want ik had het ook maar vertuurd vanaf Whatsapp.😬

Ik wist van te voren miet dat Telegram de naam er zo nadrukkelijk bijzet. (Zat ik ook niet zo op te wqchten)

Oeps misverstandje (moet kunnen!); je hebt mensen in ieder geval een glimlach bezorgt Johnny.

@sampjes, het viel mij de laatste dagen ook op. Ik vind hem er ook niet fris uitzien momenteel.

Hugo is compleet bevangen door de 'dark side'. Je moet je serieus afvragen of dit wel dezelfde Hugo is als voorheen. Je hoeft niet per se te denken in termen van klonen, maar eerder satanische bezetenheid. Pas als je leert denken binnen spirituele kaders ga je dingen zien in termen van energie/frequenties. Hugo heeft zijn trilling aanzienlijk verlaagd en dat is zichtbaar voor iedereen die het wil zien.

Mike

Ach Mike, als een mens net iets teveel compromissen heeft gesloten is diegene ook de weg kwijt, waar je dan ook gaat of staat, wat je ook doet, je krijgt wel één of ander deksel op de neus. Net goed, terug naar af en nu eerlijk zijn, vooral naar jezelf. Soms is logica al voldoende.

Dit gaat dieper, veel dieper. Het duurt niet lang meer of we staan allemaal voor dezelfde essentiele keus.

Mike

maar eerder satanische bezetenheid. Pas als je leert denken binnen spirituele kaders ga je dingen zien in termen van energie/frequenties. Hugo heeft zijn trilling aanzienlijk verlaagd en dat is zichtbaar voor iedereen die het wil zien.

Exact dit dus! Let maar op die blik, hoe hij uit zijn ogen kijkt. Hij komt ook vermoeid over. Ik denk wel dat zijn brein wordt aangestuurd, gechipt oid.

Geen idee hoe het werkt. Ze beschikken over technieken die ook voor het goede kunnen worden ingezet. Onthoud dat ze zelf niets kunnen creeren, alleen omkeren en vervormen van wat er al is!

Mike

Hoorde in een video dat Hugo Mengelen ( de Jonge) zijn beide kinderen niet heeft laten vaccineren ( Bron Peter DG ) ,,Gr Assie

Als het van Peter DG komt moet je je afvragen of het waar is. Kan natuurlijk wel kloppen, maar ik vertrouw die Peter DG voor geen meter.

Mike

“Osterhaus en Van Dissel zijn degenen die het vaakst op tv zijn. Aan Osterhaus hangt al een geurtje vanwege het ebola-vaccin. En nu lopen we tegen twee hele opmerkelijke dingen aan. Eén: een gerucht, twee: een feit. En we hebben geen idee wat er gebeurd is met die 5,5 miljoen en waar het geld vandaan kwam,” zegt Gijrath. “Dit moet uitgezocht worden. Dit is een raar verhaal.”

https://www.ninefornews.nl/ab-osterhaus-krijgt-opeens-5666-miljoen-euro-gestort-dit-is-heel-vreemd/

@Mike , ik vertrouw die Peter DG ook niet , deze info kwam voorbij in een Westland telegram groep , Peter kreeg het door van iemand die het gezin de Jonge kent . gr Assie

Mike, ik denk dat mijn laatste post vanwege de vele links die erin zitten in de spam is beland. Wil je dat checken en terug plaatsen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan