S
Sailor
Guest
Dit is nep nieuws voor de MSM zodra hun leugen niet vol te houden is gaan ze over op variant x of wat ze kunnen verzinnen om de schaapjes te laten bibberen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ooooo Hans, je krijgt nu ook cojona als iemand je aankijkt....
Shit zeg, ben ik vanmorgen toch minstens 34 x besmet geraaktOoooo Hans, je krijgt nu ook cojona als iemand je aankijkt....
Niet direct natuurlijk maar de kans bestaat dat er dan een Vonk over springt en je in bed beland waarbij covid ineens een soa blijkt te zijnOoooo Hans, je krijgt nu ook cojona als iemand je aankijkt....
HilarischGibraltar: 100% gevaccineerd – Aantal besmettingen gaat door het dak
Gibraltar: 100% gevaccineerd - Aantal besmettingen gaat door het dak - DissidentNL
De gegevens uit Gibraltar riepen begin dit jaar al ernstige vragen op toen, juist met het begin van de vaccinatiecampagne in januari, de voorheen lagedissident.one
Ze houden zich niet aan het alfabet. Niet alle letters tussen Delta en Lambda zijn gebruikt. Al net zo willekeurig ingezet als het beleid.
Ik zit te wachten op deZe houden zich niet aan het alfabet. Niet alle letters tussen Delta en Lambda zijn gebruikt. Al net zo willekeurig ingezet als het beleid.
Ik op de Jumbo de AH en de Poiesz variant.Ik zit te wachten op de
Gamma, Karwei en andere klus varianten, ik moet nog een hoop doen hier in huis
Wees ervan bewust dat er lichaamsvreemde stoffen op dat ding zitten en dat het ook een vorm van 'vaccinatie' is...Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.
Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.
Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?
Je weet dat daarmee je recht op lichamelijke integriteit word geschonden?(die het me wil verplichten)
Weigeren te doen, met een advocaat gaan zoals hier :Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.
Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.
Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?