Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is niet goed maar...1 woord : LIEGEN
Je kunt toch ook een bloedtest laten afnemen ?Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.
Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.
Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?
waarom is dat niet goed ? Alsof ze niet tegen ons liegen. En om het voor jou dragelijker te maken, in de woorden van Jezus : geef de Keizer wat des Keizers is. In dit geval leugens.Is niet goed maar...
Klopt maar eigenlijk moet je je nooit tot hun niveau verlagen.waarom is dat niet goed ? Alsof ze niet tegen ons liegen.
Toegestaan in tijden van oorlog!!!!Is niet goed maar...
Beat them at their own level!Klopt maar eigenlijk moet je je nooit tot hun niveau verlagen.
Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.
Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.
But maintain the moral high ground.Beat them at their own level!
Dat spreekt voor zich. Is geeneens moeilijk in deze rare tijden..But maintain the moral high ground.
Mike
Heb je een punt...Moeilijker dan je denkt. Ook ons ego kan met ons een loopje nemen. Uit jouw woorden klinkt hoogmoed - en die kont voor de val.
Mike
Freudiaanse verspreking ?Moeilijker dan je denkt. Ook ons ego kan met ons een loopje nemen. Uit jouw woorden klinkt hoogmoed - en die kont voor de val.
Mike
Ik merk idd dat ik steeds meewariger kijk naar mensen die vol trots vertellen dat ze een prikje hebben gehad, ik krijg steeds meer minachting en afschuw voor ^dat volk^Heb je een punt...
Er is een spuugtest die zelfs in vliegtuig stappen toelaat, ook heb je de luvene, bloedtest, maar dat wordt niet overal geaccepteerdIk zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.
Komt idd Fucking mobiele telefoons ook, al dat gepriegel.op de vierkante millimeter.Freudiaanse verspreking ?
Via Frank weerklinkt een steeds luidere roep van vrouwen die zich afvragen waar de sterke mannen toch zijn gebleven. Na afloop van mijn lezingen spreek ik soms zelf ook vrouwen die zich dit hardop afvragen. Dan kan ik wel op mijn 'high horse' gaan zitten en tegen die vrouwen blaffen: JULLIE zijn de reden dat er geen sterke mannen meer bestaan!, maar ik ben al blij dat die roep steeds luider wordt onder vrouwen.Net het interview bekeken hierboven met Frans Reusink , de heren vragen zich 2x af waar de sterke mannen zijn in deze strijd , de al lange tijd gaande feminisering wordt wederom niet genoemd sterker nog ze hebben het beide wrsl ( nog) niet door waardoor er zoveel slappe meegaande mannen zijn : Mike kan jij een keer vertellen hoe het zit !! Ik hoor in geen enkel interview hierover ! Blinde vlek ? Gr Assie