Via Frank weerklinkt een steeds luidere roep van vrouwen die zich afvragen waar de sterke mannen toch zijn gebleven. Na afloop van mijn lezingen spreek ik soms zelf ook vrouwen die zich dit hardop afvragen. Dan kan ik wel op mijn 'high horse' gaan zitten en tegen die vrouwen blaffen: JULLIE zijn de reden dat er geen sterke mannen meer bestaan!, maar ik ben al blij dat die roep steeds luider wordt onder vrouwen.Net het interview bekeken hierboven met Frans Reusink , de heren vragen zich 2x af waar de sterke mannen zijn in deze strijd , de al lange tijd gaande feminisering wordt wederom niet genoemd sterker nog ze hebben het beide wrsl ( nog) niet door waardoor er zoveel slappe meegaande mannen zijn : Mike kan jij een keer vertellen hoe het zit !! Ik hoor in geen enkel interview hierover ! Blinde vlek ? Gr Assie
Frank begeeft zich veel onder vrouwen en spreekt deze vrouwenwens voor hen uit. Vrouwen zullen.nooit verantwoordelijkheid nemen voor het ontmannelijken van mannen en voor het feit dat ze nu als kleine kinderen de verantwoordelijkheid weer afschuiven op mannen, alsof sterke mannen op magische wijze zijn verdwenen, zonder enige oorzaak en gevolg, en ook op magische wijze moeten terugkeren. Mannen zullen deze vrouwen altijd de hand boven het hoofd blijven houden en oorzaak en gevolg onbesproken laten, omdat ze de vrouwelijke roep om meer mannelijkheid verwelkomen. Het is een blinde vlek bij mannen, die vrouwen uitstekend uitkomt omdat ze dan niet zelf hun eigen puin hoeven te ruimen en hier al helemaal geen eigenaarschap van hoeven nemen.
Dit maakt het benoemen van oorzaak en gevolg tot een sociaal taboe. Als iemand zoals ik dit klip en klaar benoem staan vrouwen meteen op hun achterste benen omdat hun Grote Geheim onthuld wordt en staan er beta's als Frank Ruesink klaar om te 'white knighten' voor vrouwen en zich voor hen uit te spreken tegen de mannen. Kennelijk is dit hoe het keer op keer moet gaan, rechtse/conservatieve mannen lijken wel met geen mogelijkheid wakker te schudden over de ware aard van vrouwen en ze laten zich manipuleren zonder dat ze het door hebben. Van de vrouwen verwacht ik geen inzichten, van de mannen wel, maar het wil maar niet vlotten met die mannen, zucht.
Mike